AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En 2 mijnen nodig om een tank uit te schakelen, eentje voor disable. Weet je t even ;)
 
En 2 mijnen nodig om een tank uit te schakelen, eentje voor disable. Weet je t even ;)

Ow, vond t al zo vreemd dat ik soms alleen vehicle disabled in mn scherm zag staan.

Voortaan 2 vlak achter elkaar leggen dan, je kan ze jammer genoeg maar met een minimale afstand van elkaar afleggen, gelukkig letten 9 van de 10 mensen niet op wat er op de grond ligt.
 
Ja precies, zo dicht mogelijk bij elkaar dus. Maar je levert dus je repair tool er voor in? Weet niet of ik dat zou doen
 
Ja precies, zo dicht mogelijk bij elkaar dus. Maar je levert dus je repair tool er voor in? Weet niet of ik dat zou doen

Mwah, volgende keer als we samen spelen doe ik gewoon repair tool.

Voor in mn eentje vind ik het wel relaxed, ik kan gewoon afgezonderd stiekem die dingen plaatsen, en voor een repair tool krijg ik geen kills.

Is het iemand btw al gelukt om iemand te killen met een repair tool? Dat is een onderdeel van je 1ste assignment als engineer.
 
Fixing it
OBJECTIVES

10 repairs

10 / 10
Kill 1 enemy with Repair Torch

1 / 1
 
Mwah, volgende keer als we samen spelen doe ik gewoon repair tool.

Voor in mn eentje vind ik het wel relaxed, ik kan gewoon afgezonderd stiekem die dingen plaatsen, en voor een repair tool krijg ik geen kills.

Is het iemand btw al gelukt om iemand te killen met een repair tool? Dat is een onderdeel van je 1ste assignment als engineer.

Vrij goed te doen @ noshar canal...aan de zijkant achter C wachten tot er 1 gaat zitten campen of wachten bij C of een treinstel en gaan...
 
Fixing it
OBJECTIVES

10 repairs

10 / 10
Kill 1 enemy with Repair Torch

1 / 1

Nice :D

Vrij goed te doen @ noshar canal...aan de zijkant achter C wachten tot er 1 gaat zitten campen of wachten bij C of een treinstel en gaan...

Gaat zo'n iemand gelijk dood bij 100% health of is het net zoals met repair dat je moet wachten.

Wat krijg je nou eigenlijk precies als je zo'n assignment complete hebt? Ik heb alleen die van assault al vrij snel compleet gekregen (de eerste). Ik hoorde een keer van iemand dat je dan meer punten krijgt ofzo met die class.

Triest dat ik dat allemaal niet weet hé :o:p
 
volgens mij krijg je alleen eenmalig 5000 punten + een nieuw wapen.
 
Voor die famas hoefde je ook maar 10 heals + 10 revives :D Zie net dat ik voor een nieuw wapen nog 12 kills moet maken met Raketten, dat de volgende keer maar ff doen.
 
voor die repair torch een camper uitzoeken, voor die doorheeft wat er gebeurd is hij dood..

en je moet voor 1 assignment ook een vehicle destroyen met een repair torch, maar dat kan evengoed een mav of eod bot zijn
 
voor die repair torch een camper uitzoeken, voor die doorheeft wat er gebeurd is hij dood..

en je moet voor 1 assignment ook een vehicle destroyen met een repair torch, maar dat kan evengoed een mav of eod bot zijn

Ja maar hoelang duurt 't dan voordat ie dood is, want als het 10 sec duurt dan heb ik weinig kans, of hij moet liggen slapen.

Dan lijkt een enemy vehicle destroyen met een repair torch me een stuk makkelijker, want als je er tegenaan staat kunnen ze je toch niet raken, en als hij al op sterven ligt is het een kwestie van 2 seconden.
 
Mwa, duurt 2-3 seconden ofzo
 
Ja maar hoelang duurt 't dan voordat ie dood is, want als het 10 sec duurt dan heb ik weinig kans, of hij moet liggen slapen.

Dan lijkt een enemy vehicle destroyen met een repair torch me een stuk makkelijker, want als je er tegenaan staat kunnen ze je toch niet raken, en als hij al op sterven ligt is het een kwestie van 2 seconden.

Paar seconden...voor hij het door heeft is het al over...

enemy verhicle valt ook enemy equipment onder.
 
Haha ja precies, alleen bij een knife kill kan ie al niks meer terug doen, nu kan ie nog omdraaien en je afmaken. Maar als je gewoon iemand ziet liggen of mortieren schieten ofzo heeft ie geen kans.
 
Haha ja precies, alleen bij een knife kill kan ie al niks meer terug doen, nu kan ie nog omdraaien en je afmaken. Maar als je gewoon iemand ziet liggen of mortieren schieten ofzo heeft ie geen kans.

Nee idd, draaien doe je ook niet binnen een halve seconde.

Altijd leuk ook als je op R2 drukt achter iemand en er gebeurd niks, waarna je niet gewoon nog een keer R2 kan doen, maar dus helemaal moet switchen, waardoor je dus gekilled wordt omdat hij of iemand anders je opmerkt. In zo'n situatie ben ik echt geneigd om mn controller door het raam te gooien.
 
Wat zijn jullie favo maps btw? Ik vind Kharg Island en Caspian Border super cool, vooral Kharg Island op 1 of andere manier, die map heeft een soort van sfeer.

En wat voor zoom accesoire gebruiken jullie op jullie guns?

Operation Metro, Grand Bazaar en Strike at Karkand. Vind Noshahr Canals echt verschrikkelijl. Het meest gebruik ik acog op mijn guns.

Sommige assignments zijn echt makkelijk te halen. Heb ernu 4 geunlocked. Ik ga nu voor de PP-19. Bevalt je microfoontje, Realist? Ik heb dezelfde maar ik hem um aan de kanten gegooid omdat de anderen nauwelijks te verstaan zijn. Kan aan de verbinding liggen
 
Operation Metro, Grand Bazaar en Strike at Karkand. Vind Noshahr Canals echt verschrikkelijl. Het meest gebruik ik acog op mijn guns.

Sommige assignments zijn echt makkelijk te halen. Heb ernu 4 geunlocked. Ik ga nu voor de PP-19. Bevalt je microfoontje, Realist? Ik heb dezelfde maar ik hem um aan de kanten gegooid omdat de anderen nauwelijks te verstaan zijn. Kan aan de verbinding liggen

Ja dat heb ik dus ook, word er knettergek van. Ligt aan de verbinding want soms is het erger dan de andere keer. Maar in 2012 hoort zoiets gewoon zuiver te lopen vind ik

Alleen de eerste keer liep het echt zuiver..
 
10 van de 12 man met frag munitie op een kluitje bij metro op een chokepoint

Heerlijk, metro.

Ben wel afgestapt van de frag rounds. Je kilt alleen jezelf er maar mee als er iemand dicht voor je staat.
Ze zijn flink generfd op de pc ook trouwens.

Flechette is beter voor metro. Blijf in de gangetjes, flechettes gaan gewoon door vijanden en friendlies heen zonder damage verlies , dus je kunt zelfs lekker spammen als er iemand voor je staat. Of op groepjes natuurlijk. Als je toch een open ruimte moet overbruggen de m320 .

Want wat iedereen vergeet is dat de usas COMPLEET NUTTELOOS is als de afstand tussen jou en je enemy groter is dan een meter of 5
 
Back
Naar boven