AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ow haha daar had ik nog niet gekeken kan ik ook lkkr kille zonder skills.

Lol, veel plezier daarmee, zo geweldig vind ik dat niet.
Ik geef daar mijn medipacks niet voor op, daar help ik men team veel meer mee + het levert mezelf ook meer kills op (ik blijf langer leven).
 
Pff loopt ie weer vast, ging net zo lekker :S Ligt het wss aan de game of aan de PS3? Iemand die dat weet?
 
Pff loopt ie weer vast, ging net zo lekker :S Ligt het wss aan de game of aan de PS3? Iemand die dat weet?
bij mij is bf3 nog nooit vastgelopen op de ps3, ik denk dat het aan je ps3 ligt.
 
Ik heb ook al redelijk wat vastlopers gehad, je bent dus niet alleen.
Mijn trainingsmaat trouwens ook. Zou me verwonderen dat al onze ps3 niet naar behoren functioneren ;)
 
Oke, hopen dat er nog een patch ofzo komt dan als het een algemeen probleem is
 
is back to karkand nu eigelijk al uit? of weeti emand wanneer die komt
 
Op de PS3 is ie al uit ja, een week voor de rest volgens mij
 
Die famas had ik na 1 potje :)
Vind het wel een goed wapen. Gisteren en vandaag totaal geen tijd gehad.
Morgen zal ook maar crap worden, zaterdag avond/nacht wordt wat knallen :)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cFvo0TbhYp8

Nr 2 is zowat mijn speelstijl, veel flanken en rondom de vijand glippen.
Vond nr 5 trouwens het vetst, in recon ben ik echt niet zo goed.
En nr 4 wat een noobs :roflol:
Nr 1 is een lucky shot maar wel een erg mooie natuurlijk :D
 
Hmm heb het spel al 2 weken ofzo niet in de ps3 gestoken. Is denk ik omdat ik er niks van bak :(
 
Hmm heb het spel al 2 weken ofzo niet in de ps3 gestoken. Is denk ik omdat ik er niks van bak :(

Jij was degene voor wie het de eerste shooter was op ps3 zeker?
Je zal zeker wel beter worden, je moet even doorbijten in het begin.
Ik bakte er in BC ook niet héél veel van, maar door wat vol te houden begon dat echt wel beter te lopen.

In deze mag ik echt niet klagen, zit momenteel bijna op K/D van 2, +-6000kills en 425points/min.
 
Nog mensen die tijd en zin hebben om in de avonden / weekenden te gamen? Speel @ PS3
 
Die famas had ik na 1 potje :)
Vind het wel een goed wapen. Gisteren en vandaag totaal geen tijd gehad.
Morgen zal ook maar crap worden, zaterdag avond/nacht wordt wat knallen :)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cFvo0TbhYp8

Nr 2 is zowat mijn speelstijl, veel flanken en rondom de vijand glippen.
Vond nr 5 trouwens het vetst, in recon ben ik echt niet zo goed.
En nr 4 wat een noobs :roflol:
Nr 1 is een lucky shot maar wel een erg mooie natuurlijk :D

Snap alleen niet waarom die unit by default een 12x scope heeft :roflol: Je gaat wel echt snel dood als je zo'n ding in je zij geprikt krijgt. Ben vooral benieuwd naar de MG36... Weet iemand of je de recon-assignments ook met andere kits kan doen? (Headshots en spot assists) Laatst ook dat tunneltje met die kluisjes bij de 3e set mcoms op operation metro hard leeggeveegd met een M39, was niet de bedoeling om er mee te spawnen maar wat is dat een beest op medium-range :D

Vet filmpie.
 
Gister heerlijke potjes gehad, dikke punten en een nette k/d ratio.

Lekkerste potje was 22/5 met een dikke 8000 punten.
Support gister voor het eerst gedaan en zoon grote blaffer bevalt me wel.
 
gisterenavond met de DAO-12 liggen spelen, wat een lekker ding :D owja en met claymores liggen trollen :p
 
Die famas had ik na 1 potje :)
Vind het wel een goed wapen.

Ik na 2 potjes. Eigenlijk 1. Eerste potje wilde ik te graag mensen healen en reviven waardoor ik constant werd afgeknald. Toen maar 1 revive gehaald. 2e potje had ik um zo. Alleen jammer dat je iedereen revived en als je zelf wordt neer geknald en je wacht erop om gerevived te worden, gebeurt het niet :roflol:

Gister was sowieso k*t. Ik bakte er helemaal niks. Alle scores waren negatief. Werd er zelfs een beetje chagerijnig van :p Wilde mijn kwark gaan eten bleek die ook nog op te zijn fuuuuu
 
Hey is het normaal op de pc dat je eigen ping niet zichtbaar is op je scorebord?
Zie het wel gewoon bij ieder ander staan.
 
Hey is het normaal op de pc dat je eigen ping niet zichtbaar is op je scorebord?
Zie het wel gewoon bij ieder ander staan.

jup je ziet gewoon een streepje
 
Op PS3 of PC ook veel last van gozers die alleen maar met die UAV's ofzo vliegen.. als ze dan tegen je aan vliegen ga je dood. Zat pas in een map waar er 3 bij de enemy dit deden, hoor je door je headset constant dat gezoem. Bloedirritant!
 
Op PS3 of PC ook veel last van gozers die alleen maar met die UAV's ofzo vliegen.. als ze dan tegen je aan vliegen ga je dood. Zat pas in een map waar er 3 bij de enemy dit deden, hoor je door je headset constant dat gezoem. Bloedirritant!

die vliegen er bij mij uit, kamikaze piloten moeten maar gta gaan spelen
 
Back
Naar boven