MuscleMeat

Het Battlefield topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ja voor mij ook he he.
Elke rang vanaf 45 is 230000 punten.
 
Ja dan ben je rang 46 of 47 dus ook 230000 puntoos voor een nieuwe rang.
 
Mister final fantasy :p

Jeugdsentiment :p

Volgende week Kingdom of Amalur halen, en dan is 't klaar met de games, dan wordt 't fulltime battlefield.
 
Omdat dat hier zo populair is:

http://www.youtube.com/watch?v=3xnWYURTJwg&feature=related

Ik zie daar helemaal niets, afgesproken en naar elkaar schieten ofzo... ???

Veels te saai voor mij :p

Wat die recons ook met enige regelmaat doen is in een heli stappen aan het begin, dan ineens wanneer ze op hun plaats van bestemming zijn er uit springen terwijl de heli afgeladen is :mad: Had er net nog 1 , naja die heeft ook een aantal bad luck tags tegemoet kunnen zien.
 
Deze zitten nog in een transport chopper, zo geraken ze verder in de uithoeken van de map :rolleyes:
 
mense die cod1/2 gespeeld hebben? ik heb het idee als ik team deathm.. aan het spelen ben een beetje het cod gevoel ;). enigste wat mist is rifle only haha. cod2 is trouwens enigste en beste cod die gemaakt isj naar mijn mening xD. cod1 nooit gedaan maar is vergelijkbaar geloof ik ^^
 
Heb cod1 en cod2 gespeeld maar in bf3 tdm te weinig gespeeld om te zeggen dat ik het erop vind lijken. Had niet echt het idee.
 
Ik heb ook een cod verleden, maar pas gejoined bij cod 4 (heb ook nog WAW, mw2 en BO gespeeld), cod4 was een topper 1ste klas, mw2 vond ik ook nog fun, al de andere 2 waren bagger. Door black ops ben ik overgestapt naar BF BC2, wat een verruiming ;)

Ik speel zo goed als nooit TDM, vind het maar zuigen, weet niet of die spawns al beter zijn geworden. Als ik puur op knallen wil focussen, speel ik squad DM, vind ik veel leuker.
 
de spawns zijn beter geloof ik, maar heb net als met cod2 het idee dat je bij je team komt en dus zeg maar altijd wel iemand om je heen hebt en daardoor het cod gevoel, niet veel tdm gespeeld maar vond het zeker wel vet ;P vind console tdm wel zuigen
 
:fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu: Met dank aan DICE met hun kleine patch word ik weer eens voor een punkbuster fout gekicked.
 
mense die cod1/2 gespeeld hebben? ik heb het idee als ik team deathm.. aan het spelen ben een beetje het cod gevoel ;). enigste wat mist is rifle only haha. cod2 is trouwens enigste en beste cod die gemaakt isj naar mijn mening xD. cod1 nooit gedaan maar is vergelijkbaar geloof ik ^^

Cod 2 was echt epic! Zombie mod, Custom maps. Normale maps als Toujane carentan :rolleyes: Je had ook van die servers waar je door middel van nades op speciale plekken kon komen en zon bug dat je met 2 man tegelijk op een ladder omhoog klom en dan 200 meter in de lucht ergens op een onzichtbaar plateau kon komen. Af en toe als ik bf3 zat ben speel ik nog een paar potjes online. Je zal versteld staan hoeveel mensen dit nog spelen. Skills waren hierbij echt belangrijk, vooral met een potje toujane rifle only s & d. Sniping was in cod 2 nog leuk als je het vergelijkt met bf 3. Het zou onwijs tof zijn als er weer een world war 2 remake komt gemaakt met een engine als bf 3, ondanks dat world war 2 onwijs uitgemolken is.

Iemand die nog potje wilt doen met bf 3?:) http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Pengel/
 
Cod 2 was echt epic! Zombie mod, Custom maps. Normale maps als Toujane carentan :rolleyes: Je had ook van die servers waar je door middel van nades op speciale plekken kon komen en zon bug dat je met 2 man tegelijk op een ladder omhoog klom en dan 200 meter in de lucht ergens op een onzichtbaar plateau kon komen. Af en toe als ik bf3 zat ben speel ik nog een paar potjes online. Je zal versteld staan hoeveel mensen dit nog spelen. Skills waren hierbij echt belangrijk, vooral met een potje toujane rifle only s & d. Sniping was in cod 2 nog leuk als je het vergelijkt met bf 3. Het zou onwijs tof zijn als er weer een world war 2 remake komt gemaakt met een engine als bf 3, ondanks dat world war 2 onwijs uitgemolken is.

Iemand die nog potje wilt doen met bf 3?:) http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Pengel/

Hoeveel CoD's heb je nou en hoe heten ze?
 
cods die ik gespeeld heb:
1, united offensive, 2, 4, world at war, mw2, BO
 
Back
Naar boven