XXL Nutrition

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Shit ik word echt goed in die Viper
eerst kon ik alleen maar gunnen, maar nu dodge ik locks, vernietig ik jets en tanks
alleen die missiles zijn vet underpowered...

De guided rockets zijn toch best goed? Gewoon van een afstand je damage doen tegenover bv de tanks effe inhouden en dan afmaken.
 
Mwoa heb niet vaak dat ik met 1 keer eroverheen gaan een tank kapot heb

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 05:37 ----------

Die jets schieten bij mij ook niet op.. lukt me nooit om iemand te killen daarmee dus speel daar ook niks voor vrij :( iemand nog tips?
 
Mwoa heb niet vaak dat ik met 1 keer eroverheen gaan een tank kapot heb

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 05:37 ----------

Die jets schieten bij mij ook niet op.. lukt me nooit om iemand te killen daarmee dus speel daar ook niks voor vrij :( iemand nog tips?

Veel L2 gebruiken , ik gebruik het bijna constant. En de gunner (van je jet) veel gebruiken. Heb je guided rockets voor de heli? (bedoel niet de guided missle voor gunner) Dan zoals ik al zei , vanaf een afstand je eerste lading afschieten laten herladen en dan bij het overvliegen van je target de 2de lading losschieten. Is de tank nog niet kapot (meestal wel al) dan vlieg je rondjes er rond terwijl je neus op de tank blijft. Met een degelijke gunner heb je dit allemaal niet nodig , zeker niet als hij guided missle heeft.

Edit: Vergat nog te zeggen als je wil oefenen in de viper kan je altijd the co-op missie 'Fire from the sky' spelen.
 
Veel L2 gebruiken , ik gebruik het bijna constant. En de gunner (van je jet) veel gebruiken. Heb je guided rockets voor de heli? (bedoel niet de guided missle voor gunner) Dan zoals ik al zei , vanaf een afstand je eerste lading afschieten laten herladen en dan bij het overvliegen van je target de 2de lading losschieten. Is de tank nog niet kapot (meestal wel al) dan vlieg je rondjes er rond terwijl je neus op de tank blijft. Met een degelijke gunner heb je dit allemaal niet nodig , zeker niet als hij guided missle heeft.

Edit: Vergat nog te zeggen als je wil oefenen in de viper kan je altijd the co-op missie 'Fire from the sky' spelen.

Misschien ook eens aan de co-op beginnen, lijkt me wel geinig.

Die guided missiles van de gunner zijn indd underpowered, maar logisch ook want anders heb je 2x heat seeking shit, 1 voor in de lucht en 1 voor op de grond, dan ben je helemaal onverslaanbaar. Die kogels van die gunner zijn al flink overpowered, dat zijn gewoon bommen man, zou me niks verbazen als ze die ook nerven met die nieuwe patch.
 
voor de pc gamers, iKidmonster heet ik ;). sinds gister begonne maar ben nog slecht dus weet niet of iemand keer met me wil game
 
voor de pc gamers, iKidmonster heet ik ;). sinds gister begonne maar ben nog slecht dus weet niet of iemand keer met me wil game

Jij speelde toch op de xbox?
 
voor de pc gamers, iKidmonster heet ik ;). sinds gister begonne maar ben nog slecht dus weet niet of iemand keer met me wil game

Vnvd ga ik gamen ik voeg je wel toe kan je mee doen.
Ook al kan je niet veel maakt niet uit we kunnen je nog wel als lok aas gebruiken.

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 13:16 ----------

Jij speelde toch op de xbox?

Hij zal het licht wel hebben gezien want deze game hoor je op de pc te spelen.
 
Jij speelde toch op de xbox?
nieuwe pc dusja ;P dan ga ik ook over op de pc ;)

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 12:16 ----------

btw ik heb geen back to karkand :/
 
nieuwe pc dusja ;P dan ga ik ook over op de pc ;)

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 12:16 ----------

btw ik heb geen back to karkand :/

Koop je die erbij, voor die 15 euro extra hoef je 't ook niet te laten als je net een nieuwe pc hebt aangeschaft ;)
 
Vnvd ga ik gamen ik voeg je wel toe kan je mee doen.
Ook al kan je niet veel maakt niet uit we kunnen je nog wel als lok aas gebruiken.

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 13:16 ----------



Hij zal het licht wel hebben gezien want deze game hoor je op de pc te spelen.

lol als lok aas :p
 
Gaan geruchten dat je straks maandelijks moet betalen voor de nieuwe DLC.
 
Vito en insanityy op wat voor tijdstippen zijn jullie nog online op DBB dan :p :D
 
Gaan geruchten dat je straks maandelijks moet betalen voor de nieuwe DLC.

Dan moeten ze wel met iets heel spectaculairs op de vloer komen.
 
Zou wel triest zijn, shitstorm waiting to happen.

Zie het ook niet gebeuren eerlijk gezegd, WoW zal met weinig hoeven concurreren, maar Battlefield moet nog flink concurreren met spelen zoals CoD terwijl dat zich flink onder doet voor Battlefield, alleen weten die mensen dat nog niet. Als je maandelijks moet betalen voor een DLC zegt iedereen dikke vinger.
 
Mensen up voor wat potjes straks? Realist? :D Heb vandaag wat tijd.
 
lol als lok aas :p

He he ey demtetties ben jij vnvd ook online moeten eens samen knalle de laatste x dat jij er bij zat was een maat van mij bezig die bakte (zoals je waarschijnlijk wel door had) er bar weinig van.
 
Mensen up voor wat potjes straks? Realist? :D Heb vandaag wat tijd.

Ik niet :D

Ben pas 9 uur thuis, en heb vandaag een pot van 80 euro gekocht dus ik ga ff knallen vanavond in de sportschool als ik 't nog red :D
 
Ik niet :D

Ben pas 9 uur thuis, en heb vandaag een pot van 80 euro gekocht dus ik ga ff knallen vanavond in de sportschool als ik 't nog red :D
:( Veel plezier met je ''pot'', naaier...
 
Back
Naar boven