Fitness Seller

Het Battlefield topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik had altijd het idee dat je er standaard 5 had en dat het terug was gebracht naar 3. Zal de specialization wel zijn geweest dan.

Speel als engineer alleen maar met d m4a1. Iron sight, foregrip en suppressor. Af en toe acog of irnv erop. Allerlei wapens geprobeerd maar dit speelt het beste voor mij. Wat heb je op A-91 zitten dan?

Holographic en Foregrip, deed voor die patch reteveel schade daarmee, raak was gewoon dood, nu heb ik dat niet meer, zonde.

Heb wel al paar dagen niet gespeeld, alleen gister en vandaag, maar alleen vehicles bijna omdat ik bijna me jets gemaxed heb. Echt schieten nog niet gedaan en als je effe niet speelt schiet je gewoon niet recht.

Als 2de optie gebruik ik indd toch de M4a1, is ook wel iets beter voor van ver, vind alleen die suppressor nog steeds klote, heavy barrel vind ik altijd wel wat heftiger, alleen van het geluid krijg je al meer motivatie :D

Heb btw nog steeds mn maps zoals Sharqi etc niet terug, niet dat ik ze mis btw, maar toch.

Conquest assault is er ook uit?
 
Guided missiles @ jets, werkt dat?
 
Guided missiles @ jets, werkt dat?
Ben er al wel een keer door neergeschoten dacht ik. Of bedoel je andersom? Dat je guided via jet schiet?



Zo even beetje verder oefenen met dat vliegen. Gisteren constant tegenstanders die maar loopings blijven maken waardoor je niet echt grondaanvallen kon doen. :p
 
Ben er al wel een keer door neergeschoten dacht ik. Of bedoel je andersom? Dat je guided via jet schiet?



Zo even beetje verder oefenen met dat vliegen. Gisteren constant tegenstanders die maar loopings blijven maken waardoor je niet echt grondaanvallen kon doen. :p

Ja is irritant, die heat seeking noobs die een half uur achter je aan blijven vliegen zonder resultaat, donder op man.

Bedoel indd guided missiles op jets, net geunlocked.
 
Ja is irritant, die heat seeking noobs die een half uur achter je aan blijven vliegen zonder resultaat, donder op man.

Bedoel indd guided missiles op jets, net geunlocked.
Ehh gebruik ze zelf niet. Weet niet wat er mee is gebeurt na de patch maar voor de patch kon je er alleen tanks en jeeps enzo mee disable-en. Kan beter rocket pods doen aangezien je daarmee in 1 run een tank kan killen.
 
Ehh gebruik ze zelf niet. Weet niet wat er mee is gebeurt na de patch maar voor de patch kon je er alleen tanks en jeeps enzo mee disable-en. Kan beter rocket pods doen aangezien je daarmee in 1 run een tank kan killen.

Ja, wel raar eigenlijk, je zou toch denken van hoe later de unlock hoe beter de ability, of hoe je 't ook wilt noemen, maar 70% ervan zijn echt nutteloos. Zoals de tv missile van de choppers bijvoorbeeld, wtf kan je daar nou mee.
 
Zal het later eens proberen, kijken of die guided nu in 1x vehicles vernietigd.
 
al 2x gekickt door admin en die guided missiles zuigen nog steeds
 
Je rackets voor rpg/smaw zijn inderdaad vermindert, maar dat hadden ze al aangegeven. Is niet zo'n ramp toch, ergens op de map loopt wel een support gast rond. Soms swap ik even van kit (support die ik net gekilled had), drop pakje en neem mijn eigen kit terug op.

Conquest assault, kan je nu apart selecteren, veel beter trouwens :)

---------- Post toegevoegd Fri 30 Mar 2012 om 17:51 ----------

al 2x gekickt door admin en die guided missiles zuigen nog steeds


Laiser painter + guided missiles op scout zijn beestig nu.
Toch voor ground vihicles, maar voor andere scouts gebruik ik toch mijn mini gun.
 
Vliegen gaat eigenlijk wel nice nu. Alleen als je beetje goede piloot tegenkomt dan kan je wel half uur loopings gaan zitten draaien, wat erg saai is.
 
Als 2de optie gebruik ik indd toch de M4a1, is ook wel iets beter voor van ver, vind alleen die suppressor nog steeds klote, heavy barrel vind ik altijd wel wat heftiger, alleen van het geluid krijg je al meer motivatie :D

Heb btw nog steeds mn maps zoals Sharqi etc niet terug, niet dat ik ze mis btw, maar toch.

Conquest assault is er ook uit?

Meer motivatie :D Hoezo dat? Je weet dat het een spelletje is :p
Ik heb de maps van B2K al wel terug :)


Je rackets voor rpg/smaw zijn inderdaad vermindert, maar dat hadden ze al aangegeven. Is niet zo'n ramp toch, ergens op de map loopt wel een support gast rond. Soms swap ik even van kit (support die ik net gekilled had), drop pakje en neem mijn eigen kit terug op.

Zo doe ik het ook wel eens en dan ook nog punten scoren met die kit die niet eens van jezelf is :D
 
Heb btw nog steeds mn maps zoals Sharqi etc niet terug, niet dat ik ze mis btw, maar toch.

Conquest assault is er ook uit?

Download B2k via de psn store i.p.v. de crappy in game store , die crashed veelal en je data is corrupted.
 
Download B2k via de psn store i.p.v. de crappy in game store , die crashed veelal en je data is corrupted.

Doe ik morgen wel ff

Ben btw gebanned vandaag, ik zat in een jet en iemand bleef letterlijk geheel het potje Caspian Border mij chasen zonder resultaat, uit eindelijk was mn jet bijna stuk en ik sprong eruit, precies achter een tank die ik opblies, toen werd ik gebanned :o te triest
 
****... De MG36 heeft geen Extended Mag, moet 300kills hebben ... heb er 1000+!!

Ja heb ik ook, was mn favo gun :( Met increased recoil vind ik m echt scheit, moet echt op zoek naar een andere support gun. Vind de carbines wel lekker, misschien tijdje engineer spelen ofzo. Of vliegen.
 
Ja, wel raar eigenlijk, je zou toch denken van hoe later de unlock hoe beter de ability, of hoe je 't ook wilt noemen, maar 70% ervan zijn echt nutteloos. Zoals de tv missile van de choppers bijvoorbeeld, wtf kan je daar nou mee.

EEEH tv missile van de chopper is meesterlijk gab echt je moet wel goed raken natuurlijk maar dan is het ook echt in 1x af gelopen.
 
En zeker nu, heb al paar keer een tv missile op me af zien komen in de tank, met dood als gevolg. En al paar keer sinds patch heli´s neergehaald met de tv missile.

Ik wil wat meer met heli gaan vliegen, ben nu niet zo goed en probleem is ook dat de gunners vaak erg slecht zijn en niet opletten.
 
En zeker nu, heb al paar keer een tv missile op me af zien komen in de tank, met dood als gevolg. En al paar keer sinds patch heli´s neergehaald met de tv missile.

Ik wil wat meer met heli gaan vliegen, ben nu niet zo goed en probleem is ook dat de gunners vaak erg slecht zijn en niet opletten.

Heli's zijn de bom, helemaal als gunner, als je een goede piloot hebt kan je als gunner echt ziekelijk veel kills maken zonder deaths.
 
En zeker nu, heb al paar keer een tv missile op me af zien komen in de tank, met dood als gevolg. En al paar keer sinds patch heli´s neergehaald met de tv missile.

Ik wil wat meer met heli gaan vliegen, ben nu niet zo goed en probleem is ook dat de gunners vaak erg slecht zijn en niet opletten.

Ik wil wel met je spelen dem vooral om nog meer te kunnen oefenen met de tv missile want het is echt wel een wreed wapen.
 
Is goed, volgende keer even doen dan.
 
Net waus potje, Caspian Border 500 tickets, 61 om 30, 50000+ punten, en mvp.

Merk ineens dat er veel meer lage levels bij zijn gekomen, wel vreemd, maar wel leuk want die hebben nog geen termal optics, ik denk dat er wel 30 vehicles over mn mijnen zijn gereden :D allemaal dezelfde plek ook, onder dat dakje vlakbij A :D
 
Back
Naar boven