AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

vlaggen innemen vermoed ik

Hoe doe je dat dan als je door de lucht vladdert :p

Speel je op pc of console?

PS3

Wow die gast is egt waanzinnig goed,
Als ik dan kijk hoeveel moeite ik soms heb om een normaal mannetje neer te schieten..feels bad.

Komt wel, als ik dagelijks speel dan knal ik ze gewoon overhoop als ik ze zie.

K*tte van dit spel is wel dat als je effe een dag niet speelt of langer dat je dan weer meteen niks ervan bakt, maar dat heb je zo teruggedraaid.
 
Ik dacht dat iedereen dat deed met zo'n (lompe) F35 die gewoon kan hooveren..
 
Trouwens ice als ik in de tegenpartij zit, ben ik er zeker van dat ik je neer krijgt als je in little bird zit met een engineer (maar het zou dan ook mijn missie zijn haha). Dat is idd wel fun, ik heb het al enkele keren gedaan.
Zorg dat je zeker communicatie hebt met degene die repairt, want hij is degene waar de vijand op focust. De engineer moet geregeld switchen van positie en wanneer het niet nodig is te repairen mee in de cockpit om te spotten.

Deed ik laatst ook met een huisgenoot alleen hij werd er af en toe nog wel eens uitgeknald. Superhandig als hij een javelin mee heeft tegen die tunguska.

hmm 1 tank shell, of canister shell, en het is afgelopen

Je bent wel een mafkees als je met je heli voor de loop van een tank gaat hangen (wat toch wel de enige manier is om in 1x omzeep geholpen te worden door een canister shell).

Zijn er trouwens mensen die een keer teamspeak voor de ps3 via skype willen proberen?

Sure thing.

Meestal (vooral metro) reageer ik simpel terug met de USAS i.c.m. frag ammo. Vaak gaan ze dan wel wat rustiger worden wanneer ze constant opgeblazen worden.

Haha idd, USAS, frag ammo, rocketlauncher en gaan :D

De USAS hoort dus bij de recon class? Wel vreemd als je mij vraagt, recon denk ik puur aan snipers.

Shotguns en PDW kunnen bij elke class, zo ook de USAS en AS Val enzo.
 
Ja ik las t toen ik de USAS haalde net, maar gebruik nooit shotguns
 
vlaggen innemen vermoed ik

Inderdaad 1 player start 1000 ticket server gulf of oman met je f35 al hoeverend van post naar post easy puntoos na 2 a 3 rondes alles unlocked.
 
Inderdaad 1 player start 1000 ticket server gulf of oman met je f35 al hoeverend van post naar post easy puntoos na 2 a 3 rondes alles unlocked.

Ja maar dat werkt niet als er geen 1 player start bestaat op console.

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 16:04 ----------

Deed ik net per ongeluk een suicide met mn jet op een tank ofzo, tank dood, infantry dood, kreeg ik er geen punten voor bij mn jet, wtf is dit voor shit joh. Ben er eigenlijk klaar mee maar wil perse jets gebruiken want die vind ik stoer.
 
Misschien was jij eerst dood en vervolgens de tank+inf? Dus dan staat er bij hun Bad Luck ofzo en krijg jij geen punten. Gewoon volhouden Realist, ik heb ook nog niet zoveel kills ermee maar je unlocked die dingen echt heel snel.
 
Misschien was jij eerst dood en vervolgens de tank+inf? Dus dan staat er bij hun Bad Luck ofzo en krijg jij geen punten. Gewoon volhouden Realist, ik heb ook nog niet zoveel kills ermee maar je unlocked die dingen echt heel snel.

Nee maar mn k/d ratio gaat wel als een speer omlaag.

En ik kreeg in beeld dat ik punten kreeg maar na dat het potje voorbij was kreeg ik ze erbij als engineer ipv jet.

Engineer doe ik nu effe zodat ik wat met mn stinger kan knallen terwijl ik op een beschikbare jet sta te wachten, anders word ik helemaal gek.

Ik weet dat ik die dingen snel unlock maar ik heb er pas 100 punten mee behaald en dat was puur geluk, een kill assist. Ik denk dat ik het nu al 100 keer heb geprobeerd, echt te gek voor woorden eigenlijk, doe dan nog die heat seekers er als standaard bij ofzo.
 
Ik ben er ook mee bezig hehe :D
Ik heb er welgeteld 2 kills mee :roflol:
Maar wel een paar disables en ik flankeer nu inderdaad telkens een chopper die stil hangt of ik ga schuin naar beneden en disable een tank ofzo :)
 
Rond 17:00 ik en Arydan ook weer van de partij, zie dat team-Ps3 ook al bezig is? :D
 
Ik ben er ook mee bezig hehe :D
Ik heb er welgeteld 2 kills mee :roflol:
Maar wel een paar disables en ik flankeer nu inderdaad telkens een chopper die stil hangt of ik ga schuin naar beneden en disable een tank ofzo :)

Ik denk dat ik me nu ook wat meer focus op choppers.

En die tanks die zie ik niet optijd om er niet voorbij te vliegen dus tja.

Soms ook nog vervelend van de tegenstander van die gastjes die hele tijd die vehicles van jouw team destroyen voordat die dingen zelfs zijn aangeraakt, die mensen verdienen ook een ban+verkrachting.

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 16:16 ----------

Rond 17:00 ik en Arydan ook weer van de partij, zie dat team-Ps3 ook al bezig is? :D

Ik moet zo werken tot 9 en dan ga ik mn ellende maar wegzuipen ergens denk ik :(

Klote jets :D

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 16:17 ----------

Ik ben er ook mee bezig hehe :D
Ik heb er welgeteld 2 kills mee :roflol:
Maar wel een paar disables en ik flankeer nu inderdaad telkens een chopper die stil hangt of ik ga schuin naar beneden en disable een tank ofzo :)

't zou relaxed zijn als we met ze 2en in een lege server konden en dan elkaar ff konden verrot knallen, voor de punten. Helaas gaat dat niet.
 
Ja maar dat werkt niet als er geen 1 player start bestaat op console.

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 16:04 ----------

Deed ik net per ongeluk een suicide met mn jet op een tank ofzo, tank dood, infantry dood, kreeg ik er geen punten voor bij mn jet, wtf is dit voor shit joh. Ben er eigenlijk klaar mee maar wil perse jets gebruiken want die vind ik stoer.

Ik heb het al vkr gezegt bf3 is brol op de console.
 
Mijn stats lijden er niet onder hoor.. Ik spring er gewoon uit als het moet :)

Om makkelijker te vliegen heb ik de linker controlstick alleen op rollen staan. En met de rechter ga ik omhoog/laag en links/rechts.
Als ik mn jet heb uitgelijnd richting een target hoef ik alleen nog maar licht te corrigeren met alleen maar de rechter joystick.
 
Vanavond ook Peanut? Gister kwam je niet meer volgens mij. Ik moet nu eerst werken, denk rond uur of 20.00 vanavond wel ff spelen
 
Vanavond kan ik niet. Komt een of andere ex op bezoek :fuu:

Not srs voor de mensen die sarcasme niet begrijpen.
 
weet iemand goede kit voor attack chopper?
ik heb nu:
bestuurder met, guided rockets/flares/heat seakers
gunner met, stealth/thermal optic/tv guided missle.

vraag me af of het slimmer is om als gunner toch flares en die guided missle ipv de tv omdat ik die dus niet kan besture ;P. en ik geen communicatie heb met gunner/bestuurder. wat vinden jullie?
 
Vanavond ook Peanut? Gister kwam je niet meer volgens mij. Ik moet nu eerst werken, denk rond uur of 20.00 vanavond wel ff spelen
Gister nog wel gespeeld, maar werd wat laat helaas..
Denk wel dat ik er rond een uur of 8 ben.
 
weet iemand goede kit voor attack chopper?
ik heb nu:
bestuurder met, guided rockets/flares/heat seakers
gunner met, stealth/thermal optic/tv guided missle.

vraag me af of het slimmer is om als gunner toch flares en die guided missle ipv de tv omdat ik die dus niet kan besture ;P. en ik geen communicatie heb met gunner/bestuurder. wat vinden jullie?

Pilot: air radar (aanrader!!!!); flares; heatseakers.
Gunner: Stealth; flares; nog iets.. donno what.

Die pilot combi is wel echt steen goed.
 
Back
Naar boven