AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

i7 processor, video weet ik ff niet uit mun hoofd maar werkt goed geen lagg etc. canyourinit was ook normaal. en man van de winkel zei dat die goed was voor bf3 xD

Heb je een goeie vid card? Een keer bij iemand op de hoogste res zitten spelen, echt ziekelijk mooi :D
 
Ik speel op ultra settings. Behalve de AA die staat niet op max.

Heb i5 2500k, 8gb ram en een (erg goed ding) GTX560 HAWK
 
Heb je een goeie vid card? Een keer bij iemand op de hoogste res zitten spelen, echt ziekelijk mooi :D
kan ik zo uit mun hoofd niet type en weet niet waar die staat. een 450radion ofzoiets maar goed genoeg, graphics zijn zeker niet slecht. is niet de beste marja
 
kan ik zo uit mun hoofd niet type en weet niet waar die staat. een 450radion ofzoiets maar goed genoeg, graphics zijn zeker niet slecht. is niet de beste marja

Zou iig met een I7 processor ff ervoor zorgen dat je ook een goeie videokaart erin heb zitten, dan kan je tenminste het volle eruit halen.
 
Ik speel op ultra settings. Behalve de AA die staat niet op max.

Heb i5 2500k, 8gb ram en een (erg goed ding) GTX560 HAWK
ik heb i7 6ram gtx450 als ik het goed heb, dus video is minder maar hebben we in de winkel voor gekoze omdat het toch een familie pc blijft en budget al bijna overschrede was haha :(. wel 27inch scherm dus zeker nice muhaha
 
ik heb i7 6ram gtx450 als ik het goed heb, dus video is minder maar hebben we in de winkel voor gekoze omdat het toch een familie pc blijft en budget al bijna overschrede was haha :(. wel 27inch scherm dus zeker nice muhaha

Ugh, familie pc's :barf:

Alles is voor Bassie :cool:
 
Ugh, familie pc's :barf:

Alles is voor Bassie :cool:
haha jaja ik had een lijst maar als die winkel het in elkaar liet zette koste het toch wat te veel. zelf kan ik het niet en had eigelijk weinig zin er moeite voor te doen hihi. we hadde een systeemkast van die winkel dus geen bekend merk, en daarbij besloten de processor beter te maken ipv de video kaart omdat die goerdkoper is te vervangen etc.
 
Sow vandaag ff een 27"led full hd van samsung gehaald damh dat is wel ff een verschil tussen een 17" mini schermpje hahaha.
 
Sow vandaag ff een 27"led full hd van samsung gehaald damh dat is wel ff een verschil tussen een 17" mini schermpje hahaha.
haha heb zelf ook 27inch, zeker wel nice hiervoor 22
 
17 inch, dat was wel erg klein ja :D
 
Damn, met tank kan je ook behoorlijk ownen. Vooral als je een goede gunner hebt die ook gebruik van CITV op je tank maakt.
 
17 inch, dat was wel erg klein ja :D

Dude er gaat echt een wereld voor me open ik heb nog maar even gespeelt maar het verschil is gewoon te ernstig haha ik zie nu echt alles dit word epic.

Het is wel echt wenne voor me ogen want die branden nu nog na uurtje knalle.
 
Dude er gaat echt een wereld voor me open ik heb nog maar even gespeelt maar het verschil is gewoon te ernstig haha ik zie nu echt alles dit word epic.

Het is wel echt wenne voor me ogen want die branden nu nog na uurtje knalle.

Zit je er niet te dicht op dan?


Damn, met tank kan je ook behoorlijk ownen. Vooral als je een goede gunner hebt die ook gebruik van CITV op je tank maakt.

Jep, als alle drie de plekken bezet zijn en goed worden gebruikt dan zou je misschien bijna onverslaanbaar zijn ??? :)
 
Wat heeft het gekost? Dat schermpje?
 
Heb beneden een breedbeeld monitor staan, zit nu met een 19" normale beeld.. Weetniet hoeveel inch die van beneden is, wel stuk groter. Maar geeft dat echt veel verschil?

Edit; mhh, zal toch even kijken hoe dat is met breedbeeld. :p
 
Speel jij nog wel bf3 Realist? Elke keer als ik ga spelen doe je ff
 
Haha wtf, dit lijkt wel 2x zo groot. :p
 

Chapeau dat je daar makkelijk kills mee haalt, dat lukt mij echter niet.
Op filmpjes zie ik gewoon mav tegen spelers aanvliegen en hoppa road kill.
Als ik dat doe werkt dat echt voor geen meter, plus ik vind dat ook ubersaai.

---------- Post toegevoegd Sat 11 Feb 2012 om 22:52 ----------

Dan zouden we met zn 2en een private server in kunnen, en elkaar effe met jets afknallen zodat die full geupgrade zijn :D

Dat gaat zo toch ook gewoon, heb bijna mijn rocket pods en heb echt nog maar weinig tijd besteed aan die jets. Heatseekers op jet is echt bullshit, ik schiet alles makkelijker stuk met mijn maingun.
Die rockets wil ik wel en dan nog airradar.

---------- Post toegevoegd Sat 11 Feb 2012 om 22:55 ----------

Damn, met tank kan je ook behoorlijk ownen. Vooral als je een goede gunner hebt die ook gebruik van CITV op je tank maakt.

CITV + guided shell is :hornyna: :D
 
Ja, dat CITV met guided shell is echt nice, vooral tegen heli's en vliegtuigen.

Net nog ff met mario gedaan, ging wel goed opzich. :p
 
Back
Naar boven