XXL Nutrition

Het Battlefield topic (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Haha ja, stealth heb ik er al voor. Vraag me niet hoe want ik zuig echt in dat ding maar soms is de vijand gewoon nog slechter :)
 
Wat is jullie vehicle top 5?
1. T-90A / 492 kills
2. M1 ABRAMS / 336 kills
3. AH-1Z VIPER / 200 kills
4. LAV-25 / 148 kills
5. MI-28 HAVOC / 99 kills

Tanks and Choppers :D

Het wapen dat ik IEDEREEN kan aanraden en de meeste ook wel zullen hebben, is de M4A1.. Wat een bruut wapen. Net als de F2000. Ik verlies daar bijna niet een 1 op 1 gevecht mee..
 
T-90a 640
m1 abrams 351 0.74
ah-1z viper 314 0.38
mi-28 havoc 192 0.40
su-35bm flanker-e 66 0.22
 
T90 is echt stukken relaxter dan de ABRAMS he :)?
Ik vind je 5e ook zeker wel netjes!
Maar zit je nooit in een LAV of zo?
 
Damn jullie hebben echt veel meer kills als mij.

1. T-90A / 235 kills
2. M1 Abrams / 197 kills
3. Little Bird / 59 kills
4. Z-11W / 55 kills
5. LAV-25 / 38 kills
 
Ik zit ook alweer bijna op rank 4 colonel :o
Dat telt ook mee..
 
Hoeveel uur heb je in die T-90A gezeten dan? Schetst een beter beeld. Maar waarschijnlijk zit ik gewoon erg laag in kills
 
Is battlefield voor consoles ook het geld waard? ik hoor dat er veel minder mensen tegen elkaar kunnen en ook de maps veel kleiner zijn
 
vind het altijd moeilijk om een LAV te bemachtigen :(
 
Is battlefield voor consoles ook het geld waard? ik hoor dat er veel minder mensen tegen elkaar kunnen en ook de maps veel kleiner zijn

Volgens mij speelt de helft hier op PS3.

Ik heb btw geapplied voor de DBB battlelog. PS3 naam is vetje1965.

Net 2 uur lopen lamen met de MAV, roadkills maken, zit al op 27:roflol:
 
Net ff potje conquest op caspian border met een vriend van me.
Allebei als assault, eindscore: 60-23, in totaal 39k points :D
 
Vandaag was ik in een dogfight met een andere jet, 1 sniper schiet me vanaf 500 meter uit me jet, ik vloog bijna max snelheid en ging in een bocht. Ik dacht ok lucky shot.

Daarna stijg ik op ben nog niet van de grond af weer headshot:rolleyes:. maar dacht mogelijk ik ging nog langzaam dus dan moet hij hier op die berg voor me zitten (ru base operation firestorm). Nogmaals in de lucht weet waar die gast zit want dat zag ik op de killcam. Vlieg ik weg van die gast met max snelheid ben 500-1000 meter weg, schiet die knuppel me weer uit me jet.

Gelijk gebanned, die homo.

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 06:07 ----------

En het lukt me nog altijd niet om ook maar 1 ding uit de lucht te schieten met die kk jets, niet te doen gewoon, echt een dik minpunt van het spel moet ik zeggen.

Zit al over de 400 kills met jets:o

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 06:09 ----------

Dat wil ik dus juist niet, want ik wil gewoon weer bij de base spawnen zodat ik verder kan oefenen.
In de buurt van je base blijven, of gelijk terug vliegen wanneer je disabled bent.

Je moet sowieso niet te veel boven vijandelijke basis vliegen, tenzij je uit de lucht wilt :roflol:
 
Wat is jullie vehicle top 5?
1. T-90A / 492 kills
2. M1 ABRAMS / 336 kills
3. AH-1Z VIPER / 200 kills
4. LAV-25 / 148 kills
5. MI-28 HAVOC / 99 kills

Tanks and Choppers :D

Het wapen dat ik IEDEREEN kan aanraden en de meeste ook wel zullen hebben, is de M4A1.. Wat een bruut wapen. Net als de F2000. Ik verlies daar bijna niet een 1 op 1 gevecht mee..

1. M1 ABRAMS/208/6h 14m
2. T-90A/200/6h 2m
3. MI-28 HAVOC/91/3h 21m
4. AH-1Z VIPER/65/2h 49m
5. LAV-25/59/1h 1m

Het wapen waar ik het meest mee speel is de AEK-971, zelden dat iemand 1 op 1 wint.

Ik heb eigenlijk nog niet veel andere wapens geprobeerd.
 
is er nog geen platoon voor de mensen die op de xbox spelen?
valt me sowieso tegen hoeveel mensen er op de xbox zitten te rammen
 
1. M1 ABRAMS/208/6h 14m
2. T-90A/200/6h 2m
3. MI-28 HAVOC/91/3h 21m
4. AH-1Z VIPER/65/2h 49m
5. LAV-25/59/1h 1m

Het wapen waar ik het meest mee speel is de AEK-971, zelden dat iemand 1 op 1 wint.
Ja dat is ook wel een fijn wapen ja!

Je bent niet zo snel met tank kills he :o ?
Jij hebt uitgerekend ongeveer 33 kills per uur dat je in een tank zit.
Ik heb het net van mij even uitgerekend en die kwam op 65 kills per uur ofzo.. bijna het dubbele :D

Ik ben ook wel nog een stuk beter in tank rijden en schieten dan in choppers vliegen. Als ik een goede engineer/gunner heb in de tank dan is er ook geen twijfel over mogelijk dat ik blijf leven :)
 
Ja dat is ook wel een fijn wapen ja!

Je bent niet zo snel met tank kills he :o ?
Jij hebt uitgerekend ongeveer 33 kills per uur dat je in een tank zit.
Ik heb het net van mij even uitgerekend en die kwam op 65 kills per uur ofzo.. bijna het dubbele :D

Ik ben ook wel nog een stuk beter in tank rijden en schieten dan in choppers vliegen. Als ik een goede engineer/gunner heb in de tank dan is er ook geen twijfel over mogelijk dat ik blijf leven :)

Ja ik speel altijd heel rustig,vind het leuk op verre afstand te schieten :p en dan heb je nog vlaggen veroveren en verder rijden.

Ik zit ook regelmatig als gunner in de tank, zal ook wel meetellen.
 
Laatst bewerkt:
Is battlefield voor consoles ook het geld waard? ik hoor dat er veel minder mensen tegen elkaar kunnen en ook de maps veel kleiner zijn

Ja en Nee JA omdat het nog steeds bruut is om te spelen en de oorlogs ervaring absoluut wel over zal komen.
Nee omdat je zoveel intensietijd gaat missen door het gebrek van 32 en 64 speler servers + het gebrek aan high tickets servers.

Imo als je echt battlefield fan bent koop je deze game op de pc.
 
Ja en Nee JA omdat het nog steeds bruut is om te spelen en de oorlogs ervaring absoluut wel over zal komen.
Nee omdat je zoveel intensietijd gaat missen door het gebrek van 32 en 64 speler servers + het gebrek aan high tickets servers.

Imo als je echt battlefield fan bent koop je deze game op de pc.

32 man is idd wel een stuk minder leuk als 64 man vind ik. Maar waren de mappen ook niet kleiner met 32 man?
 
32 man is idd wel een stuk minder leuk als 64 man vind ik. Maar waren de mappen ook niet kleiner met 32 man?

Geen idee ik dacht zelfs dat je op deconsole maar 22 man max had in een server maar dit is dus iig nog wel 32 man.
 
Back
Naar boven