Fitness Seller

Het Battlefield topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik heb het niet allemaal opnieuw doorgenomen.
Wat ook wel nieuw is, je start onmiddellijk in een spel, niet meer dat aftellen tot het begint. Maw wie wat langer laad zal steeds te laat zijn om meteen in een voertuig te spawnen.

Heb me gisteren het meest geamuseerd met wat potjes Squad rush, iets wat ik zelden of nooit speel. Wat random potjes gespeeld en vrij hard geowned daar moet ik zeggen. Is mijn ding wel :p
 
Het defensieve van voertuigen is vooral minder, alles gaat makkelijker stuk. Infantry vs vihicle is dus ook versterkt. Als je daar fan van bent, zal je de patch leuk vinden.

Dit is zeer zonde :( Ik las er al over in een paar notes idd. Dat disablen enzo.. had er nooit in moeten zitten :/

---------- Post toegevoegd Wed 28 Mar 2012 om 20:55 ----------

Merk je een grafisch verschil?

In de 2e spoiler staat een wat kortere note, die niet door dice zelf is uitgegeven. Komen die een beetje overeen met wat je hebt ervaren?
 
Patch = Downloading, ben benieuwd
 
Laat vooral weten hoe de voiceovers zijn in vuurgevechten, met het gooien van granaten, geraakt worden, supressen etc. En of je voetstappen hoort. Ik las dat iemand een vijand in een andere kamer hoorde reloaden e.d. Geluid zou dus aangepast zijn, zoals het hoort!

Las ook dat de spawntijd van voertuigen is VERKORT. Jammer, want zo hebben voertuigen geen waarde meer. Wss omdat ze toch zo snel kapot gaan... big NO NO! :( Voertuigen en dan met name tanks moeten een waardevolle en grote dreiging zijn imo. Jammer dat ze dat verminderen.
Het voegt een hoop toe wanneer je angstig moet zijn als er een tank door de straat dendert. De spanning die je dan ervaart als infanterie is geweldig en moet je ook ervaren.
 
Laatst bewerkt:
Het defensieve van voertuigen is vooral minder, alles gaat makkelijker stuk. Infantry vs vihicle is dus ook versterkt. Als je daar fan van bent, zal je de patch leuk vinden.
ik niet ;(
 
Laat vooral weten hoe de voiceovers zijn in vuurgevechten, met het gooien van granaten, geraakt worden, supressen etc. En of je voetstappen hoort. Ik las dat iemand een vijand in een andere kamer hoorde reloaden e.d. Geluid zou dus aangepast zijn, zoals het hoort!

Las ook dat de spawntijd van voertuigen is VERKORT. Jammer, want zo hebben voertuigen geen waarde meer. Wss omdat ze toch zo snel kapot gaan... big NO NO! :( Voertuigen en dan met name tanks moeten een waardevolle en grote dreiging zijn imo. Jammer dat ze dat verminderen.
Het voegt een hoop toe wanneer je angstig moet zijn als er een tank door de straat dendert. De spanning die je dan ervaart als infanterie is geweldig en moet je ook ervaren.

Wel ik heb gemerkt dat het geluid vaak weg valt, dat is vroeger nog eens het geval geweest, dit herhaald zich. Erg cut dat je ingame ineens totaal geen geluid hoort voor enige tijd.

Verder op het geluid kan ik niet echt iets bevestigen, de patch kwam gisteren uit, heb gespeeld, maar er was zoveel verandert dat ik nog meer moet gaan ontdekken.

---------- Post toegevoegd Wed 28 Mar 2012 om 21:02 ----------


Ik ben ook niet zo optimistisch over de patch.
Ben wel blij dat je véél minder fragnoobs tegen komt.
Men hanteert nu buckshot vaak al op de usas, daar heb ik absoluut geen probleem mee :)

---------- Post toegevoegd Wed 28 Mar 2012 om 21:03 ----------

Patch = Downloading, ben benieuwd


Zoek even naar wat rented servers :)
Zitten wat leuke dingen tussen, vandaag wss al wat meer te vinden dan gisteren.
 
Rybeara, heb je al beetje met vliegtuigen gevlogen? Hoe zit dat nu? :p
 
Ik heb enkele gisteren kunnen spelen, rest van de week geen tijd, heb redelijk wat overuren op men werk. Mijn nachtrust is zelfs al ingekort naar 5,5u om nog te kunnen trainen :p

Gisteren met wat mannen van mij clan gespeeld en niet in een jet gezeten.
 
Nou, ik heb de patch ook geinstalleerd op de Playstation en ben echt niet tevreden :mad: Nadat ik de patch had gedownload en had geinstalleerd moest ik de map pack Back to Karkand opnieuw downloaden. Ook geinstalleerd en ik mis gewoon 2 van de 3 mappen. Zijn niet te kiezen of wat dan ook. Gewoon helemaal weg. Heb alleen Gulf Of Oman nog ???

Bij het customizen van mijn sniper class speel ik altijd met de M98B. Ik het wapen geselecteerd en spawn, heb ik gvd opeens de MK11 terwijl ik echt de M98B had geselecteerd. Met andere wapens kiezen ging het ook zo ???

Anderen ook problemen op de Ps3 of ben ik de enige :p
 
Wtf, het is gewoon een compleet ander spel geworden, ik begon met vliegen, en dat ging niet lekker, locks duren nu 2 seconden waardoor flares nu een beetje nutteloos zijn geworden imo.

Ook al een paar dagen niet gespeeld, maar vind het tot nu toe nog niet lekker spelen. Nu moet ik weer alles ontdekken en weet ik niet wat er wel en niet goed bij me past, je moet gewoon je complete speelstijl veranderen.

---------- Post added 28 March 2012 at 22:55 ----------

Nou, ik heb de patch ook geinstalleerd op de Playstation en ben echt niet tevreden :mad: Nadat ik de patch had gedownload en had geinstalleerd moest ik de map pack Back to Karkand opnieuw downloaden. Ook geinstalleerd en ik mis gewoon 2 van de 3 mappen. Zijn niet te kiezen of wat dan ook. Gewoon helemaal weg. Heb alleen Gulf Of Oman nog ???

Bij het customizen van mijn sniper class speel ik altijd met de M98B. Ik het wapen geselecteerd en spawn, heb ik gvd opeens de MK11 terwijl ik echt de M98B had geselecteerd. Met andere wapens kiezen ging het ook zo ???

Anderen ook problemen op de Ps3 of ben ik de enige :p

Wtf ik kijk net effe en ik heb ook alleen Gulf Of Oman, wat is dit voor shit
 
Nog niet geïnstalleerd, ga vannacht weer spelen maar dit klinkt niet goed :roflol:
 
Echt drama om jets uit de lucht te schieten. Je wapen herladen gaat net zo snel als dat zij nieuwe flares krijgen, sippe bende
 
Ben dus niet de enige :p Ik dacht altijd dat na een patch het spel beter werd :rolleyes:
 
Net 3 potjes gespeeld, eigenlijk te weinig maar vond het voor geen bout spelen. Kan ook te maken hebben met de Moeder der Lags die ik had. Hopen dat dat aan mijn internet lag
 
Wtf, het is gewoon een compleet ander spel geworden, ik begon met vliegen, en dat ging niet lekker, locks duren nu 2 seconden waardoor flares nu een beetje nutteloos zijn geworden imo.

Ook al een paar dagen niet gespeeld, maar vind het tot nu toe nog niet lekker spelen. Nu moet ik weer alles ontdekken en weet ik niet wat er wel en niet goed bij me past, je moet gewoon je complete speelstijl veranderen.

---------- Post added 28 March 2012 at 22:55 ----------



Wtf ik kijk net effe en ik heb ook alleen Gulf Of Oman, wat is dit voor shit

Blij te lezen dat ik niet de enige ben, die het maar k*t vind op het eerste zicht :p
Flares werken inderdaad helft van de tijd gewoon niet en mijn ecm deed het ook niet volledig naar behoren.
 
Back
Naar boven