XXL Nutrition

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik ga 7 uur te trainen tot half 9, misschien half 10 ofzo weer knallen maar niet zolang als gister.

Je moet eerst naar wapens wisselen, dan op de usas op kruisje drukken, dan zie je die frag rounds enzo, op die frag rounds gaan staan en dan driehoekje doen. GL ;)

Nee maar ik wil weten hoe je specialization info kan bekijken.

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 18:13 ----------

Het kost wel een moeite soms om een game te joinen hoor, niet te geloven, heb al 20x opnieuw gedrukt.
 
Yeah, je moet sowieso any map kiezen anders wordt het niks
 
maja, k*t psn, komt heel vaak dat het zogezegd aan u eigen netwerk connection ligt... klootzakken, laat me gewoon spelen :)
 
Morgen avond gaan ze met PSN bezig las ik in een ander topic dus hopelijk fixen ze dit dan ook meteen
 
1 schot met frags ?

Nee dat kan echt niet, is minstens 3, je kunt zelfs nog beter net naast em schieten lijkt het wel voor de splash damage.

Frags worden voor de consoles in februari generfd.

Ik heb over heel grote afstand zelfs al headshots geschoten met frags op usas, perfect mogelijk. Van punt C in metro tot op hun spawn (binnen), ze waren helemaal terug getrokken en aan het snipen vanaf hun spawn.

Ik heb er al meerdere met 1 frag gekilled als ze echt vlak voor mijn neus staan.
Midrange heb ik er uiteraard wel meerdere nodig, tenzij headshot, maar midrange spam ik ook wel mijn trigger.

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 21:29 ----------

Yeah, je moet sowieso any map kiezen anders wordt het niks

Ik doe dat nooit, zoek zelf altijd een server, dan kan ik de connectie op de server zelf bepalen.
 
Ja probeer ik ook maar dan vind ie de helft vd tijd nog steeds niks. Of heb jij daar geen last van?
 
Ik heb over heel grote afstand zelfs al headshots geschoten met frags op usas, perfect mogelijk. Van punt C in metro tot op hun spawn (binnen), ze waren helemaal terug getrokken en aan het snipen vanaf hun spawn.

Ik heb er al meerdere met 1 frag gekilled als ze echt vlak voor mijn neus staan.
Midrange heb ik er uiteraard wel meerdere nodig, tenzij headshot, maar midrange spam ik ook wel mijn trigger.

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 21:29 ----------



Ik doe dat nooit, zoek zelf altijd een server, dan kan ik de connectie op de server zelf bepalen.

Ja en dat kan ook wel, als ze al bijna dood zijn ;)
 
Heb nu die hk53 unlocked, is dat wat?
 
Is de AS VAL of zoiets een goed wapen?
 
Elk wapen heeft wel wat maarja ieder zijn specialiteit. Zag laatst wel iemand die echt gruwelijk goed met de AS VAL was,
 
Heb nu die hk53 unlocked, is dat wat?

Vind hem niet slecht, maar je moet wat op de tanden bijten tot je er wat op geunlocked hebt.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 10:19 ----------

Is de AS VAL of zoiets een goed wapen?

Voor mij een te klein magazijn, hou niet zo van guns met maar 20bullets and 1 in the chamber. Geen extended mags erop als ik me niet vergis.

Btw waarom ging je gisteren direct lopen?
Je stuurt me een invite, maar ik was al met volk.
Vandaar dat ik jou had geïnvite, je komt erbij en gaat weer lopen ...
 
Vind hem niet slecht, maar je moet wat op de tanden bijten tot je er wat op geunlocked hebt.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 10:19 ----------



Voor mij een te klein magazijn, hou niet zo van guns met maar 20bullets and 1 in the chamber. Geen extended mags erop als ik me niet vergis.

Btw waarom ging je gisteren direct lopen?
Je stuurt me een invite, maar ik was al met volk.
Vandaar dat ik jou had geïnvite, je komt erbij en gaat weer lopen ...

Wat bedoel je met lopen? Ik ging iig een game in met Adhoc, ik had jou niet gezien verder.
 
Tering wat een wapen is die A-91, jammer dat je die niet met elke class hebt.
 
Wat bedoel je met lopen? Ik ging iig een game in met Adhoc, ik had jou niet gezien verder.

je stuurt me een invite, ik kom bij jou, zet headset op en zeg dat ik je zal inviten, want ik was met iemand aan het spelen (je was toen toch alleen). Ga uit je party, accepteer invite van de andere en invite jou in die party. Je komt erbij en bent na 20-30sec weer weg ...

Hoezo je berijpt niet gaan lopen :p???
 
Ik kom waarschijnlijk volgende week vrijdag voor het eerst weer eens online :roflol:
Als ik een half uurtje zou spelen ben ik weer op oud niveau..
 
je stuurt me een invite, ik kom bij jou, zet headset op en zeg dat ik je zal inviten, want ik was met iemand aan het spelen (je was toen toch alleen). Ga uit je party, accepteer invite van de andere en invite jou in die party. Je komt erbij en bent na 20-30sec weer weg ...

Hoezo je berijpt niet gaan lopen :p???
:fa:
 
je stuurt me een invite, ik kom bij jou, zet headset op en zeg dat ik je zal inviten, want ik was met iemand aan het spelen (je was toen toch alleen). Ga uit je party, accepteer invite van de andere en invite jou in die party. Je komt erbij en bent na 20-30sec weer weg ...

Hoezo je berijpt niet gaan lopen :p???

Lol dat heb ik echt niet gezien/gehoord man, zoals ik al zei die verbinding van die mics zijn soms k*t.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 16:11 ----------

Ik kom waarschijnlijk volgende week vrijdag voor het eerst weer eens online :roflol:
Als ik een half uurtje zou spelen ben ik weer op oud niveau..

Het zal wel wennen zijn. Het verschil tussen wanneer je net wakker bent en voordat je gaat slapen of gewoon als je al een uur speelt is al echt groot.
 
Laatst bewerkt:
Niveau van headset in game is nog steeds niet goed, voip.
Maar in de party in het menu nooit een probleem, je sliep wss al half :p
Ik zat bij een maat rank 73 is die kerel al :eek: lol hij heeft al 30dagen speeltijd, het spel is niet eens 3maand uit :rolleyes:

Ice, niveau is echt geen probleem, veel servers zit vol noobs de laatste tijd, allemaal nieuwe spelers.
 
Niveau van headset in game is nog steeds niet goed, voip.
Maar in de party in het menu nooit een probleem, je sliep wss al half :p
Ik zat bij een maat rank 73 is die kerel al :eek: lol hij heeft al 30dagen speeltijd, het spel is niet eens 3maand uit :rolleyes:

Ice, niveau is echt geen probleem, veel servers zit vol noobs de laatste tijd, allemaal nieuwe spelers.

30 dagen speeltijd in 3 maanden tijd, gewoon zielig eigenlijk
 
Back
Naar boven