XXL Nutrition

Het Battlefield topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik loop vaak met een groepje, mn squat 9 van de 10 keer dus vrij nutteloos voor mij,.
Doe mij maar een magazijn met 100 kogels
 
Tering wat word ik soms gek van die teams

---------- Post added 7 March 2012 at 21:21 ----------

Hoeveel MVP ribbons hebben jullie? De teller staat bij mij op 38, level 3 colonel ben ik.

---------- Post added 7 March 2012 at 21:26 ----------

Zit ik in een squad met 3 gasten die alle 3 ammo specalization hebben, alle 3 colonel+ :roflol:

Dan ben je echt dom hoor.
 
Ik loop vaak met een groepje, mn squat 9 van de 10 keer dus vrij nutteloos voor mij,.
Doe mij maar een magazijn met 100 kogels
kom pc met mij supermario en pantofrl, mario in jet en ik en pantofrl in chopper=air domination. schrijf pant.. niet goed geloof ik xD maar een 1e jet persoon zou nog nicer zijn

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 23:15 ----------

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/SupremeC0MMANDER/

toppunt van retard scrub.

hij heeft 1300 uur gespeeld (#1 qua uur wereldwijd) is pas rank 13 colonel en heeft 7k kills ofzo? xD

inlogge op een server waar niemand is en de pc dan een paar uur aan late staan?? weet niet of dat kan
 
heb eindelijk rang 45 maar nu gaat ie heel langzaam en dus vraag ik manieren om de rangen sneller vol te maken.
alle tips zijn welkom!

alvast bedankt.
 
heb eindelijk rang 45 maar nu gaat ie heel langzaam en dus vraag ik manieren om de rangen sneller vol te maken.
alle tips zijn welkom!

alvast bedankt.
Veel metro conquest of canals op TDM.



Ging wel lekker in de heli kidmonster. :p
 
pantrofl is echt l33t pro hax volgens mij, ik wil echt filmpje zien :roflol:
 
Als je in de lucht beter bent als de tegenpartij kan je volgens mij wel elk potje winnen. Die rondes op Caspian Border kregen de tanks etc. niet eens de kans wat te doen :p
 
heb eindelijk rang 45 maar nu gaat ie heel langzaam en dus vraag ik manieren om de rangen sneller vol te maken.
alle tips zijn welkom!


alvast bedankt.

Lekker belangrijk, na rank 45 win je toch niks meer.

Als je in de lucht beter bent als de tegenpartij kan je volgens mij wel elk potje winnen. Die rondes op Caspian Border kregen de tanks etc. niet eens de kans wat te doen :p

Als je beter bent dan de tegenpartij win je sowieso elk potje :rolleyes:

En als je met maten speelt en een heli is vervelend gaat ie gewoon uit de lucht hoor :p
 
kom pc met mij supermario en pantofrl, mario in jet en ik en pantofrl in chopper=air domination. schrijf pant.. niet goed geloof ik xD maar een 1e jet persoon zou nog nicer zijn

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 23:15 ----------



inlogge op een server waar niemand is en de pc dan een paar uur aan late staan?? weet niet of dat kan

Ik kan wel aardig sturen in een jet..
 
Get set, Battlefield 3 fans, THREE themed DLC packs have been announced. The first will be out in June, and will be called Close Quarters. As the name suggests, it’ll add new maps designed for frantic fights between footsoldiers. These new environments will fall apart during battles as “everything from furniture to plaster gets shot to pieces.” It’ll also have ten new weapons that can be unlocked by completing assignments, a la Back to Karkand. One of the four new maps, a stylish office block called Ziba tower, is currently being shown at GDC.
The second pack sounds more dramatic. It’s called Armoured Kill, and will be a lot more tanky. DICE say it will contain the biggest Battlefield map ever, and will add mobile artillery, new tanks and ATVs. That’s set to arrive this Autumn.

Finally, in winter, we’ll get End Game. The contents of this DLC pack are secret for now, which leaves us with no option but to guess wildly. It’ll contain twelve foot tall mecha-squirrels piloted by slightly smaller squirrels and four new maps set on Mars.
There’s no word on how much the packs will cost, but it seems reasonable to use Back to Karkand’s £12 as a guide. Hopefully it’ll be as good as Battlefield 3′s first expansion, which took a respectable score in our Back to Karkand review.

bron: http://www.pcgamer.com/2012/03/07/ba...field-history/
 
Had het gelezen op de site. Close Quarters lijkt me niet zo boeiend, en misschien val het nog wel mee maar dan moeten ze er wel een unieke draai aan geven. Geef maar gewoon eerst Armoured Kill.
 
Tering wat word ik soms gek van die teams

---------- Post added 7 March 2012 at 21:21 ----------

Hoeveel MVP ribbons hebben jullie? De teller staat bij mij op 38, level 3 colonel ben ik.

---------- Post added 7 March 2012 at 21:26 ----------

Zit ik in een squad met 3 gasten die alle 3 ammo specalization hebben, alle 3 colonel+ :roflol:

Dan ben je echt dom hoor.


Ik heb 5 MVP medals, dus ik zit +250x MVP.

Mijn laatste potje van gisteren nacht :
http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/33696799/4/247358335/

Nr 1 en 2 van de tegen partij waren weer USAS en famas sletjes :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 10:53 ----------

Had het gelezen op de site. Close Quarters lijkt me niet zo boeiend, en misschien val het nog wel mee maar dan moeten ze er wel een unieke draai aan geven. Geef maar gewoon eerst Armoured Kill.

Close quarters lijkt mij ook wel wat, ik hou er wel van :)
Al zijn grote mappen met voertuigen ook wel de max, dat is net zo leuk aan battelfield, de afwisseling in speelstijl :D
 
Lekker belangrijk, na rank 45 win je toch niks meer.

ik vroeg of iemand tips heeft om flink wat punten binne te halen!

Ja, op grote maps mijnen neerleggen, veel kills maken en veel tanks opblazen als engineer, en kleinere maps veel reviven. Support en Recon speel ik niet zo, daar scoor je toch wel minder punten mee.
 
Ja, op grote maps mijnen neerleggen, veel kills maken en veel tanks opblazen als engineer, en kleinere maps veel reviven. Support en Recon speel ik niet zo, daar scoor je toch wel minder punten mee.

Die mijnen van de tegen partij leveren mij altijd wat extra punten op 2x 1 kapot maken = 200 punten extra van een ribon :D
Ik ben er nog maar 2-3x door gekilled en dat was als ik wat aandachtloos in een jeep zat. Repair torch levert mij op grote mappen meer punten op dan mijnen.

Gewoon simpelweg teamplay scoor je wel goeie punten en natuurlijk PTFO :D
 
Die mijnen van de tegen partij leveren mij altijd wat extra punten op 2x 1 kapot maken = 200 punten extra van een ribon :D
Ik ben er nog maar 2-3x door gekilled en dat was als ik wat aandachtloos in een jeep zat. Repair torch levert mij op grote mappen meer punten op dan mijnen.

Gewoon simpelweg teamplay scoor je wel goeie punten en natuurlijk PTFO :D

Hoe krijg je zoveel punten voor mijnen kapot maken dan?
 
Is gewoon enemy explosive, als je die kapot maakt krijg je wel wat puntjes. Net als met MAV enz
 
Back
Naar boven