AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

is ook zinloos, met een stinger lukt t wel mits je met zn 2en bent, dan kan je achter elkaar schieten en maakt ie geen schijn van kans met zn flares.

Nog een reden om een headset te kopen btw
Goede piloot met een iemand die constant repaird in de chopper @ littlebird is echt een onverslaanbare combo en een dikke vetpot aan punten.
Serieus, als de piloot geen fouten maakt kan je ALLES hebben.

Ik speelt nooit rush ;)
 
PM mij dan een x om te repairen als je littlebird wil ;)
 
oortjes zijn op lange duur niet fijn lijkt mij. ik heb xbox headset en dat is ook niet alles maar kijk eens op bol.com voor een goedkope en dan revieuws zou ik zegge, geen verstand van ps3
 
Geen oortje, geeft irritatie. geen bluetooth dan veroorzaak je vaak echo.

Waarom zitten er alleen n00bs in alle servers? Heel frustrerend dit.
 
Haha Ice leovince, deed je indd wel goed telkens ergens achter gaan enzo, maar de vijand was ook niet heel goed volgens mij. Van die jets hadden we iig heel lang geen last, op t eind werden ze wel wat irritanter. Hoe ging dat trouwens toen het potje net begon en ik in de chopper zat en jij gunner. Ik ging eruit zodat jij kon vliegen en toen zat er iemand anders. Ging die er uit zichzelf weer uit toen ie zag dat je toch niet ging opstijgen? Want duurder gelukkig niet zo lang. Vanavond heb ik geen tijd om te knallen helaas en morgen hele dag werken, miss morgenavond wel ff. Vond je het trouwens vervelend dat ik geen headset had? Hadden er niet zoveel problemen door volgens mij
 
Gisteren 115,000 punten van 1 ronde gekregen :roflol:.

Wel met awards en dergelijke maar 115,000 heb ik nog nooit gehaald.



Aek-971 of m16a3 zijn beide zeer goed.

Damn, dan speel je veel vrij zeker? Op metro 24/7?
 
Haha Ice leovince, deed je indd wel goed telkens ergens achter gaan enzo, maar de vijand was ook niet heel goed volgens mij. Van die jets hadden we iig heel lang geen last, op t eind werden ze wel wat irritanter. Hoe ging dat trouwens toen het potje net begon en ik in de chopper zat en jij gunner. Ik ging eruit zodat jij kon vliegen en toen zat er iemand anders. Ging die er uit zichzelf weer uit toen ie zag dat je toch niet ging opstijgen? Want duurder gelukkig niet zo lang. Vanavond heb ik geen tijd om te knallen helaas en morgen hele dag werken, miss morgenavond wel ff. Vond je het trouwens vervelend dat ik geen headset had? Hadden er niet zoveel problemen door volgens mij

Dat was een vriend van me ik zou eigenlijk met hem gaan vliegen maar ik zei dat hij eruit moest omdat jij er eerst in zat ;) Nee maar op een gegeven moment laten die jets je met rust als je te laag vliegt/niet kapot gaat..
 
iemand idee waarom ik geen xbox live party kan joine, krijg altijd van cant connect enzo. weet niet waar ik het anders moet vragen ;P
 
Goede piloot met een iemand die constant repaird in de chopper @ littlebird is echt een onverslaanbare combo en een dikke vetpot aan punten.
Serieus, als de piloot geen fouten maakt kan je ALLES hebben.

Ik speelt nooit rush ;)

Dat is vaak klote als repairdude, jij bent de roos.
Ik heb het gisteren nog eens gedaan en vaak switchen van seat om cover te zoeken. Maar als je door meerdere targets onder vuur wordt genomen, eigenlijk had mijn piloot meer cover moeten gaan opzoeken, maar ik sta niet in voor zijn acties natuurlijk :p

Dat was een vriend van me ik zou eigenlijk met hem gaan vliegen maar ik zei dat hij eruit moest omdat jij er eerst in zat ;) Nee maar op een gegeven moment laten die jets je met rust als je te laag vliegt/niet kapot gaat..

Op PS3 zit het vol kamikazee jet piloten, als je laag vliegt ben je soms nog de sigaar.

Gisteren nog wat gespeeld en de eerste potjes zuigde echt super hard, bakte er niets van. PS3 freeze en dan ff gestopt later opnieuw begonnen en toen was het ownage a volenté :D

Ben colonel service star 8 nu en mijn K/D zit eens op 2 :)
http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/soldier/Rybeara/stats/247358335/ps3/
 
Geen oortje, geeft irritatie. geen bluetooth dan veroorzaak je vaak echo.

Waarom zitten er alleen n00bs in alle servers? Heel frustrerend dit.

Heb een bluetooth headset, aan mn oor. Weegt niks, prima apparaat.
 
Heb een bluetooth headset, aan mn oor. Weegt niks, prima apparaat.

+1 heb wel eentje gekozen met een erg flexibel "haakje" voor achter je oorschelp. Zit super confortabel, voel je zelfs niet.
 
mense die op xbox wille kome knalle?? :P
 
gvd hoe ga ik ooit iets killen in zo'n klote vliegtuig :roflol:
 
jezus waarom wil iedereen toch altijd zo graag in zo'n shit vliegtuig zitten

Is toch geen hol aan ?

Oefen gewoon je infantry skills, is echt een stuk leuker en veel meer aktie
 
jezus waarom wil iedereen toch altijd zo graag in zo'n shit vliegtuig zitten

Is toch geen hol aan ?

Oefen gewoon je infantry skills, is echt een stuk leuker en veel meer aktie

Heb ik al geoefend, wil alles kunnen :) anders had ik net zo goed CoD kunnen halen
 
gvd hoe ga ik ooit iets killen in zo'n klote vliegtuig :roflol:
Rondvliegen in free-view, als je wat ziet naar je cockpit, erachter gaan vliegen, vertragen, schieten. Easy shizzle. Vooral heli's zijn makkelijk.
 
Rondvliegen in free-view, als je wat ziet naar je cockpit, erachter gaan vliegen, vertragen, schieten. Easy shizzle. Vooral heli's zijn makkelijk.

Ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan :roflol:

Vertragen?? Als ik btw terug switch naar cockpit ben ik de enemy alweer kwijt

Update de beginpost trouwens ff, ik ben Nimrod1709, en ik heb nog geen headset, ga denk ik straks effe langs de Mediamarkt.
 
Back
Naar boven