Fitness Seller

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

mensen die op de pc spelen?



ben ik allebei maar een ervan doet het maar :p weet niet welke!
 
Laatst bewerkt:
Wtf.. Ik zat ook in die hoek idd waar die gast zat, maar die vriend van me zat in de hoek diagonaal er tegenover... raar dat het alsnog zo'n 1400m verschilt?

Ja maar zat je in deuiterste hoek met je choppaaa want dat maakt natuurlijk het verschil in afstand wel veel groter aangzien je met de choppaa veel meer bewegingsvrijheid heb.
 
Je krijgt alleen extra punten als sniper voor headshots ofniet? Schoot namelijk iemand neer vanaf 500 meter maar kreeg de extra punten niet
 
Ja headshot van minstens 50m krijg je de marksman bonus. Hoe weet je dat t 500meter was trouwens?
 
Ja headshot van minstens 50m krijg je de marksman bonus. Hoe weet je dat t 500meter was trouwens?

Ik speelde een potje Rush en die gast stond vlakbij de mcom en die was dus 500 meter ver weg :p
 
Ah zo oke, nice :D
 
Ja maar zat je in deuiterste hoek met je choppaaa want dat maakt natuurlijk het verschil in afstand wel veel groter aangzien je met de choppaa veel meer bewegingsvrijheid heb.

Oh zo, hij schoot hem uit de chopper? :o

Should try that :p
 
In dat filmpje is toch gewoon te zien dat ie naast de chopper staat?
 
Hmm.
Ik stond op dezelfde plek als hij iig, die dude waar hij op schiet staat iig op een andere plek. Ik schoot zeg maar diagonaal naar de andere hoek van de map, hij schiet heel ergens anders heen. Binnenkort maar ff hetzelfde proberen als hij
 
In dat filmpje is toch gewoon te zien dat ie naast de chopper staat?

Nope zit in secundari van tha choppaa dus niet achter de mini gun maar die andere.

So Ironeather says get back to tha choppaaaaa!
 
Ok, lastig te zien uit dat filmpje dan
 
fokkin EA servers zijn echt k*t, kom er al de hele dag niet op.. meer mensen problemen mee?
 
Eindelijk:


Mijn laatste potje daarstraks was ook lekker :)
http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/battlereport/show/23231430/4/247358335/

Niet slecht als recon op metro, tegen een team vol Usas sletjes :D
(ben men recon class weer wat aan het bijtrekken, loopt wat achter).

Beter, kan niet wachten.

Gister Call of Duty MW3 gespeeld bij iemand thuis, wat een baggerzooi zeg :roflol:

Die graphics ook, gaat nergens over, gelukkig is die gozer ervan op de hoogte beter BF3 te gaan halen.
 
Net tijdens een potje snippen 1 bullet 2 kills :)
Het was wel vaag omdat ze naar mijn idee naast elkaar stonden en niet achter elkaar. Maarja ik vond het niet erg :D 1 schot, 657 punten erbij :p
 
Net ook sniper headshot op Caspian Border, 791 m :D en had er meerdere.
 
Back
Naar boven