MuscleMeat

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic



Dit doe ik altijd bij vervelende team/squad mates :o
 


Dit doe ik altijd bij vervelende team/squad mates :o

Muwhaha vet, kan niet wachten, ben maar meteen die expansion gaan downloaden, back to Karkand ofzo
 
back to karkand nu gratis?

Alleen bij de limited edition

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 17:03 ----------

Adhoc, als je avatar je chick is: meer pics van haar in dit topic :)
Als dat niet het geval is: meer pics van haar in dit topic :)

Haha, ontopic blijven eh! Enne teamplay is niet haar sterkste kant maar dat is tegenwoordig toch al zeldzaam bij BF3
 
Haha speel nu de campaign op hard, wel moeilijk hoor, 3 kogels en je bent dood zowat.
 


Dit doe ik altijd bij vervelende team/squad mates :o

Ik heb dit ook al regelmatig gedaan, je zit met een maat te wachten op de chopperspawn, komt er zo'n random teammember ook staan aanschuiven.
Auto'tje pakken en omverrijden :D
 
Ik heb dit ook al regelmatig gedaan, je zit met een maat te wachten op de chopperspawn, komt er zo'n random teammember ook staan aanschuiven.
Auto'tje pakken en omverrijden :D

Had er laatst ook één die dat bij mij probeerde, helaas voor hem had ik de chopper uiteindelijk en zijn maat de gunner haha.
 
Ook kwetsbaar mits ze gevonden zijn, dus dat is ook een kunst :D

Ja, er is echt veel skill voor nodig om aan het einde van de map waar nooit iemand komt te gaan liggen, en pot-shots te doen terwijl ie gauw nog verder wegrent als er nog maar een vijand naar em kijkt .:lol:

Ook ontzettend moeilijk om zo vreselijk nutteloos te zijn voor je team.
Geen vlaggen te cappen,
geen vlaggen te verdedigen ,
geen armor uit te schakelen,
geen MCOMS op te blazen,
geen Mcoms te verdedigen,
Geen teammates te reviven
Geen vehicles repareren.
Geen munitie te geven.

Eerlijk, wtf heb je nou aan een sniper ? Ligt ver weg in een bosje met z'n claymores om hem heen z'n broek vol te schijten :rolleyes:

Pussies

 
Eerlijk, wtf heb je nou aan een sniper ? Ligt ver weg in een bosje met z'n claymores om hem heen z'n broek vol te schijten :rolleyes:

Ok, we weten nu wel een keer hoe jij over snipers denkt :rolleyes:
Ben je in de war met mw3 ??? Snipers met claymores :o
 
huh ? Hebben snipers geen claymores meer ? Wie dan ? support ?
 
Ik speel vaak genoeg sniper en het meeste van wat je zegt klopt geen drol van logiteg.

Tsja, dat we geen armor kunnen vernielen is niet onze schuld, ligt aan het feit dat recon niks heeft om vehicles te counteren.

Rest wat je zegt is voor snipers die 1000meter verder op liggen en niks doen. Er zijn genoeg snipers die voorop lopen met flags cappen e.d.
 
Dat is het zesde potje al in een winreeks :) telkens + 3.0 k/d ratio :)
 
Had er laatst ook één die dat bij mij probeerde, helaas voor hem had ik de chopper uiteindelijk en zijn maat de gunner haha.

Hebben we ook al paar keer gehad, maar dan meestal 1 van ons 2 is de piloot.
Ik weiger dan op te stijgen :p

Klinkt mss enorm egoïstisch, maar komaan, als je wat had opgelet zag je dat we samen in de lucht hingen voordien en samen staan te wachten tot de chopper er weer is.

Trouwens chopperspawn duurt altijd langer dan die jets, dat vind ik wel k*t.
 
Chopper in me eentje: 4- 1 met 1700 xp.. niet heel slecht :p

9e winnende reeks. MVP met 25 -6
10e. MVP 15 - 4
 
Laatst bewerkt:
Ik speel vaak genoeg sniper en het meeste van wat je zegt klopt geen drol van logiteg.

Tsja, dat we geen armor kunnen vernielen is niet onze schuld, ligt aan het feit dat recon niks heeft om vehicles te counteren.

Rest wat je zegt is voor snipers die 1000meter verder op liggen en niks doen. Er zijn genoeg snipers die voorop lopen met flags cappen e.d.

Ja joh ? Wat is "genoeg" ? 1 op de 20 of zo ?

Ik heb nog nooit een sniper een vlag zien cappen. Weet je waarom niet ? Ze willen niet eens dat een vlag gecapped wordt.

Ze blijven liever liggen zodat ze kunnen schieten op spawnende vijanden. Waar of niet ? En nou geen onzin uit gaan kramen LoL

Maar genoeg over znipors . Is die laser op je tank een beetje goed ? Heb dat ding al weet ik veel hoe lang , maar nog nooit de 'guided shells' geselecteerd :o
 
Laatst bewerkt:
Ja joh ? Wat is "genoeg" ? 1 op de 20 of zo ?

Ik heb nog nooit een sniper een vlag zien cappen. Weet je waarom niet ? Ze willen niet eens dat een vlag gecapped wordt.

Ze blijven liever liggen zodat ze kunnen schieten op spawnende vijanden. Waar of niet ? En nou geen onzin uit gaan kramen LoL

Maar genoeg over znipors . Is die laser op je tank een beetje goed ? Heb dat ding al weet ik veel hoe lang , maar nog nooit de 'guided shells' geselecteerd :o
Ps3 speel je toch op? Tsja.. zegt genoeg. (no offense.)

Guided shell = 1hit kill op heli, best goed dus.
 
Wie hier heeft de campaign op hard uitgespeeld?
 
Ja joh ? Wat is "genoeg" ? 1 op de 20 of zo ?

Ik heb nog nooit een sniper een vlag zien cappen. Weet je waarom niet ? Ze willen niet eens dat een vlag gecapped wordt.

Ze blijven liever liggen zodat ze kunnen schieten op spawnende vijanden. Waar of niet ? En nou geen onzin uit gaan kramen LoL

Maar genoeg over znipors . Is die laser op je tank een beetje goed ? Heb dat ding al weet ik veel hoe lang , maar nog nooit de 'guided shells' geselecteerd :o

Wat een onzin man, jij moet wel slechte snipers aantrekken. Goede reconspelers zijn ****ing deadly en cappen en defenden. Alsof andere classes nooit in de middle of nowhere met een bipod liggen te flierefluiten. Ga je frustratie ergens anders spuien ofzo?
 
Back
Naar boven