MuscleMeat

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Als ik in voertuigen zelf zit speel ik uiteraard ook engineer (repair torch), maar favo blijft toch wel assault zoals gezegd. Ik vind het overal wel nuttig.
Op support speel ik het liefst met de pdw's, al heb ik van alle LMG's wel alles unlocked.
Voor recon vond ik het idee van de motion sensors van BC2 wel leuker (die balletjes die je kon gooien). De mortar vond ik daar ook beter, lange cooldown en efficient. Degene die je nu bij support krijgt vind ik eerder rommel.
 
Engineer nog niet veel gespeeld maar lijkt me beetje saai. En als ik in een tank zit heb ik vaak iemand erin die engineer is, maar word niet zo vaak opgeblazen, heb altijd smoke en/of rij gewoon hard weg :p. Gewoon niet op een kwetsbare positie staan.

QBU-88 heb ik net geunlocked, indd eens uitproberen.

En de MK 11 MOD 0 is ongeveer net zo. Maar ik heb beide voor US en RU en gebruik gewoon de QBU-88.
 
Als ik in voertuigen zelf zit speel ik uiteraard ook engineer (repair torch), maar favo blijft toch wel assault zoals gezegd. Ik vind het overal wel nuttig.
Op support speel ik het liefst met de pdw's, al heb ik van alle LMG's wel alles unlocked.
Voor recon vond ik het idee van de motion sensors van BC2 wel leuker (die balletjes die je kon gooien). De mortar vond ik daar ook beter, lange cooldown en efficient. Degene die je nu bij support krijgt vind ik eerder rommel.

Mortar gebruik ik alleen voor onbereikbare campers en voor andere mortars, wat is een favoriet wapen voor support? Daar zit ik ook nog altijd over te twijfelen namelijk, het moet wel een wapen zijn die efficient te gebruiken is, weinig recoil, veel kogels.

Engineer nog niet veel gespeeld maar lijkt me beetje saai. En als ik in een tank zit heb ik vaak iemand erin die engineer is, maar word niet zo vaak opgeblazen, heb altijd smoke en/of rij gewoon hard weg :p. Gewoon niet op een kwetsbare positie staan.



En de MK 11 MOD 0 is ongeveer net zo. Maar ik heb beide voor US en RU en gebruik gewoon de QBU-88.

Niet op een kwetsbare positie heeft weinig nut, als jij op iemand voor je aan t schieten ben en ik ren snel achter je dan is het gewoon klaar, meestal maak ik ook gebruik van mijn teamgenoten die de tank afleiden, ik blaas tijdens een goeie pot zo 8 tanks op. Engineer vind ik het leukst, het heeft in principe alles.

Die MK 11 MOD 0 kan ik alleen maar als US gebruiken, maar dat is dus de beste rifle die je als recon kan hebben?
 
Mortar gebruik ik alleen voor onbereikbare campers en voor andere mortars, wat is een favoriet wapen voor support? Daar zit ik ook nog altijd over te twijfelen namelijk, het moet wel een wapen zijn die efficient te gebruiken is, weinig recoil, veel

Niet op een kwetsbare positie heeft weinig nut, als jij op iemand voor je aan t schieten ben en ik ren snel achter je dan is het gewoon klaar, meestal maak ik ook gebruik van mijn teamgenoten die de tank afleiden, ik blaas tijdens een goeie pot zo 8 tanks op. Engineer vind ik het leukst, het heeft in principe alles.

Die MK 11 MOD 0 kan ik alleen maar als US gebruiken, maar dat is dus de beste rifle die je als recon kan hebben?

M249 vind ik imo het beste wapen voor support.

Yeagh c4 is zo lkkr blaas er ook vaak voertuigen mee op.
Had laatst een litle bird te pakken met me c4 hij wou me teammaat omver vliegen alleeen had hij mij niet gezien dus plakte er snel 2 pakketjes op voordat hij weg vloog.
Heb hem eerst nog ff laten vliegen voordat ik hem opblies he he.
 
Is Battlefield 1942 Deset Combat ook goed?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
M249 vind ik imo het beste wapen voor support.

Yeagh c4 is zo lkkr blaas er ook vaak voertuigen mee op.
Had laatst een litle bird te pakken met me c4 hij wou me teammaat omver vliegen alleeen had hij mij niet gezien dus plakte er snel 2 pakketjes op voordat hij weg vloog.
Heb hem eerst nog ff laten vliegen voordat ik hem opblies he he.

Vervelend is altijd dat als ik support speel met claymores, en ik zie tanks, ik snel overschakel naar C4 erna, waarna ik geen tank of iets meer zie rijden :p

Nadeel van C4 is wel dat je in de buurt moet komen van de tank, na de patch is het geloof ik zo dat je na je death geen C4 meer kan detonaten, dat is wel heel erg zonde.

Claymores verdwijnen ook na je death, mines blijven geloof ik wel liggen.
 
Niet op een kwetsbare positie heeft weinig nut, als jij op iemand voor je aan t schieten ben en ik ren snel achter je dan is het gewoon klaar, meestal maak ik ook gebruik van mijn teamgenoten die de tank afleiden, ik blaas tijdens een goeie pot zo 8 tanks op. Engineer vind ik het leukst, het heeft in principe alles.

Die MK 11 MOD 0 kan ik alleen maar als US gebruiken, maar dat is dus de beste rifle die je als recon kan hebben?

Daarom sta ik dan dus niet op een kwetsbare plek en kan jij dus niet achter me aan rennen :p

Maar soms is het idd niet te vermijden, dan lopen er ineens 4 man om je tank, 1 met C4.

Laatste dagen moet ik bf3 echt te vaak repareren anders kan ik gewoon de servers niet in of hij loopt vast naar desktop. Het ging weken goed :mad:
 
Laatst bewerkt:
Je kan je C4 ook gebruiken zoals een mijn éh ;)
Gewoon op de grond droppen en als ze erover rijden, laat je ze ontploffen.
Dan moet je niet tot aan de tank zelf lopen.
Die strategie gebruikte ik erg vaak in BC2, waar de mijnen of C4 echt moesten gespot worden om te zien.
 
Je kan je C4 ook gebruiken zoals een mijn éh ;)
Gewoon op de grond droppen en als ze erover rijden, laat je ze ontploffen.
Dan moet je niet tot aan de tank zelf lopen.
Die strategie gebruikte ik erg vaak in BC2, waar de mijnen of C4 echt moesten gespot worden om te zien.

Dat is misschien wel een idee, straks eens even uittesten.

Voordeel van C4 is wel dat het na 1x gewoon klaar is mits je er 2 neer legt, met RPG's moet je de tank nog wel een paar keer raken+reload tijd.

Eens vaker als support spelen dan, de M249 is dus een fijn wapen met weinig recoil?
 
Voor tanks, mocht je dat nog niet weten:

http://www.youtube.com/watch?v=uK3n...UCGXQYbcTJ33bB4JPrZ6E9LZtDsFR8RzJt4QuD1WIluWI

---------- Post toegevoegd Fri 9 Mar 2012 om 15:50 ----------

M249 schiet niet slecht.
PKP doet de meeste dmg per kogel.
Ik heb ze allemaal gebruikt, sommige wat zitten vloeken tot ik er grip op had, ze wennen allemaal wel, maar M249 schiet wel het makkelijkst van allemaal.

Weinig recoil ook? Vind de sterkte van kogels ook wel belangrijk moet ik zeggen, maar denk dat ik maar voor de M249 ga dan.
 
Je kan je C4 ook gebruiken zoals een mijn éh ;)
Gewoon op de grond droppen en als ze erover rijden, laat je ze ontploffen.
Dan moet je niet tot aan de tank zelf lopen.
Die strategie gebruikte ik erg vaak in BC2, waar de mijnen of C4 echt moesten gespot worden om te zien.

Jah maar dat is alleen handig als je ckrr weet dat dat de weg is die hij dan gaat nemen met de tank anders moet je gaan liggen campen.

---------- Post toegevoegd Fri 9 Mar 2012 om 16:13 ----------

Dat is misschien wel een idee, straks eens even uittesten.

Voordeel van C4 is wel dat het na 1x gewoon klaar is mits je er 2 neer legt, met RPG's moet je de tank nog wel een paar keer raken+reload tijd.

Eens vaker als support spelen dan, de M249 is dus een fijn wapen met weinig recoil?

Alleen met 3 c4,s gaat een tank als hij 100% is gelijk kapot anders is ie net niet kapot.

Ja jammer dat de c4 met die nieuwe patch niet meer na de dood te activeren is kan ik niet meer trollen in metro.
 
Laatst bewerkt:
Test ze uit en zie wat voor jou het beste ligt?
Wat voor mij goed schiet, is daarvoor niets voor jou ...

Wat zo i zo het geval, als je volhard met een wapen, word je steeds beter met dat wapen. Type 88 vond ik ook redelijk goed, maar daar heb je wel wat recoil op (zeker zonder grip).
 
Weinig recoil ook? Vind de sterkte van kogels ook wel belangrijk moet ik zeggen, maar denk dat ik maar voor de M249 ga dan.

Vind zelf echt een super wapen heb er dan ook de meeste kills mee gemaakt.
 
Jah maar dat is alleen handig als je ckrr weet dat dat de weg is die hij dan gaat nemen met de tank anders moet je gaan liggen campen.

---------- Post toegevoegd Fri 9 Mar 2012 om 16:13 ----------



Alleen met 3 c4,s gaat een tank als hij 100% is gelijk kapot anders is ie net niet kapot.

Ja jammer dat de c4 met die nieuwe patch niet meer na de dood te activeren is kan ik niet meer trollen in metro.

2 C4's is zat, 1 voor vehicle disabled en de 2de voor kab00m. Met mijnen precies hetzelfde.

Test ze uit en zie wat voor jou het beste ligt?
Wat voor mij goed schiet, is daarvoor niets voor jou ...

Wat zo i zo het geval, als je volhard met een wapen, word je steeds beter met dat wapen. Type 88 vond ik ook redelijk goed, maar daar heb je wel wat recoil op (zeker zonder grip).

Ik kijk wel effe.
 
Vreemd ik heb er altijd 3 nodig.
 
3 c4's ja, met 2 verniel je geen tank die 100% is
 
3 c4's ja, met 2 verniel je geen tank die 100% is

Vaag, heb er nog nooit meer dan 2 hoeven gebruiken, of het moet gewoon puur toeval geweest zijn
 
The announcement of three new expansion packs for Battlefield 3 was surely news to celebrate, but there was also one major announcement for console players – confirmation from DICE that you’ll soon be able to rent and create custom private servers on the Xbox 360 and PS3 versions of the game.

Dit vind ik ook wel leuk nieuws :)
 
Back
Naar boven