AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Jullie (ps3) krijgen de patch op de 27ste.
 
owyeah!! ben gewoon beter aan het worde in jet ;P. 1e run schiet ik er 3 uit de lucht + 2 choppers ^^. run erna schiet ik er weer 2 de lucht uit en vlieg ik tege boom
 
owyeah!! ben gewoon beter aan het worde in jet ;P. 1e run schiet ik er 3 uit de lucht + 2 choppers ^^. run erna schiet ik er weer 2 de lucht uit en vlieg ik tege boom

Op de pc nog wel :sukkeltje:

j/k :p
 
Echt onzin waarom niet tegelijkertijd?
Ja, het is allemaal een beetje krom. Eerst zeggen dat ze de patch voor alle platforms tegelijk willen releasen, en daarna eerst ps3..
 
Heeft te maken met beloftes, ps3 kreeg bij aankoop van bf3 Limited edition, ook BF 1943. Maar daar zijn ze op terug gekomen en vandaar kregen we als wederprestatie alle patches en DLC's een week vroeger.
 
PC krijgt de patch ook op 27maart ;)
Xbox is nog niet geweten.
 
Nice :D

Waar staat dat eigenlijk?
 
Laatst bewerkt:
Hmm, die zh1nto zegt dat hij nog geen release date heeft voor de patch.

Achja, vind die patch eigenlijk ook niet zo nodig.. game speelt wel goed voor mij.
 
Lvlcap kwam daarmee aanzetten in 1 van zijn filmpjes, iemand die toch steeds vrij goed op de hoogte, maar vond er naderhand ook niet direct info van terug.
Mss was het inderdaad wat voorbarig.
 
Haha :)

Realist dat iets voor jou, zo kan je je jet makkelijk lvlen :D
 
Bij dat soort beelden word ik altijd een beetje jaloers op PC-gamers...

Is trouwens best leuk, in Metro kan je hetzelfde doen bij die gebouwen, alle muren volhangen met C4, helemaal rondom, naar het andere gebouw gaan, wachten tot er mensen in zitten. Alle muren van die hele verdieping komt naar beneden zetten, mooi gezicht.
 
Back
Naar boven