XXL Nutrition

Het Battlefield topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Volgens mij is het maximale spelers aantal op de playstation 3, 24 man.
Twee teams van beide twaalf man.
 
Ja dat is ook wel een fijn wapen ja!

Je bent niet zo snel met tank kills he :o ?
Jij hebt uitgerekend ongeveer 33 kills per uur dat je in een tank zit.
Ik heb het net van mij even uitgerekend en die kwam op 65 kills per uur ofzo.. bijna het dubbele :D

Ik ben ook wel nog een stuk beter in tank rijden en schieten dan in choppers vliegen. Als ik een goede engineer/gunner heb in de tank dan is er ook geen twijfel over mogelijk dat ik blijf leven :)

jezus leovinci, heb nu echt wel genoeg van de ongeveer letterlijk 100 posts waarin je zo trots bent op je console stats.
Het begint een beetje dom te klinken.

Beter besteedt je de tijd dat je hier de zoveelste battlelog post in te sportschool bro
 
jezus leovinci, heb nu echt wel genoeg van de ongeveer letterlijk 100 posts waarin je zo trots bent op je console stats.
Het begint een beetje dom te klinken.

Beter besteedt je de tijd dat je hier de zoveelste battlelog post in te sportschool bro

Umad? Nee is goed. Ik zal geen battlelog vergelijkingen meer maken ;)
Ze zijn inderdaad niet echt epic ofzo :p Maar moet eerlijk bekennen dat ik er wel een beetje trots op was. In hoeverre je trots mag zijn op gamestats.
Goed dat je het zegt hoor, hopelijk no hard feelings!
 
ehm ... dit had ik niet verwacht eigenlijk

Vergeet wat ik heb gezegd lol, je bent lang niet zo vervelend als ik dacht
 
ehm ... dit had ik niet verwacht eigenlijk

Vergeet wat ik heb gezegd lol, je bent lang niet zo vervelend als ik dacht

Haha lol ik zie dit als een soort van.compliment of hoe moet ik dit opvatten :o

Waarom zou ik moeilijk gaan doen? Je had gewoon gelijk hoor.
Mijn ego is niet te groot om dat te erkennen dat ik naar complimenten viste.
Die acties komen misschien ook een beetje door mn vrienden.
Want als ik met hun speel zeggen ze altijd dat ik goed ben lol :o
Beetje een narcist met vlagen.
 
lol ok fair enough :thumbup:
 
Ja en Nee JA omdat het nog steeds bruut is om te spelen en de oorlogs ervaring absoluut wel over zal komen.
Nee omdat je zoveel intensietijd gaat missen door het gebrek van 32 en 64 speler servers + het gebrek aan high tickets servers.

Imo als je echt battlefield fan bent koop je deze game op de pc.

Als je niet weet hoe vet het op de PC is weet je toch niet wat je mist. Ik in ieder geval niet. Een van de vetste spellen ooit voor mij op de PS3.
 
Toch is 12 vs 12 heel anders dan totale chaos met 32 vs 32..
 
Als je niet weet hoe vet het op de PC is weet je toch niet wat je mist. Ik in ieder geval niet. Een van de vetste spellen ooit voor mij op de PS3.

True That

Ik weet het wel en je mist veeeel.u mad?

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 20:24 ----------

Toch is 12 vs 12 heel anders dan totale chaos met 32 vs 32..

Inderdaad totale chaos is de perfecte omschrijving.

Net weer epic potje metro 64 man 1000 tickets gehad lkkr sprayen met usas-12 soms complete squads uit roeien heerlijk.

Potjes van 20000 combat points komen regelmatig voor.
 
Ik vond die james bond style wel grappig hehe :D
Mooie timing!
 
Ik zou wel wat meer punten willen krijgen voor het piloot zijn van de UH-1Y Venom, een hele ronde met een volle chopper rondvliegen en kills bezorgen.
 
Haha lol ik zie dit als een soort van.compliment of hoe moet ik dit opvatten :o

Waarom zou ik moeilijk gaan doen? Je had gewoon gelijk hoor.
Mijn ego is niet te groot om dat te erkennen dat ik naar complimenten viste.
Die acties komen misschien ook een beetje door mn vrienden.
Want als ik met hun speel zeggen ze altijd dat ik goed ben lol :o
Beetje een narcist met vlagen.

Ja verdorie, kap es :D Je weet toch dat ik own en ik weet dat jij own en af en toe ownen we samen, lache toch. Thats it.
 
Laatst bewerkt:
Vind ik echt een klotespel maar was een maat hier dus dan ga je splitscreen online... Ben m al een ps3 aan het aanpraten :D
 
Oh ik zeg gewoon: kijk maar naar hoe ik speel :)
En anders GTFO!
 
Tss.. Als ik online kom zit jij MW3 te spelen..
Kijk met Marcel en Realist, daar kan je mee ownen :)
Waar een paar leuke potjes mannen! Jammer dat Marcel geen headset heeft..

Met Marcel in de choppaah:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/battlereport/show/20189871/4/208609539/

Wel wennen man praten en concentreren op enemies tegelijk, paar dikke fails van 1v1 momenten gehad ook :o Het is met dit spel wel echt zo dat als je een paar dagen niet gespeeld hebt dat je dan meteen er ff niks meer van bakt, maar daar wen je zo aan.

Vanaf morgen weer elke avond knallen, headset is toch leuker dan ik dacht :D

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 23:55 ----------

Vind ik echt een klotespel maar was een maat hier dus dan ga je splitscreen online... Ben m al een ps3 aan het aanpraten :D

230 eurotjes en je hebt em, dingen kosten geen drol meer tegenwoordig.
 
Was wel leuk ja maar inderdaad k*t dat ik geen headset heb, helemaal als ik jullie hoor lullen. Wil er wel eentje halen maar heb geen idee welke goed is, jullie misschien tips?
 
Dat is gewoon 1 oortje puur voor t praten toch? Geluid komt verder gewoon uit de tv?
 
Back
Naar boven