Fitness Seller

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik heb ook al een week niet meer gespeeld, geen tijd met men werk.

Realist, ik had vernomen dat BC2 wat stil gevallen was op Ps3, ik kan het niet bevestigen, want heb nog niet geprobeerd, echt geen nood aan gehad.
Ik amuseer me nog aardig met BF3, al is het wel wat minder dan in het begin, maar ik heb dan ook al wel 12-13dagen gespeeld.
Heb de laatste weken, vooral gespeeld om alle zaken op wapens te unlocken,
alle pdw - assault - enigeer en support guns bijna in orde.
 
Vroeger speelde je een shooter omdat hij leuk was, nu alleen maar om dingen te unlocken
 
laat maar weet het al ga morgen een 12 maanden gold kaart halen.
 
Vroeger speelde je een shooter omdat hij leuk was, nu alleen maar om dingen te unlocken

Neem aan dat je een spel altijd nog speel omdat je het leuk vind het is wel verbetering dat je tegenwoordig bij bijna alle games wel veel kan unlocken.
 
Vroeger speelde je een shooter omdat hij leuk was, nu alleen maar om dingen te unlocken

Wel vind ik dat games soms gereleased worden terwijl er naar mijn mening nog teveel aan moet gebeuren zoals bij MW3 en BF3.

Mede door de media en het betaalbare internet denk ik dat deze trend alleen maar meer en meer zal doorzetten, de game wordt immers naar de smaak aangepast van gamers die feedback geven.
 
Wel vind ik dat games soms gereleased worden terwijl er naar mijn mening nog teveel aan moet gebeuren zoals bij MW3 en BF3.

Mede door de media en het betaalbare internet denk ik dat deze trend alleen maar meer en meer zal doorzetten, de game wordt immers naar de smaak aangepast van gamers die feedback geven.

Dit is bij BF3 dus helemaal niet het geval als ik de fora eens bekijk ( EA UK ).
Ook geen release voor modtools omdat de engine te 'ingewikkeld' zou zijn. Uiteraard geven ze dat niet vrij omdat ze zelf DLC willen maken en betaald willen krijgen.

Jammer, mod tools kunnen een hoop goedmaken in een game.
 
BC2 net gekocht(xbox 360), valt toch tegen hoeveel mensen erop zitten. Bij conquest heb je voordurend potjes van 2 tegen 3 man bijvoorbeeld.
 
Laatst bewerkt:
Ja, heel jammer. Sinds BF3 uit is is de BC2 matchmaking helemaal naar de klote op de X360. Dunno about pc of ps3
 
Ja, heel jammer. Sinds BF3 uit is is de BC2 matchmaking helemaal naar de klote op de X360. Dunno about pc of ps3

Ik ga hem morgen maar weer voor iets anders ruilen, wordt echt niets zo. Ik denk dat het 'Brink' wordt, iemand nog andere suggesties voor shooters van 1-2 jaar oud? Ik zoek een spel om te spelen tijdens het luisteren van speeches en audiobooks, dus niet iets wat gepraat bevat.
 
Vroeger speelde je een shooter omdat hij leuk was, nu alleen maar om dingen te unlocken

Wat een bullshit, ik speel het spel omdat ik het leuk vind.
Die unlocks die ik doe verruimen mijn kennis over het spel...

BC2 net gekocht(xbox 360), valt toch tegen hoeveel mensen erop zitten. Bij conquest heb je voordurend potjes van 2 tegen 3 man bijvoorbeeld.

In BC2 was vooral Rush populair, conquest was er steeds minder volk te vinden.
Ik speelde daar ook nooit conquest, terwijl ik bij bf3 bijna geen rush speel.
 
clan teamwork is altijd mooi om te zien

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 18:55 ----------

maar vind die gast die speelt nou niet echt goed ofzo
 
Hij lijkt minder goed omdat hij tegen andere pros speelt en niet tegen random pub noobs.
 
Heb bijna zelfde stats als die kerel. :p
 
Back
Naar boven