MuscleMeat

Het Battlefield topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je ziet twee keer niets en het is maar een klein stukje uit 1 map :)
Het is ook beeldmateriaal van TDM, daar is bij de release van bf3 ook al zoveel om gekraaid. Interesseert je dat niet, speel je dat niet éh ;)
 
Hoe kan het in godsnaam dat je soms geen punten krijgt voor repairen terwijl er wel een teammaat in je vehicle zit???
 
Hoe kan het in godsnaam dat je soms geen punten krijgt voor repairen terwijl er wel een teammaat in je vehicle zit???
heb ik ook wel eens denk bug ofzo
 
gvd wil je punte verdiene ga metro pistol only doen, en dan als support. 87 ribbons 30k xp haha
 
Je hebt nog niets van maps gezien en je kraakt ze al af :rolleyes:

Ik had wel al dingen van de nieuwe maps gezien. Ik speel BF3 voor de vehicles en niet voor gun on gun only. Als jij dat wel wil is dat goed voor jou , maar dit is mijn mening en het zou goed zijn als dat gerespecteerd wordt zoals ik jouw mening respecteer.
 
Ik respecteer je keuze zeker en vast, maar hoe kan je iets afkraken door er een glimp van te zien en het niet getest te hebben.
Ik hou zelf ook van maps met voertuigen, maar die maps zijn er ook en zullen er ook bij komen.

Vind het op zich wel goed dat er zoveel variatie in 1 spel zit, maakt het alleen maar uitgebreider.
 
Ik respecteer je keuze zeker en vast, maar hoe kan je iets afkraken door er een glimp van te zien en het niet getest te hebben.
Ik hou zelf ook van maps met voertuigen, maar die maps zijn er ook en zullen er ook bij komen.

Vind het op zich wel goed dat er zoveel variatie in 1 spel zit, maakt het alleen maar uitgebreider.

Ik ga gewoon geen 15 euro betalen voor mappen zonder vehicles , ookal krijg je extra wapens erbij en is het in principe niet te vergelijking met een COD DLC toch stinkt het ernaar. De andere DLC's zal ik wss wel aanschaffen omdat die wel met vehicles zullen zijn. Voor mij is battlefield vehicles en grote maps.
 
Close quarters lijkt me niks, vooral niet op console, je moet dan echt wendbaar kunnen zijn, op console met BF duurt het echt even voor dat je hebt omgedraaid enz.
 
Close quarters lijkt me niks, vooral niet op console, je moet dan echt wendbaar kunnen zijn, op console met BF duurt het echt even voor dat je hebt omgedraaid enz.
denk dat het juist vetter is op console, vond in het begin bf echt fakking moeilijk in vergelijking met cod. alleen na langer tijd faal ik nog steeds in cod met kills omdat dat iets is waar ik niet goed in ben maar dat is juist het console idee heb ik beetje ;P close combat gebeure..
verder vind ik het maar onzint dat je fakking geld moet betale voor zoon 4 mapjes.
snap dat het geld kost om dat te make maar vind het alleen belachelijk dat je er zo veel voor moet betale. het is maar 15 euro maar doe liever iets anders voor dat geld
 
Wat een gezeik zeg om die no vehicles maps, je hebt toch ook geen vehicles @ metro? Voor die 15 euro zou ik het zeker niet laten, anders beperkt dat ook weer het spelen met je maten die wel de expansie hebben.
 
Wat een gezeik zeg om die no vehicles maps, je hebt toch ook geen vehicles @ metro? Voor die 15 euro zou ik het zeker niet laten, anders beperkt dat ook weer het spelen met je maten die wel de expansie hebben.
heb geen vriende ;(
maar verder vind ik het nog beetje onzinnig. koop je de eerste moet je de 2e ook hebbe. komt er een 3e die wss ook en evt nog een 4e. en dan is er een nieuwe battlefield uit en zit je met die 4 map packs enzo
 
heb geen vriende ;(
maar verder vind ik het nog beetje onzinnig. koop je de eerste moet je de 2e ook hebbe. komt er een 3e die wss ook en evt nog een 4e. en dan is er een nieuwe battlefield uit en zit je met die 4 map packs enzo

Dat duurt nog wel effe, en ik vind iets nieuws wel leuk altijd, normaal vind ik DLC's geldklopperij, maar niet met dit soort spellen, voor 3 nieuwe maps alleen al zou ik nu 10 euro uitgeven.
 
Vandaag even hardcore servers bezocht, dat speelt echt vele malen leuker en beter dan normal servers! Nu bezig met de MP7, lekker wapen voor close combat en vrijwel niet nodig om te aimen zo accuraat is het ding.
 
Vandaag even hardcore servers bezocht, dat speelt echt vele malen leuker en beter dan normal servers! Nu bezig met de MP7, lekker wapen voor close combat en vrijwel niet nodig om te aimen zo accuraat is het ding.

Wat is een MP7?

En wat is er zo leuk aan hardcore dan? Wat is allemaal het verschil trouwens met normal?
 
Ga die close quarters sowieso halen hoor. En de rest ook, al is het alleen maar voor de wapens.

Ben nu trouwens bezig alle wapens op 100 te krijgen.. gaat nog leuk worden voor wapens als javelin/stinger,igla/ smaw,rpg.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 09:20 ----------

Wat is een MP7?

En wat is er zo leuk aan hardcore dan? Wat is allemaal het verschil trouwens met normal?

iedereen heeft 60 % health bij hardcore, geen ander verschil.
 
Ga die close quarters sowieso halen hoor. En de rest ook, al is het alleen maar voor de wapens.

Ben nu trouwens bezig alle wapens op 100 te krijgen.. gaat nog leuk worden voor wapens als javelin/stinger,igla/ smaw,rpg.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 09:20 ----------



iedereen heeft 60 % health bij hardcore, geen ander verschil.

Oh, dat is misschien wel beter :p
 
+ Geen 3derp spotting, squadleader spawn only en friendly fire. Helaas zit de minimap etc er nog wel in.
 
Friendly Fire hoeven ze van mij echt niet erin te gooien, dat heeft echt geen toegevoegde waarde voor mij.
 
Back
Naar boven