Fitness Seller

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Luister dat jij ****ing noob bent met recon kit betekent niet dat je niets bijdraagt aan het spel en al helemaal niet dat je geen goede score neer kan zetten.
Ik ben nog regelmatig mvp met mijn waardeloze recon kit.
serieus zo agressief uit de hoek komen? ik bedoel alleen dat ik al vaak heb gehad bij rush dat mijn ploeg alleen maar uit recon bestaat, en ja die liggen dan maar ergens te sniperen of te spotten.
 
Nou nou dat valt ook wel weer mee toch zie niets bijzonders hoor vlieg zelf ook vaak genoeg gebouwen in of de tunnel bij davamet peak is erg makkelijk met little bird.

Kies jij ook voor lazer painter, flares, guided missile?
Of een andere opstelling?

Guided zouden ook wat gebuffed gaan worden, had ik opgevangen, soms missen ze gewoon ge target compleet, terwijl er niets in de weg zit om ook maar te kunnen missen.
 
Dat vliegen in die littlebird is inderdaad een eitje, en dat in het filmpje hierboven is ook vrij makkelijk, tenminste dat vind ik.

:)
 
serieus zo agressief uit de hoek komen? ik bedoel alleen dat ik al vaak heb gehad bij rush dat mijn ploeg alleen maar uit recon bestaat, en ja die liggen dan maar ergens te sniperen of te spotten.

Zo was het ook niet de bedoeling maar ik word beetje moe van al die gasten die constant beweren dat de recon kit waardeloos is.

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 20:29 ----------

Kies jij ook voor lazer painter, flares, guided missile?
Of een andere opstelling?

Guided zouden ook wat gebuffed gaan worden, had ik opgevangen, soms missen ze gewoon ge target compleet, terwijl er niets in de weg zit om ook maar te kunnen missen.

Ik pak meestal gewoon heatseeker ipv guided vind het niet zo best werken eigenlijk.
 
Kies jij ook voor lazer painter, flares, guided missile?
Of een andere opstelling?

Guided zouden ook wat gebuffed gaan worden, had ik opgevangen, soms missen ze gewoon ge target compleet, terwijl er niets in de weg zit om ook maar te kunnen missen.

Ja echt man, die guided werken voor geen hol...

Laatst tegenover een andere viper, die was nog geen 100m van ons vandaan, zie ik m'n guided erop af gaan, vliegt dat ding vervolgens zo'n 10 rondjes om de viper heen (die stil hangt) en ontploft uiteindelijk zonder damage te doen...

Heb idd heel vaak het gevoel dat ie niks doet (gewoon verdwijnt ofzo) terwijl hij 100% zeker greaakt zou moeten hebben
 
Op console heb je geen maps met scout en attack chopper :mad:
Attack chopper verkies is air radar, flares en heatseekers als piloot.
 
Ow yeah, vanavond eindelijk hele avond tijd om te gamen :D

ff me accesoires voor me AS-VAL earnen :D
 
recon kit heeft zeker zijn voordelen, alleen vind ik het echt klote als ze in bvb firestorm ligge te snipe en echt geen reet bijdragen aan het spel

 
Morgen vanaf 15:00 is er weer onderhoud gepland aan het Playstation Network. Duurt tot vrijdag 09:00
 
recon kit heeft zeker zijn voordelen, alleen vind ik het echt klote als ze in bvb firestorm ligge te snipe en echt geen reet bijdragen aan het spel


Als het een goede sniper is zou hij wel coverfire kunnen geven terwijl jij een vlag aan het veroveren bent.

Ik snipe nog niet zo lang maar heb op firestorm al meerdere malen tanks kunnen redden omdat er dan eentje bezig is C4 te plakken :D
 
Gisteren de 870mcs nog eens boven gehaald op support, met buckshot.
Shotgun actie zoals het hoort. Zat in metro, leuke map dat daar wel toe leent, drukke we ze helemaal terug in hun spawn lol.
Ik heb 3/4de van het potje moeten schieten met mijn m3, omdat de range uiteraard te ver was :roflol:
 
hebbe jullie er ook last van dat je op mijnen rijdt en niet op de minimap staan?? vandaag reed ik met tank op mijn en ik zag ze ligge. keek op minimap zag geen oranje vakjes dus dacht kan wel doorrijde. boem .....

en werd uit me chopper geschote door een javalin, hoorde dat geluid van dat iemand op je aan het locke is, dus ging ik achter een gebouw. en hoorde niet het pieeep zeg maar dat je gelockt bent. ga ik omhoog ineens boem. werd ik kapot geschote door een fakking javalin -.-.
sorry voor spelfouten.

vraag me af of meer van jullie hier last van hebben?
 
hebbe jullie er ook last van dat je op mijnen rijdt en niet op de minimap staan?? vandaag reed ik met tank op mijn en ik zag ze ligge. keek op minimap zag geen oranje vakjes dus dacht kan wel doorrijde. boem .....

en werd uit me chopper geschote door een javalin, hoorde dat geluid van dat iemand op je aan het locke is, dus ging ik achter een gebouw. en hoorde niet het pieeep zeg maar dat je gelockt bent. ga ik omhoog ineens boem. werd ik kapot geschote door een fakking javalin -.-.
sorry voor spelfouten.

vraag me af of meer van jullie hier last van hebben?

ja bij javelin krijg je nooit het geluidje is zo om een of andere reden
en mijnen zie je volgens mij enkel als ze gespot zijn
 
Die guided missiles werken ook voor geen meter met laser pointer in de little bird. Helft van de tijd schiet ie gewoon mis terwijl het 100% raak moet zijn, en ook deed de vijand steeds flares waardoor ik niet raakte, maar die horen dan ook gewoon raak te zijn toch? Beetje vaag allemaal, blijft ook steeds op reloading staan.
 
hebbe jullie er ook last van dat je op mijnen rijdt en niet op de minimap staan?? vandaag reed ik met tank op mijn en ik zag ze ligge. keek op minimap zag geen oranje vakjes dus dacht kan wel doorrijde. boem .....

en werd uit me chopper geschote door een javalin, hoorde dat geluid van dat iemand op je aan het locke is, dus ging ik achter een gebouw. en hoorde niet het pieeep zeg maar dat je gelockt bent. ga ik omhoog ineens boem. werd ik kapot geschote door een fakking javalin -.-.
sorry voor spelfouten.

vraag me af of meer van jullie hier last van hebben?

Soflam :P

En volgens mij is het niet de bedoeling dat je mijnen altijd ziet liggen, anders zouden mensen er niet zo vaak over heen rijden behalve n00bs.
 
Laatst bewerkt:
ik ben is begonnen met als recon te spelen. wat zijn zoal de dingen die je moet doen als goede recon? :)
 
hebbe jullie er ook last van dat je op mijnen rijdt en niet op de minimap staan?? vandaag reed ik met tank op mijn en ik zag ze ligge. keek op minimap zag geen oranje vakjes dus dacht kan wel doorrijde. boem .....

en werd uit me chopper geschote door een javalin, hoorde dat geluid van dat iemand op je aan het locke is, dus ging ik achter een gebouw. en hoorde niet het pieeep zeg maar dat je gelockt bent. ga ik omhoog ineens boem. werd ik kapot geschote door een fakking javalin -.-.
sorry voor spelfouten.

vraag me af of meer van jullie hier last van hebben?

Heb ik soms ook, dat ik weet dat ik gelocked wordt door een soflam, verstop ik me achter een berg. Het geluidje dat er een kogel achter je aan zit (snelle piep) hoor ik dan niet, en toch ineens dood... door een javelin meestal idd. Weet niet of dit hoort of niet, maar toch irritant..
 
ik ben is begonnen met als recon te spelen. wat zijn zoal de dingen die je moet doen als goede recon? :)

Snipen, laser designaten, spotten, etc.
 
Soflam :P

En volgens mij is het niet de bedoeling dat je mijnen altijd ziet liggen, anders zouden mensen er niet zo vaak over heen rijden behalve n00bs.

Is veranderd toen met de laatste patch. Vijandige mijnen zijn idd zichtbaar op de minimap nadat ze gespot zijn.

Ook je c4 die je op een vijandige tank heb geplaatst blijft gwn zitten als je dood bent. Dus gewoon je C4 detoneren als je gerespawnd bent en daar je hebt kills, mits er nog in zitten :P.

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 11:28 ----------

ik ben is begonnen met als recon te spelen. wat zijn zoal de dingen die je moet doen als goede recon? :)

Met je MAV rondvliegen of je T-UGS neerzetten rondom objectives of posities waar jij weet dat er enemies langs gaan komen. Spawnbeacon op een goede posities neerzetten, waar die niet gauw gevonden word maar wel proberen dichtbij de objectives te plaatsen. Verder natuurlijk wat je altijd doet, ingangen, objectives, en matties coveren, enemies killen en teabaggen.

Niet ergens bovenop een berg de hele match gaan liggen campen. Nutteloos, tenzij je bij rush perfect zicht hebt op de crate(s) en iedereen die probeert te armen rustig af kunt poppen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven