XXL Nutrition

Het Battlefield topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/17019608/4/244785268/

een van mijn betere scores de laatste dagen :), zat wel de hele tijd in een tank :D
Netjes! Mooie score.


Ik ga ook nog steeds vooruit :) Onderhand:
SPM: 383
K/D: 2.26
Skill: 385
Top weapon: Scar-h 593 kills gevolgd door M249 met 529 kills :)
http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/soldier/mooijboy/stats/208609539/ps3/

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 15:44 ----------

Is die M40A5 sniper nog wat in vergelijking met bijvoorbeeld de SV98?
 
Ik zit aan 750spm

:d
Ik weet dat ik ook hoger kan halen. Maar ik vind het te leuk om af en toe lekker te kloten of vind het niet erg om lang te wachten op een chopper. En dan gaat m'n SPM alsnog omhoog na bijna elk potje :p
 
m40 is trouwens wel beter dan sv98.

Als je statistieken erbij pakt is de m98b (geloof ik, weet niet wat de naam is) het beste. Maar ik gebruik altijd L96 tijdens snipen. Is naar mijn mening het fijnste.
 
ik zie dat jullie van elke klasse wel ongeveer het maximum eruit halen, maar ik speel eigenlijk alleen maar engineer of support, die recon en assault zijn zo k*t om mee te spele :)
 
Battlefield forum zei:
So these are the criterias that determine your skill level:



• You gain/loose SL based on every confrontation with another player
• Killing a highly skilled enemy gives you more points than killing someone less skilled
• Points are not transferred from a player to another, they are simply added/subtracted based on the encounter and the SL of both parts (thus, after an encounter, one part may go up 50 points while the other loses only 20)
• The SL is used for matchmaking

Ik ben wel benieuwd naar jullie skill level!
 
skill level varieert van potje tot potje... dus je hebt er geen *** aan
 
Gister een headshot vanaf 538 meter :)
Kan je ergens dit terug vinden?
 
Assault is nu officieel me favo class :) Heeft imo de beste wapens, alleen tegen een tank begin je niks. Al die heals en revives kan je de meeste punten opleveren denk ik. Als je goed ben in cover vinden kan dat health pakketje vaak je leven redden. Support wapens zijn gewoon echt verrot om mee te schieten, en om nou speciaal te liggen met bipod daar heb ik ook geen zin in. Die extra ammo opzich wel relaxt om punten mee te scoren alleen dat doe ik liever met kills en objectives. wel heerlijk met support is om tanks op te blazen met c4. Engineer is me 2e favo class. redelijk goede wapens, tanks slopen, vliegtuigjes slopen en natuurlijk tegenstanders slopen op medium en short range. En snipers...... In bad company 2 was ik alleen maar sniper, maar daar schoot je ook met 1 kogel iemand neer. Nu zijn het meer irritante campers die weinig toevoegen aan het spel vind ik.
 
Ja dat waren echt klote potjes.. En telkens als jij een wat langere zin zegt vallen er woorden weg :o

Had ik bij jou ook, en vaak bij andere ook, die VOIP is nog altijd bagger.
Wordt dringend tijd dat ze daar eens iets aan doen.
 
met welke sniper is het one shot one kill...? ik speel altijd assault maar was maar eens aan het sniperen begonnen... ben nu bij de 2e sniper maar als ik iemand 2x moet raken en nog moet uitzoomen om telkens te herladen wordt het wel ****ing lastig
 
met welke sniper is het one shot one kill...? ik speel altijd assault maar was maar eens aan het sniperen begonnen... ben nu bij de 2e sniper maar als ik iemand 2x moet raken en nog moet uitzoomen om telkens te herladen wordt het wel ****ing lastig
Geen.

Volgens mij hebben de meeste snipers van afstand op hardcore ook niet eens 1hit-kill.

Je moet voor headshots gaan als je 1hit kill wil.

Met headshots hebben alle bolt rifles wel 1hit kill.
 
wel nep eigenlijk... als je IRL door een sniper gehit word denk ik niet dat je nog 1 stap zet
 
Tsja, als je helicopter irl door een raket wordt geraakt stort je ook wel direct neer. ;P
 
Tsja, als je helicopter irl door een raket wordt geraakt stort je ook wel direct neer. ;P
dat hoeft niet.. heb eens een docu gezien op Nat Geo over hoe helicopters gebouwd worden en die dingen kunnen meer hebben dan je denkt... hele onderkant is zwaar gepantserd dus ligt eraan waar de raket inslaat ;).. maar een beetje goed sniper schot boven je middel moet gewoon dodelijk zijn vind ik waarom anders snipen
 
Back
Naar boven