AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik word echt zo ****ing moe van die mensen in voertuigen die wegrijden/vliegen zonder passagier en geen ammo boxes droppen @#$@#$ :mad:
Die zijn echt irritant. Of engineers die je tank niet fixen als jij bestuurder bent.
 
Die zijn echt irritant. Of engineers die je tank niet fixen als jij bestuurder bent.

Erger nog, repair jij de tank en je teammate hijacked je tank.
 
Erger nog, repair jij de tank en je teammate hijacked je tank.

Ja nog erger is dat er direct 2 in gaan en ja daar maar staat en ze weg ziet rijden :roflol:

:mad::mad::mad::mad::mad:
 
In auto over hun heen rijden en net voordat je ze raakt uit de auto springen.
 
Aha lachen ook maar es doe bij van die eikels.

Ow vandaag werd ik van uit mijn tank kapot geschoten door m249 duidelijk een cheater.
 
Ook vervelend is wanneer je met een verhicle wil flanken dus langs wat targets rijdt of zelfs langs helemaal niets om niet op te vallen en dan die tering boordschutter godver op niets staat te schieten en wanneer het er op aan komt hij niet schiet of kan schieten :mad:
 
Ahh net zo'n heerlijk potje Rush met recon
was defence en had een geniale plek gevonden op een hogere linie waardoor ik b en a allebei heel snel kon scopen, iedereen die die bom wou armen had een headshot te pakken :D
 
Ook vervelend is wanneer je met een verhicle wil flanken dus langs wat targets rijdt of zelfs langs helemaal niets om niet op te vallen en dan die tering boordschutter godver op niets staat te schieten en wanneer het er op aan komt hij niet schiet of kan schieten :mad:

Of dat je de enemy wil flanken in je eentje. Er iemand op je spawnt en gelijk als een gek begint te schieten en daarmee je positie verraadt :mad:

Of dat je als assault, mensen constant healt. Je zelf neergaat en wacht om gehealt te worden en het gebeurd niet terwijl je weet dat er meerdere assault mensen rond lopen :hamer:
 
Haha wat een frustraties. Zouden eigenlijk alleen met een heel team dbb'ers moeten spelen. Ownage
 
Als je met een goede chopper bestuurder bent is zo chill, maak ik zoveel kills als schutter

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 01:47 ----------

wanneer schieten jullie IR flares af ? Als je gelocked wordt of iets later?
 
Zodra er staat Lock ipv dat t knippert dus.
 
Ik word echt zo ****ing moe van die mensen in voertuigen die wegrijden/vliegen zonder passagier en geen ammo boxes droppen @#$@#$ :mad:



Ja ik heb al meerdere malen bf3 moeten repareren, en nu zijn er enkele maps die op bepaalde punten ook laggy draaien zoals Firestorm en Kharg Island.

Firestorm binnen in gebouwen, en metro ook voor mij
 
Nice gozer dat gaat bij nog wel ff duren,hoeveel uur heb je er al opzitten dan?

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 19:35 ----------



Ik gebruik alle classes eigenlijk wel evenveel maar geef nog steeds voorkeur aan engineer bij nu bezig de mp7 te unlocken en vind het wel lkkr geschut.

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 19:36 ----------



Ja man dat crashen is echt wel een probleem ook veel last van en zo nu en dan toch lagy server ondanks goede pc.

Wat is die M7? Is dat wat?

Ik speel eigenlijk alleen als assault omdat ik verslaafd ben aan medkits. Welk wapen vindt je beter voor de assault class dan?

Nu de AS-Val, hiervoor gebruikte ik indd ook de F2000, of de USAS omdat je die gewoon goed kan gebruiken bij maps waar je als assault meer punten mee verdient.

Med kits zijn niet zo boeiend, ik vind tanks etc. opblazen veel spannender dan med kitjes droppen. En op grote maps heeft het gewoon weinig zin om als assault te spelen, daar moet je gewoon engineer zijn.
 
Mp7 is een light machine gun die erg snel vuurt en op korte afstand zeer zuiver schiet damage is wel laag en het magazijn is ook maar klein met 21 patronen.
 
Mp7 is een light machine gun die erg snel vuurt en op korte afstand zeer zuiver schiet damage is wel laag en het magazijn is ook maar klein met 21 patronen.

Wat moet je ermee dan? Zat betere wapens dan lijkt me.

Een goed wapen is accuraat, weinig recoil en sterke kogels, vandaar dat de A-91 mn favoriet is. Snelle reload time is ook erg belangrijk, de AS-VAL reload echt binnen 1 seconde, vandaar dat ik die met andere classes gebruik, nadeel is die 21 kogels, maar hoorde dat er met de nieuwe patch een extra magazine beschikbaar komt.
 
Wat moet je ermee dan? Zat betere wapens dan lijkt me.

Een goed wapen is accuraat, weinig recoil en sterke kogels, vandaar dat de A-91 mn favoriet is. Snelle reload time is ook erg belangrijk, de AS-VAL reload echt binnen 1 seconde, vandaar dat ik die met andere classes gebruik, nadeel is die 21 kogels, maar hoorde dat er met de nieuwe patch een extra magazine beschikbaar komt.

Ik vind het wel een lkkr wapentje ze gaan nog steeds snel neer hoor.
Kwestie van goed mikken buiten dat wil ik alle unlocks van alle wapens halen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven