Fitness Seller

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Holographic gebruik ik over het algemeen het meest.
Die kobra doet het niet zo voor mij :)
 
Holographic gebruik ik over het algemeen het meest.
Die kobra doet het niet zo voor mij :)

Denk dat ik indd weer terug overstap, alleen voor sommige wapens vind ik de Kobra wel fijner, zoals de USAS.

Had net een killstreak van 12 ofzo @ seine crossing met de Holographic, dus is prima.
 
Ik heb nooit een scope gebruikt op de usas.
Gebruik hem al lang niet meer, tenzij men ammo op is en dat is het eerste wapen dat ik vind om op te rapen.

Schoot met de usas toch altijd met hipfire, die knalt zo snel dat je echt niet moet inzoomen.
 
Ik heb nooit een scope gebruikt op de usas.
Gebruik hem al lang niet meer, tenzij men ammo op is en dat is het eerste wapen dat ik vind om op te rapen.

Schoot met de usas toch altijd met hipfire, die knalt zo snel dat je echt niet moet inzoomen.

Ik gebruik em alleen @ metro en bazaar, omdat ie ook tegen me gebruikt wordt en je gewoon geen kans maakt tegen 3 mannetjes die je staan op te wachten met een USAS, als je er zelf ook 1 hebt en je schiet on sight heb je vaak nog kans om ze allemaal te schieten.

Zag vandaag dat ik ineens de meeste kills met de USAS heb, eerst was het F2000 omdat ik tot level 35 als assault alleen heb gespeeld, toen A-91, en nu USAS terwijl ik em pas vanaf level 43 gebruik en maar op 2 maps :roflol: kun je nagaan wat een schade dat ding aan richt.
 
Ik gebruik hem niet meer, ben er echt door gedegouteerd, soms heb je hele teams die het zitten uit te melken.

Geeft me wel wat voldoening om hun af te drogen met mijn simpele M16a3 :p
Laatst nog zo'n potje, ik was MVP in verliezende team :D
Gewoon ervoor zorgen dat ik vaak een medipack bij me heb liggen en iets heb om te schuilen. (zodat ik mijn leven terug gevuld krijg en kan herladen).
Is dus altijd van object a naar b naar c en zo verder druk zetten.
 
Heb nieuw headshot record, 1282 m :cool:
 
Ja, en voor alle andere wapens ook.


Wie geloof je? :heart::kiss:

Jou, want ik heb em zojuist geunlocked ;)

Reflex RDS
The Reflex RDS sight offers no zoom but is very useful in tight quarters where precision and reaction times are important.

KOBRA, RDS
The KOBRA RDS is the Russian answer to the American Reflex RDS sight, and is nearly identical in its function, although its appearance is quite different.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 18:26 ----------

Functionally the two sights are identical, and can be unlocked for the opposite faction's weapons when all the faction default attachments have been unlocked for a weapon.


je hebt gelijk ;)

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 18:28 ----------

Vind zelf de reflex fijner dan de cobra btw
 
Nee want dat is een amerikaans wapen, kobra sight kan alleen op russische wapens



Reflex RDS
The Reflex RDS sight offers no zoom but is very useful in tight quarters where precision and reaction times are important.

KOBRA, RDS
The KOBRA RDS is the Russian answer to the American Reflex RDS sight, and is nearly identical in its function, although its appearance is quite different.


bgs1vl.png
 
Vind de Reflex maar k*t, zo'n klote puntje.

Het ging trouwens om de Holographic of de Kobra, niet de Reflex.
 
Heb nieuw headshot record, 1282 m :cool:

Very nice man veel verder lukt mijn ook nog niet ben nog niet verder gekomen dan 1340 mtr in welk level heb je dit geschoten?
 
Very nice man veel verder lukt mijn ook nog niet ben nog niet verder gekomen dan 1340 mtr in welk level heb je dit geschoten?

Gulf of Oman, vanaf vliegdekschip (op de trappen van binnen) naar die toren die in aanbouw is. Je ziet je kogel ook amper nog, wel lastig.
 
Zie je dan nog wel iemand zitten of liggen in dat gebouw?
Of is het de spotknop spammen tot er iets te voorschijn komt en op dat driehoekje focussen (als je op die afstand al kan spotten tenminste).
 
Ja, ik zie zie heen en weer lopen, in dit geval liepen er 3 constant heen en weer, waarvan 1 mij had gezien en we over en weer aan het snipen waren, ik raakte hem telkens wel maar geen headshot. Vervolgens heb ik wel een van die anderen een headshot kunnen geven. Nadeel is dat je die kogel aan ziet komen van zo ver dus ruim de tijd hebt om opzij te stappen.

Spotten werkte niet, te ver weg denk ik.
 
Ja daar heb ik ook mijn verste shot behaalt alleen lag ik bij de anti air turrent zo ver mogelijk naar achter.

Je ziet wel een heel klein manneke liggen op mijn 27" scherm maar mijn focus was is inderdaad op het spot drie hoekje gericht.
Na 50 patronen was het eindelijk raak.

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 10:38 ----------

Ja daar heb ik ook mijn verste shot behaalt alleen lag ik bij de anti air turrent zo ver mogelijk naar achter.

Je ziet wel een heel klein manneke liggen op mijn 27" scherm maar mijn focus was is inderdaad op het spot drie hoekje gericht.
Na 50 patronen was het eindelijk raak.
 
Ik heb eens COD(black ops) van een vriend geleend, ongeloofelijk hoeveel minder realistisch dan BF dat is zeg. Vooral de manier van bewegen voelt zoveel onnatuurlijker, echt een wereld van verschil. Ik kan niet wachten op die nieuwe maps voor BF, zolang zal ik toch nog wat COD gaan spelen denk ik, maar af en toe BF tussendoor is wel verfrissend.
 
Back
Naar boven