AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Soms vind ik het echt fcking irritant dat de spot knop niet goed werkt. Soms werkt het geweldig en spot je bijna 6 dingen tegelijk maar soms komt een vliegtuig overvliegen/of ver weg en kan ik 1000 keer drukken en gebeurt er niks.

It's called stealth my friend :o
 
Haha dat wist ik dus ook niet, blijf ook altijd maar drukken.
 
Wel handig btw, eerste waardoor iemand opvalt in de lucht is omdat ie gespot is. Denk dat 't ook een stuk langer duurt voordat iemand je neer kan halen als je stealth hebt. Tenzij er de hele tijd iemand achter je zit zonder dat je 't door hebt.
 
It's called stealth my friend :o

Maar dan is hij moeilijker te spotten en niet "onspotbaar" toch. Ik krijg hem later wel gespot maar het lijkt totaal random te zijn. Het geldt overigens niet alleen voor voertuigen maar ook voor infanterie als ik met de MAV bezig ben. Gaat het soms met 3 man tegelijk en soms kan je (onder zelfde omstandigheden) 10 keer drukken en gebeurt er niks.
 
Maar dan is hij moeilijker te spotten en niet "onspotbaar" toch. Ik krijg hem later wel gespot maar het lijkt totaal random te zijn. Het geldt overigens niet alleen voor voertuigen maar ook voor infanterie als ik met de MAV bezig ben. Gaat het soms met 3 man tegelijk en soms kan je (onder zelfde omstandigheden) 10 keer drukken en gebeurt er niks.

Ik heb er echt alleen bij vliegtuigen last van, dus dan doe je toch iets verkeerd.
 
Ik heb er echt alleen bij vliegtuigen last van, dus dan doe je toch iets verkeerd.

Nee, het kan zijn dat die spec ops camo ook moeilijker te spotten is, maar soms is het wel erg moeilijk om iets te spotten, dan lijkt het idd of er iets mis is.
 
Nee, het kan zijn dat die spec ops camo ook moeilijker te spotten is, maar soms is het wel erg moeilijk om iets te spotten, dan lijkt het idd of er iets mis is.

Zou het iig niet blijven proberen, in die tijd kan je diegene misschien al neerhalen zonder te spotten.
 
Maar dan is hij moeilijker te spotten en niet "onspotbaar" toch. Ik krijg hem later wel gespot maar het lijkt totaal random te zijn. Het geldt overigens niet alleen voor voertuigen maar ook voor infanterie als ik met de MAV bezig ben. Gaat het soms met 3 man tegelijk en soms kan je (onder zelfde omstandigheden) 10 keer drukken en gebeurt er niks.

Je moet niet blijven bashen he, er zit een time-out in als je te vaak achter elkaar drukt.

Speel sowieso hardcore, vind dat 3d derpspotting maar lame. (ik spot overigens wel voor op de minimap)
 
Waarom zou je gaan spotten met MAV? Dat ding spot van zich zelf, daar hou ik me echt niet mee bezig. Voor mij is dat puur een motions sensor die ik op een plaats kan droppen, niet vlak bij mij en waar men het niet onmiddellijk kapot schiet.

Omdat dat de shit is voor je teamgenoten. Het is echt heel erg chill als alles op de map gewoon gespot wordt door/voor je team. Bovendien is dat oa de functie van dat ding naast motion sensoren. Dat en roadkills:D
 
Zoals ik al zei het ding spot zelf, moeten je teamm8's de minimap maar leren gebruiken. Ik spot met mijn wapen wel en daar heb ik nooit last mee.

Die roadkills vind ik maar lame, maar dat is mijn mening :p
Dat moet er zeker niet uit, mag gerust erin blijven, ik ben nog maar zelden gekilled zo.
 
Ik ben ook maar 1x gekilled door zo'n roadkill, vond t wel vrij genaaid toen trouwens
 
Dan speel je vaak alleen veronderstel ik, ik ben het al wel vaker tegen gekomen en toegepast.

CITV + guided shells zijn leuker :D

Gisteren wat potjes HC gespeeld, dat stak me zwaar tegen moet ik zeggen. Beviel me helemaal niet, terwijl ik BC2 altijd HC speelde.

Ik speel inderdaad vaak alleen. Heb wel meerdere lui van hier in de lijst staan maar het werkte toen zo k*t met het headsetje. Dat moet eerst even voor elkaar zijn anders heeft het nog geen nut :)

Ik ben ook maar 1x gekilled door zo'n roadkill, vond t wel vrij genaaid toen trouwens

Ik had een paar dagen geleden zo'n gast die rond reed met een jeep volgeplakt met c4. Ik zat in een tank. Vlak voordat die mij raakte blies ik zijn jeep op. Ging wel dood maar had geloof ik 300-500 punten erbij door de vehicle disable, destroy en de enemy equipment destroy. Vond het toen al minder erg :D
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou je gaan spotten met MAV? Dat ding spot van zich zelf, daar hou ik me echt niet mee bezig. Voor mij is dat puur een motions sensor die ik op een plaats kan droppen, niet vlak bij mij en waar men het niet onmiddellijk kapot schiet.

Voor de pc gamers hier :

http://www.youtube.com/watch?v=JxB01hwMouU&feature=g-all-u&context=G2f775aeFAAAAAAAAAAA

Handig!

Ik draai nu Ultra @ 60/90 frames.. kom nooit onder de 60.
Heb een GTX560 Hawk van msi, en een i5 2500k als cpu.
Werkt perfect samen! Ik draai wel op 1280x1024 omdat ik een klein scherm heb, maar zit er erg dicht op dus dat is geen ramp.
 
Als je zo samen vliegt ben je wel zo goed als onverslaanbaar. :cool:
 
http://www.youtube.com/watch?v=GfJ95HKI6uk&hd=1

Hij is wel goed.

Was een moderator die verdacht werd van cheats.

Goed filmpje ja, hij speelt enkel assault en recon zag ik op zijn battlelog.
Ook enkel metro potjes lol

Die agressive recon is wel eens leuk om te spelen, maar verdomd lastig, ik combineer het meestal met sillenced G18. Maar ik zag dat die magnum, redelijk buff gaat krijgen, meer dmg bij chestshot en minder terugslag (recoil).
Die site dat ik had gelinked onlangs is geupdate, frags krijgen een dikke nerf :heart: In dat filmpje zie ik geen explosieve, is dat mss zo'n server waar het niet toegelaten is (dat zou ik op console ook wel willen :) )
 
****ing wreede skills heeft die gozer wel ook al zijn het verschillende stukjes materiaal die achter elkaar gezet zijn.
Veel van die reacties op you tube zijn weer zwaar triest ik zie ckrr geen aimbot of een andere vorm van cheaten die gast is gewoon legit.
Weer van dat typische bf3 gezever van noobs die 0,0 scoren zeer irritant en herkenbaar.
Mensen moeten gewoon eens leren het spel te gaan spelen zoals het bedoelt is mssh scoren ze dan btr want teamplay is vaak helaas ver te zoeken.
 
Wanneer fixen ze dat online gebeuren eens zeg. Ik probeer 10x een game te joinen, hij laadt het level, en net als het spel zal beginnen flikkert ie eruit naar het hoofdmenu, stuk of 5x op rij :s
 
Back
Naar boven