AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

hoe vliege jullie sowieso? ik crash altijd snap er de ballen van.
 
hoe vliege jullie sowieso? ik crash altijd snap er de ballen van.

Oefening baart kunst. Vliegen is easy, je moet alleen ff aan dat sturen wennen, een vliegtuig moet eerst een halve slag draaien voordat die stuurt. Heli's moet ik nog effe oefenen ook ja, maar is op een gegeven moment ook piece of cake.
 
vliegen lijkt mij op de xbox en ps wel easier dan op de pc
 

lijkt me gewoon easier met een controller dan met de muis en toetsenbordknoppen, op de pc gebruik je de muis om te draaien rond de as en daar overstuur je nogal snel mee vind ik
 
lijkt me gewoon easier met een controller dan met de muis en toetsenbordknoppen, op de pc gebruik je de muis om te draaien rond de as en daar overstuur je nogal snel mee vind ik

Alles is een kwestie van wennen toch, je overaimed toch ook niet als je iemand moet neerknallen, dit heb ik soms met een controller nog wel, maar dit neemt ook steeds meer af. Wie in mn vizier komt is gewoon de sjaak nu, zo hoort t ook.
 
wat is nou eigenlijk de beste rifle uit BF3? Tot nu toe heeft de F2000 nog mn voorkeur maar ik moet er nog een hele hoop unlocken denk ik :D
 
Gisteren 115,000 punten van 1 ronde gekregen :roflol:.

Wel met awards en dergelijke maar 115,000 heb ik nog nooit gehaald.

wat is nou eigenlijk de beste rifle uit BF3? Tot nu toe heeft de F2000 nog mn voorkeur maar ik moet er nog een hele hoop unlocken denk ik :D

Aek-971 of m16a3 zijn beide zeer goed.
 
Laatst bewerkt:
AKS 74u is nog steeds koning..

BF3_aks74u_500x301.png
 
Nee, heatseekers heb je vanaf 700/700 punten (tenminste, op de PC.. weet niet of het dezelfde aantal punten zijn voor console).
 
je had het over heatseeking missiles
Ah zo. Gewoon paar uit de lucht knallen met de jet machinegun. Is een van de eerste unlocks van jets, komt volgens mij na flares.
 
Heb je dit voor vliegtuigen? Had het meer over de ervaring die je opbouwt :p

Ik denk dat ie heatseekers bedoelt? En nee die heb je niet meteen helaas. Vind het maar lastig om met die gewone gun punten te halen en duurt dus ook super lang voor ik die heetseekers ga krijgen. Speel liever met een chopper
 
ik kan maar geen punten krijgen in een jet he ;P, word altijd neer geknald en ben te slecht iemand neer te schieten ^^ schiet niet op. als je die missels eenmaal hebt is het dan meer OP?
 
Ik denk dat ie heatseekers bedoelt? En nee die heb je niet meteen helaas. Vind het maar lastig om met die gewone gun punten te halen en duurt dus ook super lang voor ik die heetseekers ga krijgen. Speel liever met een chopper
Uurtje of anderhalf oefenen, daarna, zoals ik al zei, laag of hoog vliegen voor het overzicht en dan jezelf achter een vijandelijke jet positioneren. Zodra hij in een rechte baan schiet heb je vrij spel. In Conquest word je er trouwens sneller uitgeknald dan bij Rush.
 
Ik denk dat ie heatseekers bedoelt? En nee die heb je niet meteen helaas. Vind het maar lastig om met die gewone gun punten te halen en duurt dus ook super lang voor ik die heetseekers ga krijgen. Speel liever met een chopper

Ik wil allebei kunnen, een chopper moet je maar t geluk mee hebben dat ie niet al door iemand anders ingepikt is.

ik kan maar geen punten krijgen in een jet he ;P, word altijd neer geknald en ben te slecht iemand neer te schieten ^^ schiet niet op. als je die missels eenmaal hebt is het dan meer OP?

Is moeilijk, maar ik denk dus als je die heatseekers, enemy radar etc. en al die bullshit hebt dat 't dan wel makkelijker moet worden.
 
ik kan maar geen punten krijgen in een jet he ;P, word altijd neer geknald en ben te slecht iemand neer te schieten ^^ schiet niet op. als je die missels eenmaal hebt is het dan meer OP?
Op de PC gebruiken we die missiles niet eens, of iig, de goede piloten niet.

Die jet gun is veel handiger en dodelijker dan missiles.

Flares & air radar is het gene waar je vooral naar moet uitkijken.
 
Op de PC gebruiken we die missiles niet eens, of iig, de goede piloten niet.

Die jet gun is veel handiger en dodelijker dan missiles.

Flares & air radar is het gene waar je vooral naar moet uitkijken.
ik probeer dat dus met die gun maar is fkkng lastig... ze hebben me wel elke keer te pakken met die klote gun word er helemaal gestoord van
 
Back
Naar boven