Fitness Seller

Het Battlefield topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Gast die om de een of andere reden ZO graag in een jet punten wil maken (zucht LoL)

Ga gewoon in een lege server vlaggen cappen met die F-35 of zo.

Ik moest RECON omhoog krikken voor de soflam (klein beetje maar , ik speel NOOIT recon) en daar had ik echt geen hol zin in.

Gewoon lege "1 player start" server opgezocht, en vlaggen gaan cappen. 5 vlaggen, suicide > teamswitch en weer opnieuw. 10 minuutjes was genoeg voor mijn doel. Klaar.
Ja ik weet dat je op de PS3 niks kan invullen bij server filter, maar dan moet je maar scrollen en kijken naar de titel of zo.

Saai als **** maar als je even iets wilt halen wel een oplossing.

Maar ehm, als je nou na al die tijd nog geen 1 kill in de jet hebt gemaakt, ... dan is de jet misschien niks voor jou ? :p

Wat is trouwens iedereen z'n top rifle (staat in je profiel) ?
USAS12 bij mij lol, is niet zo goed voor m'n K/D ratio maar wel heel leuk :D
Compleet nutteloos boven 3 meter afstand maar ja

Krijg je nog van die dweebs die zeuren dat ze met hun m419 niet elke gun outgunnen vanaf POINT BLANK RANGE .
 
Laatst bewerkt:
g36c als ik de naam goed zeg :P. dat engineer wapen
 
Ik blijf gewoon proberen het probleem zit voor mij er in dat ik niet langer als 30 minuten kan spelen dan verveel ik me weer.
Als ik me verveel ga ik altijd gewoon met C4 kloten. Op die auto plakken en alles opblazen, met een vliegtuig overal op in vliegen etc. Kloten vind ik het leukste van de BF reeks. :o
 
wtf hoe krijg je dat boven een gun?
Mijn main objective is het zieken van mensen :D Vanuit mn MW2 tijd heb ik dit overgenomen, daar kilde ik ook altijd onwijs veel met GL/RPG.
 
Ik zitveel in de Tank, helikopter, repair heel veel en capture. Medals gaan ook best aardig.
 
Mijn main objective is het zieken van mensen :D Vanuit mn MW2 tijd heb ik dit overgenomen, daar kilde ik ook altijd onwijs veel met GL/RPG.

Maw noobtubing de luxe :p

Bij mij op 1 de AEK en op 2 F2000 (F2000 gaat daar wss nog wel overspringen, echt een pareltje is dat).

Vandaag eindelijk mijn 10kills gehaald met de BTR 90 IFV, ik vond dat fu*king voertuig helemaal nergens, ff gaan opzoeken waar die te vinden was.
Hoe lame, hij is maar op 1 plek te vinden, spawnpoint russische kant in conquest Golf van Oman, staat naast de stationary AA-gun (enkel gewoon conquest, niet in assault conquest).

Eerste potje dat ik joinde, onmiddellijk aan de russische kant en daar stond die dan, op men eentje direct de kills gehaald en eindelijk alle wapens unlocked van B2K. (alle wapens heb ik nu eindelijk).
 
heeft iemand al die tv missle? ik heb um bijna :D. alleen vraag ik me af of het moeilijk is ;P. bij black ops had je ook zon bestuurbaar ding ff naam krijgt. zoon raket alleen kon ik er geen bal van
 
heeft iemand al die tv missle? ik heb um bijna :D. alleen vraag ik me af of het moeilijk is ;P. bij black ops had je ook zon bestuurbaar ding ff naam krijgt. zoon raket alleen kon ik er geen bal van

Heb hem 1x ingesteld vanaf ik hem had vrijgespeeld en dat was het dan ook. Vind het vooral erg zuigen. Totaal niet te vergelijken met die van black ops trouwens :p
 
Als je game crashed, worden de stats tot op dat moment dan opgeslagen?
 
heeft iemand al die tv missle? ik heb um bijna :D. alleen vraag ik me af of het moeilijk is ;P. bij black ops had je ook zon bestuurbaar ding ff naam krijgt. zoon raket alleen kon ik er geen bal van

Ja , die TV missle is behoorlijk moeilijk te besturen. Helemaal niet zoals valkyrie rockets uit black ops. Als ik gunner ben gebruik ik altijd stealth , flares en guided missle en non stop proberen met te spotten.
 
Nog mensen aan het spelen op PS3?
 
Ik begin een beetje verslaafd te raken aan bf3 (serieus)
Nog iemand hier een beetje last van ?

Is er een praatgroep te vinden of zo ? (not serieus)
 
Ja ik ben dik verslaafd.. :p Heb er alweer 80 uur opzitten ben bijna rank 3 colonel en mn SPM is onderhand alweer 405 met een k/d van 2.4 :o
 
Vraagje: Hoezo krijg je bijvoorbeeld bij sommige levels een ander wapen bij een bepaalde klasse? Ene keer kreeg ik bij sniper bijvoorbeeld de MK11(nogwat) en een ander level een andere rifle en ik kon niet switchen. Zelfde geldt voor assault.
 
Vraagje: Hoezo krijg je bijvoorbeeld bij sommige levels een ander wapen bij een bepaalde klasse? Ene keer kreeg ik bij sniper bijvoorbeeld de MK11(nogwat) en een ander level een andere rifle en ik kon niet switchen. Zelfde geldt voor assault.

hangt ervanaf of je als RU speelt of als US. Maar als laatste unlock van je class krijg je die wapens voor alle 2 de kanten
 
Back
Naar boven