MuscleMeat

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

yep ;P, weet die knop niet hoe je dat ding uit zet, alleen weet niet of iedereen op de pc of ps3 het goed kan zien , maar ik zie dat puntje nooit als ik close combat fight heb zeg maar ^^

Ik denk/geloof dat het hip firen beter wordt omdat je de laser sight erop hebt. Dus dat je niet per se de laser moet zien om die hip firing bonus te hebben. Beetje zoals steady aim van COD.
 
yep ;P, weet die knop niet hoe je dat ding uit zet, alleen weet niet of iedereen op de pc of ps3 het goed kan zien , maar ik zie dat puntje nooit als ik close combat fight heb zeg maar ^^

Vijanden hebben zich in ieder geval vaak verraden met de laser en het licht.
 
ah oke tnx, naja meestal uit reflex richt ik dus ga het niet veel gebruiken :D
 
red dot =/= rode streep éh

dat is laser :) en dat werkt efficient voor hipfire + je weet toch dat je dat kan afzetten wanneer je maar wil ?

Red dot is een scoop 1/1 met een rood puntje, veel makkelijker om headschots mee te schieten.

Hoe werkt dat eigenlijk, als je scoped zie je idd t rode puntje niet precies in t midden, bounced een beetje. Is dat waar de kogel komt of t kruisje? ???

En met hipfire word je crosshair iets preciezer, streepjes komen dichter bij elkaar.

Vijanden hebben zich in ieder geval vaak verraden met de laser en het licht.

Dat verraden vind ik echt bullshit eigenlijk. Als je een laser op je hoofd gericht krijgt hoeft je tegenstander de trekker maar over te halen en je bent er geweest. Knap als je dan je tegenstander kan opzoeken richten en schieten voor jij ff schiet.
 
Met de LMG´s krijg je naar mate je langer blijft doorschieten een steeds stabielere crosshair. Na een seconde ofzo kun je behoorlijk steady headshots cappen :D
 
Ik wist eigenlijk niet dat je dat apart kon aansluiten op ps3.
oh ps3, dacht dat het over de pc ging ;D
maar dat moet volgens mij wel lukken ook, als die in de USB past.. of als je een wireless dingetje in de USB hebt kan het ook natuurlijk. Maar moet je ff opzoeken, weet ik niet zeker
 
Hoe werkt dat eigenlijk, als je scoped zie je idd t rode puntje niet precies in t midden, bounced een beetje. Is dat waar de kogel komt of t kruisje? ???

En met hipfire word je crosshair iets preciezer, streepjes komen dichter bij elkaar.



Dat verraden vind ik echt bullshit eigenlijk. Als je een laser op je hoofd gericht krijgt hoeft je tegenstander de trekker maar over te halen en je bent er geweest. Knap als je dan je tegenstander kan opzoeken richten en schieten voor jij ff schiet.

Of het echt werkt zoals steady aim in cod, weet ik niet, maar hip fire (uit de heup schieten dus) gaat echt veel preciezer met laser sight dan zonder (zo ook voor headshot te schieten).

Wat verraden betreft vind ik het ook bullshit, ik heb nog nooit een laser straal gezien van iemand anders, tenzij ze in mijn gezicht schijnen.
Flashlight is een andere zaak, vind ik zelf minder efficient, al gebruik ik deze wel op sommige pistolen. Pistolen gebruik je toch meestal in close combat om iemand af te maken en dan kan het verblindingseffect wel interessant zijn. Gebruik ik mijn pistool toch voor grotere range en als main wapen op dat moment, zet ik die flashlight gewoon ff uit.
 
I know maar komt de kogel scoped precies op je laserstip of op t kruisje van je scope?

Ik heb ook op alle kits mn m9 tactical als sidearm.
 
Daarnet eindelijk deftig het spotten ontdekt, nu spot ik gewoon elk ****ing bewegend ding. wel fun.
 
Dat verraden vind ik echt bullshit eigenlijk. Als je een laser op je hoofd gericht krijgt hoeft je tegenstander de trekker maar over te halen en je bent er geweest. Knap als je dan je tegenstander kan opzoeken richten en schieten voor jij ff schiet.

Nee, ik bedoel dus dat ze rondlopen en ik ze in eerste instantie niet ziet maar dan ineens een rode flikkering zie en hem vervolgens neerknal. Ze hebben mij dan nog niet gezien.
 
Laatst bewerkt:
12 - 2 als pilot met 5000xp in-game! Heel veel choppers jets en tanks uitgeschakelt :D
 
Daarnet eindelijk deftig het spotten ontdekt, nu spot ik gewoon elk ****ing bewegend ding. wel fun.

Hoe dan? Ik snap niks van dat spotten, alleen als ik gunner ben in een tank spot ik mensen op een of andere manier
 
Hoe dan? Ik snap niks van dat spotten, alleen als ik gunner ben in een tank spot ik mensen op een of andere manier

Select drukken alsje tegenspelers of voortuigen spot, voor ps3 dan...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
Muwhahaha zo'n chopper is echt wreed.

Moet alleen die dingen zelf leren te besturen+die vliegtuigen :D
 
Echt.. Waarom maken ze zo veel verschil tussen de amerikaanse en russische heli's? Slaat nergens op..
Wil ik een keer gaan vliegen met realist is dat.ding nagenoeg onhandelbaar :fuu:
 
Een eckte piloot kan met alles vliegen! :D
 
Een eckte piloot kan met alles vliegen! :D
HAP HAP HAP

Alsnog kan ik prima vliegen met dat ding, maar hij draait zo ongeloofelijk langzaam ik kan een kop koffie zetten voordat ik 360 graden ben gedraaid..

@ Realist: Ik had er even geen zin meer in, ik had al m'n controller kapot gegooid en ik wil nog een reserve houden.
Dus ik ben preventief gestopt.. :p
 
Echt.. Waarom maken ze zo veel verschil tussen de amerikaanse en russische heli's? Slaat nergens op..
Wil ik een keer gaan vliegen met realist is dat.ding nagenoeg onhandelbaar :fuu:

Omdat Rusland minder geld heeft :p

Snel morgen effe kijken voor een headset man, is soms echt verrot om niet te kunnen communiceren.

Kan je trouwens niet op 1 of andere manier alleen ff bijvoorbeeld jezelf leren met die vliegtuigen en heli's om te gaan? Zonder mensen erbij...
 
Omdat Rusland minder geld heeft :p

Snel morgen effe kijken voor een headset man, is soms echt verrot om niet te kunnen communiceren.

Kan je trouwens niet op 1 of andere manier alleen ff bijvoorbeeld jezelf leren met die vliegtuigen en heli's om te gaan? Zonder mensen erbij...
Co-op heeft wel een heli missie..
 
Omdat Rusland minder geld heeft :p

Snel morgen effe kijken voor een headset man, is soms echt verrot om niet te kunnen communiceren.

Kan je trouwens niet op 1 of andere manier alleen ff bijvoorbeeld jezelf leren met die vliegtuigen en heli's om te gaan? Zonder mensen erbij...
Nee volgens mij kan dat niet.. Er zit gewoon een aantal uur in. 5 uur welteverstaan.
( http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/soldier/mooijboy/vehicles/208609539/ps3/ )

Gewoon veel proberen, altijd een chopper pakken als hij er staat en zsm air radar vrijspelen want dan ben je in luchtduels dik in het voordeel!

En beter koop je inderdaad even een headsetje, want je moet echt goed communiceren wie er flares gaat gebruiken, waar te spotten e.d. ;)

Top Helicopter: Me gusta!
http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/battlereport/show/15074451/4/208609539/


@ Realist, ja sorry man sloeg echt nergens op.. In het begin v/d match ging het prima (chopper eruit, jet eruit, tank eraan). Toen die domme crash tegen een paal. Daarna heb ik geen idee waarom ik met die klote chopper zo roekeloos ging vliegen en daarna nog een keer die chopper die veeer boven ons hoofd ons aan het locken was. Ik omhoog kijken en was heel even vergeten dat je dan enorm in hoogte zakt en gaat crashen: resulteerde in smijten met de controller en weg wezen ;) Volgende keer beter.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven