MuscleMeat

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je tank is disabled! Je moet hem echt tot 100% repairen en dan kan je gaan. Doe je het tot 99% of lager dan blijft hij disabled en zakt het percentage inderdaad met de tijd. De enige oplossing is helemaal repairen.

Het enige wat echt helpt is om het daadwerkelijk te spelen.
Niet iedereen is even goed. Sommigen spelen het wekelijks uren en zijn nog steeds slecht. Als ik je advies mag geven is het dat je gewoon ASAP een paar keer mee moet spelen met mensen van hier met een headset.. Je leert alleen maar sneller.

+1

Met wat volk samen spelen is ook gewoon veel leuker.
Je zal merken dat je zelf ook beter zal gaan spelen.
 
Ik wil echt een keer filmen als ik in een littlebird zit samen met een engineer.. Ik durf te wedden dat ik het hele potje kan uitvliegen zonder te crashen. En dan zeker +20 kills :)
Wie durft :D? Moet je wel een heel potje in een littlebird zitten..
 
ik wil best probere :) ben een meester engineer :)
 
ik ben een meester :)
 

2 aanwijzingen 1p start en f 35 en verder zoek je het zelf maar uit he he ben nu bijna helemaaal rond met me jet in 2 potjes tijd.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 17:15 ----------

Ik wil echt een keer filmen als ik in een littlebird zit samen met een engineer.. Ik durf te wedden dat ik het hele potje kan uitvliegen zonder te crashen. En dan zeker +20 kills :)
Wie durft :D? Moet je wel een heel potje in een littlebird zitten..

Geloof ik best is namelijk ook niet zo moeilijk als je een beetje kan vliegen echt wel geinig spul die choppaaa.
 
2 aanwijzingen 1p start en f 35 en verder zoek je het zelf maar uit he he ben nu bijna helemaaal rond met me jet in 2 potjes tijd.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 17:15 ----------



Geloof ik best is namelijk ook niet zo moeilijk als je een beetje kan vliegen echt wel geinig spul die choppaaa.
Ik denk dat het op de ps3 toch íets moeilijker is;)
Tenminste, als ik kijk naar alle choppers die ik tot nu toe heb zien vliegen zijn er nog maar weinig even behendig..
Eigenlijk de enige die in de buurt komt is die gozer die wel eens met een filmpje hier langs komt. Levelcap ofzo heet die gast.
 
Ik wil echt een keer filmen als ik in een littlebird zit samen met een engineer.. Ik durf te wedden dat ik het hele potje kan uitvliegen zonder te crashen. En dan zeker +20 kills :)
Wie durft :D? Moet je wel een heel potje in een littlebird zitten..

Geloof ik best is namelijk ook niet zo moeilijk als je een beetje kan vliegen echt wel geinig spul die choppaaa.
Al vaker gedaan kom eens met een echt uitdaging man.
Kan je al vliegen in de tunnel bij davaman peak?

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 17:19 ----------

Ik denk dat het op de ps3 toch íets moeilijker is;)
Tenminste, als ik kijk naar alle choppers die ik tot nu toe heb zien vliegen zijn er nog maar weinig even behendig..
Eigenlijk de enige die in de buurt komt is die gozer die wel eens met een filmpje hier langs komt. Levelcap ofzo heet die gast.

Ja geloof ik best met de crappy controller maarja bf3 spelen op de console is dan ook gewoon bagger
 
Ik denk dat het op de ps3 toch íets moeilijker is;)
Tenminste, als ik kijk naar alle choppers die ik tot nu toe heb zien vliegen zijn er nog maar weinig even behendig..
Eigenlijk de enige die in de buurt komt is die gozer die wel eens met een filmpje hier langs komt. Levelcap ofzo heet die gast.

Levelcap is te zalig, dat heb je via mij.
Ik heb een abo op zijn yt-kanaal, hij verpreid echt goede filmpjes.
Maar die speelt wel op de PC en niet op ps3. Er zijn zat goede piloten op ps3, alleen vind je ze niet in random potjes.

Ik heb al enkele keren meegespeeld in een clan war (op uitnodiging), dat zijn toch echt andere potjes. Clan [2EZ]

Trouwens ice als ik in de tegenpartij zit, ben ik er zeker van dat ik je neer krijgt als je in little bird zit met een engineer (maar het zou dan ook mijn missie zijn haha). Dat is idd wel fun, ik heb het al enkele keren gedaan.
Zorg dat je zeker communicatie hebt met degene die repairt, want hij is degene waar de vijand op focust. De engineer moet geregeld switchen van positie en wanneer het niet nodig is te repairen mee in de cockpit om te spotten.
 
Ik wil echt een keer filmen als ik in een littlebird zit samen met een engineer.. Ik durf te wedden dat ik het hele potje kan uitvliegen zonder te crashen. En dan zeker +20 kills :)
Wie durft :D? Moet je wel een heel potje in een littlebird zitten..

Alsof dat zo lastig is...

Laatst weer eens wake 64 gedaan, 1000 tickets (pc natuurlijk)
Was er weer een of andere Viper faggot die de hele match één base omcirkelde (de enige base waar wij konden spawnen) en steeds als hij bijna dood was weer repairen. Uiteindelijk had ie 167-0.
 
Jij in je eentje krijgt mij niet neer hoor ;) Met een squad zeker wel.. Alles is mogelijk maar ik heb het over een standaard potje. Ik speel geen clan wars!
 
Jij in je eentje krijgt mij niet neer hoor ;) Met een squad zeker wel.. Alles is mogelijk maar ik heb het over een standaard potje. Ik speel geen clan wars!

Dat refereerde niet naar die clan war hoor.
Moet wel te doe zijn om neer te krijgen, of je moet een hele tijd cover gaan zoeken :p
 
Dat refereerde niet naar die clan war hoor.
Moet wel te doe zijn om neer te krijgen, of je moet een hele tijd cover gaan zoeken :p

Jij kan als alleenstaande engineer maar 1 missile per keer schieten. Dit is te repairen met mijn engineer. Verder inderdaad cover zoeken en hoog vliegen om te kijken waar je missile vandaan komt -> flares, duikvlucht naar je toe en je bent de lul :p
Misschien zie ik niet in een keer waar je staat, maar ik kom er wel :)
 
Haha, er zijn heus wel meer random spelers die je uit de lucht willen halen dan he :p Maar ik wil het wel eens doen hoor bij je in zitten, als je het ook eens bij mij wil doen zodat ik nog wat meer kan oefenen (kan wel een beetje met de littlebird overweg gelukkig).
 
**** me, gisteren loopte mn xboxLive abbo af. Ik had een maand geleden reeds een nieuwe abbo gekocht en voerde dus gisteren het paswoord in, shit wekrt niet.
Als ik de code opnieuw invoer zegt ie dat de code reeds gebruikt is.

Heb naar Xbox Support gebeld, al hun stappen gevolgd, werkt nog steeds niet..

ARGH 60euro..
 
Jij in je eentje krijgt mij niet neer hoor ;) Met een squad zeker wel.. Alles is mogelijk maar ik heb het over een standaard potje. Ik speel geen clan wars!

hmm 1 tank shell, of canister shell, en het is afgelopen

Probleem is dat heli piloten vaak weg komen met die onzin omdat iedereen aan het andere team denkt "iemand anders zal het wel oplossen" , dus niemand doet wat en die heli blijft maar rondzoemen.

Als een helicopter me echt irriteert gaat ie eraan, al moet ik de hele ronde eraan wijden om hem the ****en op elke manier die ik kan bedenken zodat ie weinig kan killen, (soflam, engineers eruit schieten gaat ook makkelijk want ze hangen gewoon uit de heli)
 
Gewoon andere heli pakken en afhandelen :p
 
Alsof dat zo lastig is...

Laatst weer eens wake 64 gedaan, 1000 tickets (pc natuurlijk)
Was er weer een of andere Viper faggot die de hele match één base omcirkelde (de enige base waar wij konden spawnen) en steeds als hij bijna dood was weer repairen. Uiteindelijk had ie 167-0.



Fuuuuck me! Dát is wel een hele dikke score brah. Noem hem maar een faggot, volgens mij heeft hij het spelletje wel door :D
 
**** me, gisteren loopte mn xboxLive abbo af. Ik had een maand geleden reeds een nieuwe abbo gekocht en voerde dus gisteren het paswoord in, shit wekrt niet.
Als ik de code opnieuw invoer zegt ie dat de code reeds gebruikt is.

Heb naar Xbox Support gebeld, al hun stappen gevolgd, werkt nog steeds niet..

ARGH 60euro..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D:D
 
Back
Naar boven