Fitness Seller

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Bijzonder is het niet, wel grappig om te zien. Bovendien heb ik liever zulke spelers in mijn team dan pussies zoals jij die hoog op een gebouwtje gaan liggen. ;)
 
Kan je mobo SLI aan?[/QUOTE]
wat is dat??
 
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

PS network ligt eruit??? :eek:
 
Bijzonder is het niet, wel grappig om te zien. Bovendien heb ik liever zulke spelers in mijn team dan pussies zoals jij die hoog op een gebouwtje gaan liggen. ;)

Hahaha jij bent grappig denk dat jij nog verstelt zou staan van mijn pussy skills + wil niet eens in jouw team spelen ik ga liever met mijn eigen squad op pad en maken gehakt van iedereen.
Ow en speel niet alleen baas met sniper kit maar gewoon met alle kits en scoor altijd in top 5 nu jij weer.
 
lol top 5 halen is ook ****ing easy, op PS3 in ieder geval.
En Realist als je had opgelet wist je dat, tot morgenochtend ligt t eruit. Ff avondje afkicken dus :p
 
lol top 5 halen is ook ****ing easy, op PS3 in ieder geval.
En Realist als je had opgelet wist je dat, tot morgenochtend ligt t eruit. Ff avondje afkicken dus :p

Top 5 halen is ook easy sta trouwens meestal top 3 als het al niet nr1 is maargoed iedereen heeft wel eens een slechte dag toch en om nu te zeggen dat je altijd nr1 bent is ook een beetje arrogant.

Ow hebben jullie ook vaak last van mensen die je gelijk beschuldigen van cheaten ik en mij squad members wel erg irritant worden er zelfs regelmatig voor gekickt.
 
lol top 5 halen is ook ****ing easy, op PS3 in ieder geval.
En Realist als je had opgelet wist je dat, tot morgenochtend ligt t eruit. Ff avondje afkicken dus :p

Hij doet t :p
 
Nee wordt nooit beschuldigd of gekickt, kan dat wel trouwens op de PS3? En altijd nr1 lukt natuurlijk niet haha, maar toch redelijk vaak top 3 inderdaad.

Nice Realist, nog maar even knallen dan. Dacht dat ie er de hele avond en nacht af zou liggen
 
Kan je mobo SLI aan?
wat is dat??

Zodat je twee grafische kaarten kan plaatsen. Nu heb je er 1, en als je moederbord SLI ondersteund kan je een 2de zelfde kaart ernaast zetten.
 
Klote spel liep weer eens vast :S
 
Haha oke, dacht al

Wat ging het k*t zeg deze avond :S
 
Kun je na die assault service stars nog wat leuks unlocken? Ik heb net service star 2 gehaald en bij de volgende stage zit er alleen ster 3 aan te komen...
 
Kun je na die assault service stars nog wat leuks unlocken? Ik heb net service star 2 gehaald en bij de volgende stage zit er alleen ster 3 aan te komen...

Zo lvl je gewoon verder, thats it.

Ik had wat maten in TDM zitten, join op hun, caspian border.
29-0, haha epic potje, 2x de map rond gelopen en 3x van kit moeten veranderen, omdat mijn kogels van main gun op waren (kit oprapen van iemand die je net had gekilled). Ik zat dan nog in de tegen partij, hebben ze hun potje nog verloren.
 
Zo lvl je gewoon verder, thats it.

Ik had wat maten in TDM zitten, join op hun, caspian border.
29-0, haha epic potje, 2x de map rond gelopen en 3x van kit moeten veranderen, omdat mijn kogels van main gun op waren (kit oprapen van iemand die je net had gekilled). Ik zat dan nog in de tegen partij, hebben ze hun potje nog verloren.

TDM ben ik mee begonnen, lang gespeeld, leuk om goed te kunnen fraggen, minder als je pas op level 20 met conquest begint en nog nooit een tank e.d. bestuurd hebt.

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 08:52 ----------

Haha gisteren ging beter maar jij had wel erg veel tegenslag :o

http://www.mbgclan.nl/forums/index.php?topic=5682.0

Staan informatieve filmpjes m.b.t. BF3

Zal straks eens kijken, weet nog niet wat ik vanavond ga doen maar wss ga ik aan de drank, ben sowieso half 5 klaar hier dus dan kunnen we misschien rond 5,6,7 ff knallen ;)
 
TDM ben ik mee begonnen, lang gespeeld, leuk om goed te kunnen fraggen, minder als je pas op level 20 met conquest begint en nog nooit een tank e.d. bestuurd hebt.

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 08:52 ----------



Zal straks eens kijken, weet nog niet wat ik vanavond ga doen maar wss ga ik aan de drank, ben sowieso half 5 klaar hier dus dan kunnen we misschien rond 5,6,7 ff knallen ;)

Ik ben op z'n vroegst pas om 9 uur klaar maar verwacht zelf pas rond 10...ach anders misschien het weekend. Wel leuk om gewoon even met een normaal squad te kunnen gamen ipv random josti's op de servers.
 
Back
Naar boven