MuscleMeat

Het Battlefield topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Haha wat een frustraties. Zouden eigenlijk alleen met een heel team dbb'ers moeten spelen. Ownage

Met de frustraties valt het allemaal wel mee hoor :) Het is af en toe alleen dat je van die ontzettende mongolen in het team heb zitten :p
Een team DBB'ers zal wel nice zijn alleen zit ik met een headset die nog niet geweldig werkt. Hij hapert, slecht verstaanbaar enzo. Wacht nog wel ff op de patch die uitgaat komen
 
Ik vind het wel een lkkr wapentje ze gaan nog steeds snel neer hoor.
Kwestie van goed mikken buiten dat wil ik alle unlocks van alle wapens halen.

Haha daar heb ik echt totaal geen behoefte aan, aan die unlocks, het zijn uiteindelijk maar een paar wapens die je echt gebruikt, en sommige wapens zijn echt te k*t voor woorden.
 
Nice gozer dat gaat bij nog wel ff duren,hoeveel uur heb je er al opzitten dan?

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 19:35 ----------



Ik gebruik alle classes eigenlijk wel evenveel maar geef nog steeds voorkeur aan engineer bij nu bezig de mp7 te unlocken en vind het wel lkkr geschut.

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 19:36 ----------



Ja man dat crashen is echt wel een probleem ook veel last van en zo nu en dan toch lagy server ondanks goede pc.

Een 10dagen, op console gaat het wel iets trager dan op pc natuurlijk, mappen met meer tickets en players daar scoor je hoger mee.
Ik heb een maat en die is al colonel 93 :p

Ik gebruik eigenlijk elk wapen wel, probeer op alle wapens alle unlocks vrij te spelen (kwestie van iets extra mee bezig te zijn in het spel).

Mijn favoriete class is eigenlijk assault, meeste tijd al aan besteed, maar engineer en support liggen me ook wel (heb ze alle 3 even ver staan op weg naar service star 5). Recon ligt me minder, maar speel ik ook wel, handige speeltjes wel.

Gisteren nog in een potje waar de tegen partij me flink aan het irriteren was in hun voertuigen, ben ik even met soflam gekomen en wat maten met javelin.

Mochten er binnen x aantal tijd nieuwe mappen komen, dan hoop ik alle sinds dat er voor console wat mappen waar AA tanks en scout choppers inzitten, want die mappen vind ik nu maar wat pover.
 
Een 10dagen, op console gaat het wel iets trager dan op pc natuurlijk, mappen met meer tickets en players daar scoor je hoger mee.
Ik heb een maat en die is al colonel 93 :p

Ik gebruik eigenlijk elk wapen wel, probeer op alle wapens alle unlocks vrij te spelen (kwestie van iets extra mee bezig te zijn in het spel).

Mijn favoriete class is eigenlijk assault, meeste tijd al aan besteed, maar engineer en support liggen me ook wel (heb ze alle 3 even ver staan op weg naar service star 5). Recon ligt me minder, maar speel ik ook wel, handige speeltjes wel.

Gisteren nog in een potje waar de tegen partij me flink aan het irriteren was in hun voertuigen, ben ik even met soflam gekomen en wat maten met javelin.

Mochten er binnen x aantal tijd nieuwe mappen komen, dan hoop ik alle sinds dat er voor console wat mappen waar AA tanks en scout choppers inzitten, want die mappen vind ik nu maar wat pover.

Speelde eerst ook alleen assault, totdat Mooijboy adviseerde om alle classes te spelen, dat doe ik nu behalve recon. Engineer heb je gewoon de dikste lol mee, ik dacht eerst dat je met assault de meeste punten haalt, maar ik ben nog steeds 70% van de keren MVP of ik sta sowieso in de top 3.

Op Seine Crossing gebruik ik nog wel eens support, en dan claymores of C4, verder op Grand Bazaar en Metro assault, en de rest engineer. En dan meestal met mijnen ;)
 
Ik kan op elke map met elke class wel redelijk uit de voeten, alleen pas je even je speel stijl aan. Soms verander ik in het spel zelf wel van class, hangt er totaal vanaf hoe het spel evolueert.
 
Ik kan op elke map met elke class wel redelijk uit de voeten, alleen pas je even je speel stijl aan. Soms verander ik in het spel zelf wel van class, hangt er totaal vanaf hoe het spel evolueert.

Mwah, weinig speelstijl als de lichamen ineens halve kilmeters van elkaar af liggen, ipv 1 meter :p

Die patch komt vandaag dus uit? Ik ben nu met een ander spel bezig maar ik wil wel ff checken wat er allemaal veranderd is. Hoop dat ze die jet's ook wat beter gemaakt hebben. Het is gewoon belachelijk dat ik als colonel zijnde nog nooit een kill heb kunnen maken met die dingen, en ik ben niet de enige die daar last van heeft.
 
Mwah, weinig speelstijl als de lichamen ineens halve kilmeters van elkaar af liggen, ipv 1 meter :p

Die patch komt vandaag dus uit? Ik ben nu met een ander spel bezig maar ik wil wel ff checken wat er allemaal veranderd is. Hoop dat ze die jet's ook wat beter gemaakt hebben. Het is gewoon belachelijk dat ik als colonel zijnde nog nooit een kill heb kunnen maken met die dingen, en ik ben niet de enige die daar last van heeft.

Met hardcore is het wel goed te doen hoor
 
S

Op Seine Crossing gebruik ik nog wel eens support, en dan claymores of C4, verder op Grand Bazaar en Metro assault, en de rest engineer. En dan meestal met mijnen ;)


Ja ja, onze mijnen man. Elke map (xept OP metro) komt hij aan wandelen met z'n mijnen :D
 
Ja ja, onze mijnen man. Elke map (xept OP metro) komt hij aan wandelen met z'n mijnen :D

En ze rijden er allemaal overheen :roflol:

Levert gewoon hoop punten op +1 of 2 kills.

Dankzij die mijnen heb ik punten gekregen terwijl ik in een jet zat, iemand reed over mn mijnen en de punten gingen naar de jet :roflol:

Waren ook mn enige punten voor de jet so far :roflol:
 
En ze rijden er allemaal overheen :roflol:

Levert gewoon hoop punten op +1 of 2 kills.

Dankzij die mijnen heb ik punten gekregen terwijl ik in een jet zat, iemand reed over mn mijnen en de punten gingen naar de jet :roflol:

Waren ook mn enige punten voor de jet so far :roflol:

Je lijkt me broer wel gebruikt ze ook overal en altijd hij noemt het slow turtle power maargoed in zijn geval maakt hij dan nog iig kills.
Ik zelf gebruik amper nog mijnen ckrrr na die laatste patch waarbij mijnen voor iedereen op de mini map zichtbaar zijn.
 
Laatst bewerkt:
Je lijkt me broer wel gebruikt ze ook overal en altijd hij noemt het slow turtle power maargoed in zijn geval maakt hij dan nog iig kills.
Ik zelf gebruik amper nog mijnen ckrrr na die laatste patch waarbij mijnen voor iedereen op de mini map zichtbaar zijn.

Lol, en toch rijden ze er als bosjes overheen, ik leg ze ook op plekken waar gegarandeerd regelmatig een hoop tanks langskomen. Geen plekken waar het de twijfel is of nog minder.

Voor elke tank kills krijg je volgens mij 460 punten, dat is dan inclusief 2 kills, als je dat een paar keer per potje hebt ben je sowieso MVP.
 
Mwah, weinig speelstijl als de lichamen ineens halve kilmeters van elkaar af liggen, ipv 1 meter :p

Die patch komt vandaag dus uit? Ik ben nu met een ander spel bezig maar ik wil wel ff checken wat er allemaal veranderd is. Hoop dat ze die jet's ook wat beter gemaakt hebben. Het is gewoon belachelijk dat ik als colonel zijnde nog nooit een kill heb kunnen maken met die dingen, en ik ben niet de enige die daar last van heeft.

Niks mis met de jets, kills halen vind ik zelf ook niet heel makkelijk, maar ik win dogfights wel, alleen springen de piloten er meestal net uit voor ik hem laat ontploffen.
Patch is enkel voor VOIP, thats it.
De "befaamde" februari patch moet nog komen.

Er zijn echt weinig mappen waar je echt mijlen ver van elkaar verwijdert bent.
Je kan je zone vrij klein houden als je dat prefereert.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 16:28 ----------

Lol, en toch rijden ze er als bosjes overheen, ik leg ze ook op plekken waar gegarandeerd regelmatig een hoop tanks langskomen. Geen plekken waar het de twijfel is of nog minder.

Voor elke tank kills krijg je volgens mij 460 punten, dat is dan inclusief 2 kills, als je dat een paar keer per potje hebt ben je sowieso MVP.

Ik prefereer mijn repair tool, heb al vaker mijnen genomen en ik switch toch steeds terug. Tegen een deftig team ben je niets met mijnen.
 
Niks mis met de jets, kills halen vind ik zelf ook niet heel makkelijk, maar ik win dogfights wel, alleen springen de piloten er meestal net uit voor ik hem laat ontploffen.
Patch is enkel voor VOIP, thats it.
De "befaamde" februari patch moet nog komen.

Er zijn echt weinig mappen waar je echt mijlen ver van elkaar verwijdert bent.
Je kan je zone vrij klein houden als je dat prefereert.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 16:28 ----------



Ik prefereer mijn repair tool, heb al vaker mijnen genomen en ik switch toch steeds terug. Tegen een deftig team ben je niets met mijnen.

Sinds ik IR view heb bij de MBT heb ik bijna geen enkele mijn meer geraakt volgens mij :cool:
 
Niks mis met de jets, kills halen vind ik zelf ook niet heel makkelijk, maar ik win dogfights wel, alleen springen de piloten er meestal net uit voor ik hem laat ontploffen.
Patch is enkel voor VOIP, thats it.
De "befaamde" februari patch moet nog komen.

Er zijn echt weinig mappen waar je echt mijlen ver van elkaar verwijdert bent.
Je kan je zone vrij klein houden als je dat prefereert.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 16:28 ----------



Ik prefereer mijn repair tool, heb al vaker mijnen genomen en ik switch toch steeds terug. Tegen een deftig team ben je niets met mijnen.

Dan kan je altijd nog terug switchen, maar ik heb denk ik nog nooit gehad dat er tijdens een potje niemand over heen is gereden, en er zitten altijd wel een paar noobs in het team.
 
Dat is wel vet ja, vooral die van op 2:17 was erg goed ingeschat wat de baan van die jet ging worden.

Ik heb 1x iemand in de tegen partij gehad die mij ook 2 of 3x zo uit de lucht knalde. Zat toen in de little bird op Noshar Canals, die kerel was nog een lage lvl ook.
 
Shit ik word echt goed in die Viper
eerst kon ik alleen maar gunnen, maar nu dodge ik locks, vernietig ik jets en tanks
alleen die missiles zijn vet underpowered...
 
Shit ik word echt goed in die Viper
eerst kon ik alleen maar gunnen, maar nu dodge ik locks, vernietig ik jets en tanks
alleen die missiles zijn vet underpowered...

met de normale missles kun je makkelijk ieder voertuig in 1 run kopt knallen.
 
Back
Naar boven