AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Gvd, misschien toch eens BF3 voor de pc aanschaffen zodra ik een nieuwe heb, die graphics zijn ook echt te ziek. Wel irritant dat ik dan weer alles moet unlocken en vanaf 1 moet beginnen, maarja.
ja dat is zeker gay, maar van andere kant. je hebt wat te doen. als je dat niet hebt vind ik het soms maar saai dat ik niks unlock en probeer ik wapens die ik nog niet zo vaak gebruikt hebt, en je hebt in het begin een tering nadeel maar komt wel goed
 
Nieuw geheugen besteld en vandaag ophalen als het meezit. Geloof dat m'n huidige geheugen al vanaf het begin defect was. Vaak blauwe schermen en vastlopers. Memtest geeft een berg fouten aan.

Hopelijk loopt alles straks eens een keer foutloos met nieuw geheugen:o
 
Nieuw geheugen besteld en vandaag ophalen als het meezit. Geloof dat m'n huidige geheugen al vanaf het begin defect was. Vaak blauwe schermen en vastlopers. Memtest geeft een berg fouten aan.

Hopelijk loopt alles straks eens een keer foutloos met nieuw geheugen:o
memtest??
 
Nice.

Vehicles detroyed: 84 lol

Ook eens in een server met veel tickets vliegen :p
 
potverdomme zeg, leer mij eens vliege ;P
 
Balen dat hij bij mijn pc goed loopt, maar na ongeveer 10minuten ineens crashed naar de desktop :S
 
Balen dat hij bij mijn pc goed loopt, maar na ongeveer 10minuten ineens crashed naar de desktop :S

Punkbuster updaten/opnieuw installeren, als dat niet werkt BF3 eraf pleuren en opnieuw installeren. Dat heeft bij mij altijd gewerkt. Vaker last gehad van dit probleem, en dit werkt altijd.
 
Staat er niet iets in je Windows logboeken? Bijvoorbeeld dat iets van Nvidia niet meer reageerd? In je Nvidia settings staat zoiets als energiebeheermodus: adaptief/prestatie, misschien helpt het deze op prestatie te zetten. Maarja er zijn zoveel mensen die hetzelfde probleem hebben en er is niet echt een oplossing voor geloof ik.
 
Wat een miserie op de pc, ik zie hier vaak problemen opduiken.
Dat heb ik op mijn "stomme" console :p helemaal niet voor.
In het begin toen bf3 juist gelanceerd was, wel wat freezes gehad, maar dat is ook al weer een hele poos geleden.
 
Wat een miserie op de pc, ik zie hier vaak problemen opduiken.
Dat heb ik op mijn "stomme" console :p helemaal niet voor.
In het begin toen bf3 juist gelanceerd was, wel wat freezes gehad, maar dat is ook al weer een hele poos geleden.

Heb het nog steeds af en toe.. Nooit met andere spellen gehad overigens. Houd me hart vast elke keer dat het gebeurt, elke keer denk ik dat m'n first generation PS3 ermee kapt.

Kan je de MP7 btw alleen krijgen als je die uitbreiding hebt gekocht? Net zoals FAMAS oid?
 
Nope, je moet co ops spelen en daar punten sprokkelen.
Via Co ops kan je nog zo'n 6 wapens vrij spelen.
 
Wat een miserie op de pc, ik zie hier vaak problemen opduiken.
Dat heb ik op mijn "stomme" console :p helemaal niet voor.
In het begin toen bf3 juist gelanceerd was, wel wat freezes gehad, maar dat is ook al weer een hele poos geleden.

Tsja maarja, probleem ligt wel bij BF3 natuurlijk.

In mijn geval was het dan wel defect geheugen :p tot nu toe geen problemen meer sinds het vervangen is.
 
Heb het nog steeds af en toe.. Nooit met andere spellen gehad overigens. Houd me hart vast elke keer dat het gebeurt, elke keer denk ik dat m'n first generation PS3 ermee kapt.

Kan je de MP7 btw alleen krijgen als je die uitbreiding hebt gekocht? Net zoals FAMAS oid?

Hoe lang heb je die PS3 al?
 
Zo'n 4 jaar. Ten tijde dat MW1 uit was ongeveer.

En hoeveel speel je ongeveer? Weet uit ervaring dat zo'n ding het wel na 4 jaar intensief gamen kan begeven, eigenlijk iedereen die ik ken ook heeft ondertussen een nieuwe PS3 moeten aanschaffen.

Maargoed, het is nog altijd geen Xbox.
 
En hoeveel speel je ongeveer? Weet uit ervaring dat zo'n ding het wel na 4 jaar intensief gamen kan begeven, eigenlijk iedereen die ik ken ook heeft ondertussen een nieuwe PS3 moeten aanschaffen.

Maargoed, het is nog altijd geen Xbox.

Ik ben er steeds minder op gaan spelen maar "vroeger" (toen ik tijd had) speelde ik er gemiddeld 20 uur per week op denk ik. Tegenwoordig wat minder maar nog steeds wel 5-10 uur per week als ik de kans krijg.

Ik heb ook van veel mensen gehoord/gezien dat dat ding het bij de meeste nu zo'n beetje begeeft ja.. I'm scared.. Duurt nog wel even voordat de nieuwe generatie consoles uitkomen aangezien bijvoorbeeld Microsoft vorig jaar een record heeft gezet op verkochte Xboxen. Denk ook niet dat Sony nu iets gaat doen gezien hun situatie.
 
Back
Naar boven