Fitness Seller

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik had hem gisteren al afgehaald, wist niet eens dat je daar moest voor betalen.
Was wat aan het neuzen in ps3 store en kwam dat toevallig tegen.

Alleen type 88 is nieuw, doa had ik al.
****ing véél recoil op dat wapen, had het geduld gisteren niet om grip der op
vrij te spelen. Wel zeer goeie iron sight.

Shotguns en recoil gaan hand in hand :D Vind het wel een prettige shotgun...nu bezig met alles vrijspelen met de DOA gezien ik de USAS ook wel een beetje zat aan het worden ben :)
 
Nou ik ben effe helemaal verslaafd aan 64-man Metro. **** me sideways ik heb nog nooit zo consistent zo modderfokking veel punten gehaald. Net 3 games op een rij gedaan, ben 3 levels omhoog. Kreeg 3 x 15K - 20K :)
Zit normaal in 32 man maar gisteren ook even 64 man metro gespeeld. Jezus wat een hoop noobs in die servers haha.

Je loopt de trappen op en je ziet de mensen gewoon om je heen vliegen van al de granaten van de m320's en rpgs. :D
 
Shotguns en recoil gaan hand in hand :D Vind het wel een prettige shotgun...nu bezig met alles vrijspelen met de DOA gezien ik de USAS ook wel een beetje zat aan het worden ben :)

Type 88 is geen shotgun :p
300px-Type88gpmg3.jpg
 
****, wat is dat irritant! Van die gasten die een beetje met hun MAV tegen je aanrijden. Dat klote gezoem van dat apparaat ook :mad:
Op 1 of andere manier werd ik er ook nog door gekilld ook :(
 
Famas is super geil:o
 
Het gaat de goeie kant op :p
Kniven vind ik zelf ook altijd wel lekker.

Voor de ps3 gebruikers. De Physical Warfare Pack is vandaag gratis in de Playstation Store! Toch een paar extra wapens waar je bijna niks voor hoeft te doen :)

[Link niet meer beschikbaar]

Ja ik speel heel me leven al shooters zowat, alleen nooit met een controller, nooit gedaan ook behalve goldeneye op de 64.

Soms zit ik wel te mikken en lukt het maar niet, echt verrot is dat, soms zit er zelfs een mannetje met zn rug naar me toe en krijg ik em ook niet optijd dood omdat ik er steeds net naast zit, hopelijk krijg ik dat snel onder controle ;)

---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 21:33 ----------

Mensen drop die ps3 nicks effe in een karma bericht dan, dan stuur ik terug :D
 
Ik zag gisteren diverse gasten met 17K punten. En dat was dus in-game, dus nog voor dat je je medailles enzo krijgt. Ik gok dat die lui zomaar 30 tot 40.000 punten per potje pakken. Ik haalde zelf al 15K gisteren met 2500 op de teller in-game.

Ik hoorde trouwens geruchten dat de nieuwe PS4 (ergens in 2013 ofzo) gaat uitkomen met toetsenbord en muis. Dit betekent dat PS spelers en PC spelers in 1 serverpark gaan uitkomen. Guess who's gonna get pwnd zonder je playstation auto-aim? ;)
 
Ik zag gisteren diverse gasten met 17K punten. En dat was dus in-game, dus nog voor dat je je medailles enzo krijgt. Ik gok dat die lui zomaar 30 tot 40.000 punten per potje pakken. Ik haalde zelf al 15K gisteren met 2500 op de teller in-game.

Ik hoorde trouwens geruchten dat de nieuwe PS4 (ergens in 2013 ofzo) gaat uitkomen met toetsenbord en muis. Dit betekent dat PS spelers en PC spelers in 1 serverpark gaan uitkomen. Guess who's gonna get pwnd zonder je playstation auto-aim? ;)

"Autoaim" is bedacht om de controls "dezelfde" snelheid te geven als pc.

You mad br0?
 
Hahaha ik vind het zo grappig dat die PC gamers zichzelf supernatural vinden.. :roflol:
Geef me een snelle computer met degelijk scherm, muis en toetsenbord en ik veeg je van die map :)
 
Hahaha ik vind het zo grappig dat die PC gamers zichzelf supernatural vinden.. :roflol:
Geef me een snelle computer met degelijk scherm, muis en toetsenbord en ik veeg je van die map :)

Lol indd, al zoveel deaths gehad waarbij ik 100% zeker met muis en toetsenbord diegene zn kop er vanaf had geschoten.

Maarja mensen tegen wie je speelt zijn ook beter met muis en toetsenbord.
 
Back
Naar boven