MuscleMeat

Het Battlefield topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Is een headset trouwens aan te bevelen voor mij om aan te schaffen?
Als je veel met (e-)friends speelt wel, lekker handig en geeft nog eens extra het gevoel dat je in een team zit.
 
JA! zeker aan te bevelen. Als je battlefield zeg maar 100% leuk vindt, wordt het met een headset 140% :trollface:

:roflol:
 
Ik zal straks ook even een paar mensen toevoegen. Ben zelf niet zo goed maar nu zit ik af en toe in teams :o Die snappen volgens mij het principe van Conquest niet helemaal :p

Ohja mijn nickname is: TukkerGlen en heb een headset. Speel op de ps3
 
Laatst bewerkt:
Waar speel je op?
 
Ik ga denk ik wel een headset halen. Ik speel nog niet veel met e vrienden maar ik regel er wel een paar.
Heb ook vaak het probleem bij bf3 dat ik iets zou willen zeggen tegen mijn team maar dat kan nu niet.
 
nog mensen op de pc? voeg me anders ff toe kunnen we af en toe ff gamen :D
nickname: jackdamnielz

come at me brah
 
Hee Peanut, kom eens schieten dan.
 
wat ik pas irritant vind in de kleine gangetjes is wanneer een een granaat naar me word toegegooid en ik dan probeer weg te rennen door een deur'ingang' maar er staat iemand voor FUAAARKKK BOEM!!..... dood :(
 
Naam is joel-rifkin,

Ik weet wel dat het vet is zat er een paar dagen geleden ook nog wel een poosje op,
Maar ik ben zo drama met een controller en over het algemeen niet zo heel goed in spelletjes nooit veel aan gedaan :P

Vindt het wel vet trouwens maar het is gewoon een lastig en enorm spel ik moet er eigenlijk een keer een weekendje de tijd voor nemen.
Zoveel opties en speltypes ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen haha.

Ik voeg je ff toe, mn nick staat in een karmabericht
 
kon je maar met zn allen xbox ps3 en pc op dezelfde servers spelen dat zou vet zijn :P
 
kon je maar met zn allen xbox ps3 en pc op dezelfde servers spelen dat zou vet zijn :P

Niet echt, tegen pc gamers maak je weinig kans, xbox en ps3 zou wel leuk zijn, maar concurrenten gaan natuurlijk niet samen zweren voor een spel ;)
 
Iedereen voeg mij maar toe ps3 joel-rifkin, Altijd leuk om met een paar mede dbbrs te spelen.

(alleen toevoegen als je tegen onervaren spelers kunt haha ik bak er nog niet veel van)
 
Ik heet jodendoder op de pc, en ben vet gezellig.
 
Primo, update de begin post eens
 
AdHoc, ik heb geapplied voor DBB Knokploeg, kun je accepteren? ;)
 
Ik ben effe wat luitjes aan het toevoegen. Mijn BF3 naam (PC) is dus SA_Argent :D
 
Back
Naar boven