Fitness Seller

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Word er vanavond nog geknald op ps3?
 
Word er vanavond nog geknald op ps3?

Ik wel, maar nog wel campaign, heb je verder vrij weinig aan denk ik.

mensen drop ff je ps3 nicks in een karmabericht, dan stuur ik die van mij terug dan weten jullie wie jullie toe voegt!
 
Wake island is een gruuwelijke map! En die ene met meerdere verdiepingen en de vlag D boven op een onafgemaakt huis/flatje!

True das epic!

Dat miste ik tot nu toe wel een beetje, vechten op verschillende niveau's :)
mooi zo
 
Alle servers zijn overloaded , alles ligt plat

Eerst zaten 20 tot 50 mensen in de rij per server om de nieuwe maps te spelen.

Nu zijn de servers geëxplodeerd
 
Binnenkort nieuwe pc aanschaffen, deze is inmiddels alweer 5 jaar oud.
Dan BF alles op Ultra, en knallen! AWw yeeee
 
K*t assignments. Moet 5 squad deathmatch rounds winnen. Telkens zo'n k*t squad die je krijgt.
 
K*t assignments. Moet 5 squad deathmatch rounds winnen. Telkens zo'n k*t squad die je krijgt.
Kan je niet eens een squad in je eentje naar de top brengen :trollface: ?
Met BC2 kon dat zeker wel.. Uitzonderingen daar gelaten.
 
Ja maar heel vaak zit je tegen squads met lui van colonel met 20+ rank waar je het gewoon tegen aflegt, ook al heb je 25 kills in een ronde.
 
Iemand al back to karkand op pc gespeeld met russische versie? Werkt het gewoon?
 
Heb wel zin om die 5 sqd wins binnen te slepen met een paar gasten van DBB.
 
K*t assignments. Moet 5 squad deathmatch rounds winnen. Telkens zo'n k*t squad die je krijgt.

Heb ik makkelijk gahaald eigenlijk, zelfs met random players.
Men laatste potje was pure ownage op squad dm, een random kerel had zich zelf opgeoffert en vloog gans het potje met MAV rond en maar spotten :D

De assignment die ik echt problemen mee heb is:
"destroy an enemy vehicle with an repair torch", dat is echt klote :p

Gisteren, bij de tegenpartij, iemand tegen gekomen die al rang 77 was, die kerel heeft echt geen leven :s
 
De assignment die ik echt problemen mee heb is:
"destroy an enemy vehicle with an repair torch", dat is echt klote :p

Gisteren, bij de tegenpartij, iemand tegen gekomen die al rang 77 was, die kerel heeft echt geen leven :s

serieus? doe ik echt veel, ofwel met repair tool ofwel als support met C4, altijd gieren :p

ja en die hoge levels, zitten ook veel stat boosters tussen
 
C4 is geen probleem, daar blaas ik tanks, whatever ook wel mee op.
Fun zelfs. Met repair tool werkt dat echt niet.

Ik heb al van alles geprobeerd, rpg knallen en naartoe lopen -> repairdmg toedienen. Sneaky repairdmg toedienen. Niks werkt, ofwel blaast iemand anders de tank net op voor ik ze kapot heb, ofwel verlaten ze de tank voor ze kapot is of ik sterf :p

Ik heb ne maat dat in een amerikaanse clan zit, die mannen van die clan zijn allemaal +rang 25, ze spelen gewoon enorm veel + steeds deftig teamwork = ownage.
 
ik heb de mappen van B2K toegevoegd aan mijn server dus die kan je nu ook spelen
 
Vanavond ff knallen! Half negen ga ik beginnen. Diegene die mee willen reizen met de ownage trein moeten ook dan instappen. Ik haat wachten en gezeik met team switch dus dat is dan je eigen probleem.
 
We zijn de 14de vandaag ;)
Komt goed uit, vanaf morgen sta ik weer met de nacht op men werk :)
 
Back
Naar boven