AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

haha jah ik moet toch zonder te veel indruk mense late wete dat ik vriende zoek op de xbox.
maar bedoelde eigelijk dat er op de console waar ik op speel redelijk gespot word. hoord altijd verhale van pc slecht dit dat blabla maar ik heb er geen last van. geen ervraging met ps3

Alsof dat ene drol uit maakt, lijkt me sterk.

Ik spot alles dat los en vast zit! Raak de select knop vaker aan dan de schietknop :trollface:

Ik voornamelijk vehicles, met infantry schiet ik ze liever meteen dood tenzij ze wegrennen of iets. Zouden ze eigenlijk meer punten voor moeten geven voor dat spotten, gewoon 30 per spot.
 
Bezig met een dikke killstreak!:D OHH k*t! kogels op... Daar loopt een support teammate :) GIMME SOME AMMO!! Wachten! duurt lang.... voor em springen! is het nou nog niet duidelijk dat ik geen kogels heb ??? Enemy ziet daar verderop een tegenstander raar springen :D Ennnn beide dood :mad:

Heb dat ook regelmatig, ik vraag om ammo (op hem richten en dan Q op PC), loop een heel eind achter hem aan, schiet op hem, spring etc. niets helpt. Uiteindelijk krijgt ie het dan door zodra er nog 1 voor hem staat de springen. -_-
 
Heb dat ook regelmatig, ik vraag om ammo (op hem richten en dan Q op PC), loop een heel eind achter hem aan, schiet op hem, spring etc. niets helpt. Uiteindelijk krijgt ie het dan door zodra er nog 1 voor hem staat de springen. -_-

dat noemt leren doseren derde beens. Elke noob kan zijn ammo leegschieten voor een paar kills als het nergens om gaat. Ik geef jullie dan ook niks.

jk not playing
 
is wel jammer want je kan zo dikke punten scoren als je goed je class speelt. ik drop altijd random pakketjes of als er ergens een knelpunt is waar druk geschoten wordt (vlag b bij market bvb). per resuply en squad resuply punten, plus de resuply ribbons tikt goed door op het eind
 
Ik spot ook erg veel, maakt het jezelf ook gewoon veel makkelijker.

altijd als ik in chopper zit wel eens gewoon slecht knop indrukke als ik niks zie, spot meestal wel iets dus :P.

btw: weet iemand wat ecm jammer doet en of die chiller is dan flares? heb die bijna

ECM jammer zorgt er voor dat vijanden je 3sec niet kunnen locken (een delay dus), flares dat weet je wel waarvoor dat dient.

Als ik in een chopper zit hebben we meestal dubbele flares.
Dan is het een kwestie van communicatie wie ze wanneer gebruikt.

Men vliegskills zijn ook al iets beter, hebt de laatste dagen telkens voor ik begon met de multiplayer, die co ops chopper lvl gedaan, ik finisch hem nu.
 
is wel jammer want je kan zo dikke punten scoren als je goed je class speelt. ik drop altijd random pakketjes of als er ergens een knelpunt is waar druk geschoten wordt (vlag b bij market bvb). per resuply en squad resuply punten, plus de resuply ribbons tikt goed door op het eind

Wat krijg je nou als support als je een doos ammo neer gooit en mensen pakken het? Als assault krijg je de eerste 2 heals 20 punten en daarna 30, 30, 30 etc.

Kan flink oplopen met per revive +100 punten en dan als je je squad revived krijg je 110 punten.

Sta meestal wel bovenaan of in de top 3 van de ranglijst, tenzij 't gewoon k*t gaat.
 
Wat krijg je nou als support als je een doos ammo neer gooit en mensen pakken het? Als assault krijg je de eerste 2 heals 20 punten en daarna 30, 30, 30 etc.

Kan flink oplopen met per revive +100 punten en dan als je je squad revived krijg je 110 punten.

Sta meestal wel bovenaan of in de top 3 van de ranglijst, tenzij 't gewoon k*t gaat.


Constant 20 voor een normale reload en volgens mij 50 punten als je teammaat reload. Je haalt ongeveer 150 tot 200 punten uit een box volgens mij. Daarna is ie leeg en verdwijnt ie. Op zo´n 64man metro map kan je ze nagenoeg doorlopend neerflikkeren want ze zijn echt in seconden leeg. Als je t goed bijhoudt dan loop je echt flink binnen :D
 
Constant 20 voor een normale reload en volgens mij 50 punten als je teammaat reload. Je haalt ongeveer 150 tot 200 punten uit een box volgens mij. Daarna is ie leeg en verdwijnt ie. Op zo´n 64man metro map kan je ze nagenoeg doorlopend neerflikkeren want ze zijn echt in seconden leeg. Als je t goed bijhoudt dan loop je echt flink binnen :D

Haha oke, naja vind 't wel best nu als assault, vind 't alleen soms wel vervelend dat je tegen tanks etc. niks kan beginnen.

Doen grenades nou ook schade tegen tanks?
 
Haha oke, naja vind 't wel best nu als assault, vind 't alleen soms wel vervelend dat je tegen tanks etc. niks kan beginnen.

Doen grenades nou ook schade tegen tanks?

Nee. Heb al redelijk wat getankwhored en vaak nades naar m'n tank gehad maar geen schade ervan.
 
Nee, in elk geval niet dat ik merk :( Sucks. Je doet echt geen ene flikker tegen tanks als Assault. Dat is toch wel een dikke min, vind ik. Ze zijn wel een leuke klasse in CQB maps maar om heel eerlijk te zijn speel ik dan toch weer liever Support. Raggen met die dikke M240 en gewoon 200 kogels per keer er doorheen jagen. Heb al zo veel beachheads gebroken door gewoon non-stop te knallen terwijl ik er op af liep :D

Rez is natuurlijk wel ****ing handig. Dat wel.
 
Nee, in elk geval niet dat ik merk :( Sucks. Je doet echt geen ene flikker tegen tanks als Assault. Dat is toch wel een dikke min, vind ik. Ze zijn wel een leuke klasse in CQB maps maar om heel eerlijk te zijn speel ik dan toch weer liever Support. Raggen met die dikke M240 en gewoon 200 kogels per keer er doorheen jagen. Heb al zo veel beachheads gebroken door gewoon non-stop te knallen terwijl ik er op af liep :D

Rez is natuurlijk wel ****ing handig. Dat wel.

+ je kan jezelf healen, en dat moet echt te regelmatig, dat je net aan de dood ontsnapt, even dekking zoekt, 100% health en je knalt diezelfde gozer overhoop.
 
+ je kan jezelf healen, en dat moet echt te regelmatig, dat je net aan de dood ontsnapt, even dekking zoekt, 100% health en je knalt diezelfde gozer overhoop.

+1 Assault is de nummer 1 klas voor een beetje skilled speler. Wat realist nou zegt maakt een hoop uit om te winnen en verliezen. Revive is het belangrijkste wat er is in dit spel. Zoo relaxt als je gerived word en die zelfde tegenstander die jou killde helemaal vol te janken met lood :D m16a3 al geprobeerd ?:)
 
Ja ik gebruik bij Assault doorgaans de M16A4. Maar ik kan niet zeggen dat dit veruit het beste wapen is. Iemand anders suggesties over welk wapen nu eigenlijk het beste is voor Assault?
 
Ja ik gebruik bij Assault doorgaans de M16A4. Maar ik kan niet zeggen dat dit veruit het beste wapen is. Iemand anders suggesties over welk wapen nu eigenlijk het beste is voor Assault?

m16a3 red dot, grip, heavy barrel :D
 
+1 Assault is de nummer 1 klas voor een beetje skilled speler. Wat realist nou zegt maakt een hoop uit om te winnen en verliezen. Revive is het belangrijkste wat er is in dit spel. Zoo relaxt als je gerived word en die zelfde tegenstander die jou killde helemaal vol te janken met lood :D m16a3 al geprobeerd ?:)

Ben ik totaaaaal niet met je eens.. Engineers maken of breken als geen ander het team. Samen met support.. Revives zijn echt niet zo belangrijk :roflol:

uMad?
 
Ben ik totaaaaal niet met je eens.. Engineers maken of breken als geen ander het team. Samen met support.. Revives zijn echt niet zo belangrijk :roflol:

uMad?
Tell that to my rifle.
 
dat noemt leren doseren derde beens. Elke noob kan zijn ammo leegschieten voor een paar kills als het nergens om gaat. Ik geef jullie dan ook niks.

jk not playing

jk of niet, ik heb het het wel over als ik engineer ben met rpg. Dat ding is zo op natuurlijk.
 
Ben ik totaaaaal niet met je eens.. Engineers maken of breken als geen ander het team. Samen met support.. Revives zijn echt niet zo belangrijk :roflol:

uMad?

Deels mee akkoord , op de grotere maps zoals Kharg Island , Caspian Border enz dan moet je gewoon goeie engineers hebben. Omdat dat vehicle maps zijn , op mappen zoals Metro of Bazaar is assault dan weer veel belangrijker.
 
U mad? hahahahah iedereen ze eigen mening:P. Als ik met een goede squad loop die wel revived zijn we niet dood te krijgen. Veroveren we elk punt. Word ik niet gerevived kan je weer wachten tot je kan spawnen en vaak op een punt waar je dat helemaal niet wilt of bij een team mate die helemaal verkeerd loopt. Tuurlijk moeten vehicles ook gemold worden door engineers en support, als ik een tank zie loop ik de andere kant op naar een ander punt. Maar kheb liever dat ik zolang mogelijk levend blijf, betekent weer dat ik meer acties kan verrichten op het battlefield. Daarnaast revives behoudt je tickets mee en daar draait heel het conquest idee op.
 
Je moet gewoon een squad hebben die samenwerkt ipv elk maar wat apart te lopen k*tten.
 
Back
Naar boven