MuscleMeat

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik gebruik rocket pods op jets = geen lock, moet ik heatseakers of ATG missile eens instellen. Kan maandag pas terug gamen, heb nog tem zondag 12u nachtdiensten (2 zieke op men werk)
 
Jets zijn een stuk chiller, dingen gaan over het algemeen sneller stuk. Same voor sniper class lijkt wel. Vandaag even gespeeld zonder lag en het lijkt me best een goeie patch. De boel is wat meer in balans. Even wennen wel.
 
Ik gebruik rocket pods op jets = geen lock, moet ik heatseakers of ATG missile eens instellen. Kan maandag pas terug gamen, heb nog tem zondag 12u nachtdiensten (2 zieke op men werk)

Rocket pods is gewoon het beste, heat seekers is echt nutteloos geworden, je kan met jets die dingen er zo uit vliegen, zelfs zonder flares blijf ik gewoon in de lucht
 
lol krijg nu de ene supression ribbon na de andere na de update, ervoor had ik er maar 2 of 3 in totaal
 
Wat ik wel irritant in de jet blijft vinden is wanneer ik een hele scherpe bocht neem op caspian border (vaak bij US spawn), dan om een of andere reden schokt het als en gek in de jet alsof ik door onzichtbare muren heen breek.

???
 
Wat ik wel irritant in de jet blijft vinden is wanneer ik een hele scherpe bocht neem op caspian border (vaak bij US spawn), dan om een of andere reden schokt het als en gek in de jet alsof ik door onzichtbare muren heen breek.

???

Heb ik ook, en daardoor is GVD mn game blijven hangen terwijl ik al 2000+ punten met jet had in 1 potje, word er schijtziek van
 
vind die patch maar k*t, kan nog geen 2 min in jet/chopper vliege voor je 100 rakette op je af krijgt
 
vind die patch maar k*t, kan nog geen 2 min in jet/chopper vliege voor je 100 rakette op je af krijgt

Je moet er gewoon aan wennen, het is allemaal anders spelen een meer snellere speelstijl maar op sommige moment moet je ook weer meer safe spelen.

---------- Post toegevoegd Thu 29 Mar 2012 om 22:46 ----------

Skilled players hebben alleen maar profijt van de patch. Maybe you''re not one of them?


Famas, frag n00bs en dom sprayen zijn niet meer.... nice.

Famas is nog steeds zo bruut, je hebt alleen 5 kogels minder.
 
De mappen van B2K zijn opeens terug nadat er 3 van de 4 gisteren verdwenen waren :p
Heb vandaag geloof ik alleen maar op rented servers gezeten. Van de eerste 3 potjes die ik joinde werd ik er gelijk bij 2 gekickt. Weet nog steeds niet waarom haha. Een paar maps gehad met 500 tickets en zelfs eentje met 1000 tickets :eek:
Paar dingetjes die me wel opvielen na de patch. Het puntje bij de irnv scope is kleiner en dat je minder rpg's/smaw's hebt. Nu 3, eerder waren dat er 5 ofzo??
Viel me wel op dat ik niemand frag rounds heb zien gebruiken. Zijn die er helemaal uit? Zag net in de Playstation Store dat je van een class gewoon alle wapens kunt kopen als package. Voor alle unlocks van de voertuigen kon dit ook.
 
Frags zijn er nog, maar direct hit + splash dmg is generft en men gebruikte dit vaak op de USAS, die fire rate zou vertraagt moeten zijn (indien gebruikt met frags).

Flank perk is ook gebuffed, dus al die combinaties bij elkaar maakt het minder OP dan dat het was.
 
****... De MG36 heeft geen Extended Mag, moet 300kills hebben ... heb er 1000+!!
 
De mappen van B2K zijn opeens terug nadat er 3 van de 4 gisteren verdwenen waren :p
Heb vandaag geloof ik alleen maar op rented servers gezeten. Van de eerste 3 potjes die ik joinde werd ik er gelijk bij 2 gekickt. Weet nog steeds niet waarom haha. Een paar maps gehad met 500 tickets en zelfs eentje met 1000 tickets :eek:
Paar dingetjes die me wel opvielen na de patch. Het puntje bij de irnv scope is kleiner en dat je minder rpg's/smaw's hebt. Nu 3, eerder waren dat er 5 ofzo??
Viel me wel op dat ik niemand frag rounds heb zien gebruiken. Zijn die er helemaal uit? Zag net in de Playstation Store dat je van een class gewoon alle wapens kunt kopen als package. Voor alle unlocks van de voertuigen kon dit ook.

Wat bedoel je over die RPG/SMAW's?

Waren altijd 3 raketten, met de explosion spec waren het er wel een stuk meer ja, valt op, nu zijn het er indd nog maar 5.

Tanks gaan wel way sneller kapot, dat is wel fijn omdat ik een tankjager ben :p

Zit nog steeds te twijfelen voor engineer tussen de A-91 of de M4a1
 
Gister nog een paar potjes met jet gespeeld, vrij makkelijk, enige puntje alleen is dat als je een andere jet hebt disabled het nog best wat kogels kost om ze te vernietigen. En de stationary AA en de Mobile AA hebben nu veel meer bereik. Voor de stationary vind ik dat zeker wel goed want die dingen waren vrij nutteloos, voor die mobile AA maakt het niet zo uit aangezien die zo kapot is geschoten. Maar het wend allemaal wel.
 
Gister nog een paar potjes met jet gespeeld, vrij makkelijk, enige puntje alleen is dat als je een andere jet hebt disabled het nog best wat kogels kost om ze te vernietigen. En de stationary AA en de Mobile AA hebben nu veel meer bereik. Voor de stationary vind ik dat zeker wel goed want die dingen waren vrij nutteloos, voor die mobile AA maakt het niet zo uit aangezien die zo kapot is geschoten. Maar het wend allemaal wel.

Jets zijn vrij weinig aan veranderd, behalve dat ze heat seekers nu gewoon voor kunnen zijn door afterburn+volgas. Dus ze zijn eigenlijk wat verbeterd, maar dat maakt heat seekers tegen jets weer overbodig, gister zonder flares wel 100x gelocked zonder dat ik geraakt werd :p
 
pff soms is het wel k*t om van ver te schieten hoor, sprayen heeft geen zin meer maar die wapens zijn zodanig generfd dat je met burst fire ook een jaar bezig bent. Volgens mij is de A-91 ook gewoon generfd en dat was echt 1 van de sterkste wapens vond ik.
 
Wat bedoel je over die RPG/SMAW's?

Waren altijd 3 raketten, met de explosion spec waren het er wel een stuk meer ja, valt op, nu zijn het er indd nog maar 5.

Tanks gaan wel way sneller kapot, dat is wel fijn omdat ik een tankjager ben :p

Zit nog steeds te twijfelen voor engineer tussen de A-91 of de M4a1

Ik had altijd het idee dat je er standaard 5 had en dat het terug was gebracht naar 3. Zal de specialization wel zijn geweest dan.

Speel als engineer alleen maar met d m4a1. Iron sight, foregrip en suppressor. Af en toe acog of irnv erop. Allerlei wapens geprobeerd maar dit speelt het beste voor mij. Wat heb je op A-91 zitten dan?
 
Back
Naar boven