MuscleMeat

Het Battlefield topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nice dat er weer andere maps komen.

En werd echt wel tijd dat de consoles nu eindelijk private custom servers krijgen.

---------- Post toegevoegd Fri 9 Mar 2012 om 20:46 ----------

Nice dat er weer andere maps komen.

En werd echt wel tijd dat de consoles nu eindelijk private custom servers krijgen.
 
De eerste 'DLC' ga ik absoluut niet kopen. Lijkt me meer een COD DLC dan een BF DLC.
 
Hoeveel x c4 draag je zonder expl spec?
 
De eerste 'DLC' ga ik absoluut niet kopen. Lijkt me meer een COD DLC dan een BF DLC.

Je hebt nog niets van maps gezien en je kraakt ze al af :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sat 10 Mar 2012 om 06:28 ----------

Hoeveel x c4 draag je zonder expl spec?

3, maar je bent support, je kan zoveel bijvullen als je zelf wil :p
expl spec vind ik wat nutteloos voor een support, ze laden ook enorm snel bij.
 
De eerste 'DLC' ga ik absoluut niet kopen. Lijkt me meer een COD DLC dan een BF DLC.

Lol b2k mappen speel ik ook niet zo veel, maar houd rekening me nieuwe wapens. b2k wapens gebruik ik zelf ook veel.

---------- Post toegevoegd Sat 10 Mar 2012 om 07:16 ----------

Je hebt nog niets van maps gezien en je kraakt ze al af :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sat 10 Mar 2012 om 06:28 ----------



3, maar je bent support, je kan zoveel bijvullen als je zelf wil :p
expl spec vind ik wat nutteloos voor een support, ze laden ook enorm snel bij.

Oneens, als je een tank wilt c4en heb je soms niet genoeg aan 4 (reactive armor) en daarnaast kun je niet in elke situatie reloaden. En dan komt er nog eens bij als je een box dropt dat je je zelf kunt veraden omdat je dan geluid maakt.

---------- Post toegevoegd Sat 10 Mar 2012 om 07:18 ----------

Vervelend is altijd dat als ik support speel met claymores, en ik zie tanks, ik snel overschakel naar C4 erna, waarna ik geen tank of iets meer zie rijden :p

Nadeel van C4 is wel dat je in de buurt moet komen van de tank, na de patch is het geloof ik zo dat je na je death geen C4 meer kan detonaten, dat is wel heel erg zonde.

Claymores verdwijnen ook na je death, mines blijven geloof ik wel liggen.

Ik vind het jammer dat ze het allemaal verwijderen. Waarom zou je het niet gewoon laten liggen, explosieven zijn enorm makkelijk op te blazen.

---------- Post toegevoegd Sat 10 Mar 2012 om 07:22 ----------

Welke classes spelen jullie nou 't meest?

Moet nog steeds een keer als recon gaan, maar vind 't altijd zo irritant dat als je net een plekje hebt gevonden dat je meteen gezien wordt, grrr.

Ik ben allround, mijn support moet ik nu een beetje bijwerken qwa tijd

---------- Post toegevoegd Sat 10 Mar 2012 om 07:23 ----------

De AS Val wordt ook wel generfd hoor. Minder accuraat tijdens het lopen en meer recoil dacht ik

klopt maar krijgt ook extended maggs bij 200 kills
 
Kwam er dus gister achter dat expl. spec geen effect heeft op C4, 3 is 3.

Moet wel wennen aan support, ben erachter gekomen dat het pas echt nut heeft om met C4 te werken als er buggies in de map zijn, achter een tank aan rennen resulteert vaak tot de dood :p
 
Kwam er dus gister achter dat expl. spec geen effect heeft op C4, 3 is 3.

Moet wel wennen aan support, ben erachter gekomen dat het pas echt nut heeft om met C4 te werken als er buggies in de map zijn, achter een tank aan rennen resulteert vaak tot de dood :p

Heeft wel effect, je krijgt er 5 ipv 3.
Je moet wat strategisch een tank benaderen, niet als een kip zonder kop ernaar toe lopen.

Ik ben het niet eens met poppin, ik heb maar 3 C4's nodig om een tank op te blazen, ook met reactive armor, als je ze wat logisch plaatst.
 
Heeft wel effect, je krijgt er 5 ipv 3.
Je moet wat strategisch een tank benaderen, niet als een kip zonder kop ernaar toe lopen.

Ik ben het niet eens met poppin, ik heb maar 3 C4's nodig om een tank op te blazen, ook met reactive armor, als je ze wat logisch plaatst.

Gister had Adhoc explosion spec. en ik spawnde en ik had maar 3x C4, dus vreemd dan.

En tuurlijk loop ik niet als een kip zonder kop richting die tank, maar ze zien mij gewoon op de minimap en ze zijn heel erg alert voor C4 mannetjes, gewoon heel irritant om daarvoor zovaak gekilled te worden, dan gebruik ik liever een RPG of iets.

Op Kharg Island had ik een aantal x C4 op mn motorkap geplaatst, dan is het wel goed te doen :p

Heb trouwens mn silencer er weer af gehaald, vind het damage verschil echt te hoog, zonder silencer hoef ik iemand echt amper te raken of hij gaat neer, ik zie zo die health balk leeg schieten, met silencer moet ik soms echt nog flink me wapen leeg schieten, en van ver is het soms al helemaal niet te doen, dan maar wel zichtbaar op de minimap.
 
C4 plaats ik sowieso bijna altijd op de achterkant tenzij het niet mogelijk is het te doen zonder opgemerkt te worden en 3 is altijd genoeg geweest.
En gebruik altijd xtra c4 zo kan ik soms 2 tanks tegelijk opblazen.
 
C4 plaats ik sowieso bijna altijd op de achterkant tenzij het niet mogelijk word zonder opgemerkt te worden en 3 is altijd genoeg geweest.
En gebruik altijd xtra c4 zo kan ik soms 2 tanks tegelijk opblazen.

Ja hoor, hoe groot is de kans dat er 2 tanks naast elkaar staan :roflol: niet iets waar ik rekening mee zou houden.

En waarom zou je C4 op de achterkant plaatsen? tegen de tijd dat tanks je doorhebben is het meestal toch al telaat.
 
Dat heeft met aiming te maken, ik moet geen heel magazijn leeg knallen om volk neer te krijgen 5 tot 10 kogels volstaan meestal wel (op een gun met 30kogels in een magazijn).

Iederen zijn ding zoals ik al eerder zei éh :)
Ik hou nu eenmaal van silencers, stealth is echt mijn ding, sluit goed aan mijn speelstijl aan.

Een maat van mij, die kan echt niet spelen in mijn speelstijl, die doet het anders, wat voor jou werkt daar kun je enkel maar beter in worden.
 
Dat heeft met aiming te maken, ik moet geen heel magazijn leeg knallen om volk neer te krijgen 5 tot 10 kogels volstaan meestal wel (op een gun met 30kogels in een magazijn).

Iederen zijn ding zoals ik al eerder zei éh :)
Ik hou nu eenmaal van silencers, stealth is echt mijn ding, sluit goed aan mijn speelstijl aan.

Een maat van mij, die kan echt niet spelen in mijn speelstijl, die doet het anders, wat voor jou werkt daar kun je enkel maar beter in worden.

Als ik poep zeg zeg jij ook pis he :p

Ik bedoelde het niet letterlijk een heel magazijn, maar stel iemand komt langsrennen en ik schiet zonder demper dan gaat ie gewoon na 3 kogels ongeveer neer, ik hoef em amper te raken eigenlijk, met een silencer is dat verschil vele malen groter. Nu hoorde ik van Adhoc dat een silencer geen negatieve effecten meer gaat hebben met de nieuwe patch, dus ben benieuwd.
 
Ja hoor, hoe groot is de kans dat er 2 tanks naast elkaar staan :roflol: niet iets waar ik rekening mee zou houden.

En waarom zou je C4 op de achterkant plaatsen? tegen de tijd dat tanks je doorhebben is het meestal toch al telaat.

Hahaha Dat is een hele kleine kans maar toch al meerdere keren meegemaakt.
Vooral als je een slechte tegen partij heb die helemaal niet oplet.

Meestal gooi ik dan een ammo crate neer en begin als een gek overal c4 te droppen het lukt natuurlijk niet altijd maar je zal verbaast staan hoeveel van die sukkels niet opletten en het gewoon niet door hebben.

Waarom zou je c4 op de achterkant plaatsen mssh omdat dat nu juist de zwakste kant van een tank is.
 
Als ik poep zeg zeg jij ook pis he :p

Ik bedoelde het niet letterlijk een heel magazijn, maar stel iemand komt langsrennen en ik schiet zonder demper dan gaat ie gewoon na 3 kogels ongeveer neer, ik hoef em amper te raken eigenlijk, met een silencer is dat verschil vele malen groter. Nu hoorde ik van Adhoc dat een silencer geen negatieve effecten meer gaat hebben met de nieuwe patch, dus ben benieuwd.

Ik ben een belg dus onder poepen versta ik iets anders :p :D
J/K .
Grip + silencer is nu toch wel vrij sterk (wat ik op de meeste guns ook gebruik), met de patch willen ze dat wat veranderen, zodoende dat er andere combinaties meer gaan gebruikt worden. Dat had ik er toch uit verstaan. Zal gewoon afwachten worden wat het geeft, hij mag wel is gaan komen. Een patch aankondigen en hem dan pas 2maand later lanceren vind ik ook maar niks.
 
Hahaha Dat is een hele kleine kans maar toch al meerdere keren meegemaakt.
Vooral als je een slechte tegen partij heb die helemaal niet oplet.

Meestal gooi ik dan een ammo crate neer en begin als een gek overal c4 te droppen het lukt natuurlijk niet altijd maar je zal verbaast staan hoeveel van die sukkels niet opletten en het gewoon niet door hebben.

Waarom zou je c4 op de achterkant plaatsen mssh omdat dat nu juist de zwakste kant van een tank is.

Oooow lol ik dacht dat je op de achterkant van de buggy bedoelde :roflol:

Ik ben een belg dus onder poepen versta ik iets anders :p :D
J/K .
Grip + silencer is nu toch wel vrij sterk (wat ik op de meeste guns ook gebruik), met de patch willen ze dat wat veranderen, zodoende dat er andere combinaties meer gaan gebruikt worden. Dat had ik er toch uit verstaan. Zal gewoon afwachten worden wat het geeft, hij mag wel is gaan komen. Een patch aankondigen en hem dan pas 2maand later lanceren vind ik ook maar niks.

Is wel sterk, maar zonder silencer nog veel sterker, schiet maar eens een tijdje met een A-91 met silencer, en daarna zonder, zonder vallen ze echt als bosjes neer, ik hoef ze eigenlijk amper te raken dan.
 
Ik heb na alle unlocks de A-91 niet meer gebruikt, was nu niet bepaald mijn favo wapen. Bij mij vallen ze ook wel als bosje neer, no worries :p
 
Ik heb na alle unlocks de A-91 niet meer gebruikt, was nu niet bepaald mijn favo wapen. Bij mij vallen ze ook wel als bosje neer, no worries :p

Weinig recoil, accuraat, supersterke kogels, snap niet dat de A-91 al zo vroeg te gebruiken is eigenlijk.

Wat gebruik jij dan? A-91 is ook lekker klein, die grote wapens van support bijv blokkeren een flink stuk van je scherm, daarom zie je soms mannetjes niet :p
 
Heb ik een paar pagina's terug eens laten vallen, de M4a1

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
^ Raar wapen, moet je die letters gooien ofzo?
 
Back
Naar boven