XXL Nutrition

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Prima, moet je maar niet spawnkillen, dat ze daar niks aan gedaan hebben is voor mij ook onbegrijpelijk, echt irritatie numero uno.

Niks is frustrerender om meteen nadat je in een jet spawned gekilled te worden.

Ik spawnkill nooit, u mad?

Ik weet niet of je zelf al hebt geprobeerd op Noshar Canals met de heli te vliegen maar als je boven de treinen en net daar voorbij vliegt maak je al weinig kans als er iemand in de stationary zit die een beetje kan richten.

:)
 
geen hardcore gamers dus ...
:trollface:

wat me tot nu toe echt bevalt in bf3 is dat de potjes langer duren, vanacht 1 gehad van anderhalf uur. veel beter dan in CoD waar maximaal 10 minuten duurd

Komt door de rented servers, nu heb je meer tickets.
Vroeger (voor de patch), duurde de potjes ook maar max 25-30min, vaak veel korter.

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 15:01 ----------

Ik spawnkill nooit, u mad?

Ik weet niet of je zelf al hebt geprobeerd op Noshar Canals met de heli te vliegen maar als je boven de treinen en net daar voorbij vliegt maak je al weinig kans als er iemand in de stationary zit die een beetje kan richten.

:)

We hebben geen stationary op console in die map :p
Enkele scout choppers in conquest en scout + transport chopper op rush.
Dus geen attack of jets op die map, maar conquest is ook wat kleinere bezetting bij ons, maar 3 flags. Moesten we meer voertuigen hebben op noshar canals, dan moeten ze ook 5 flags voorzien.
 
Laatst bewerkt:
what the ****, word steeds gekickt :(
mayby i'm to noooob
 
what the ****, word steeds gekickt :(
mayby i'm to noooob

bekende bug, je moet je punkbuster updaten/opnieuw installeren (google) en als dat niet werkt BF er opnieuw opzetten.

wat dat betreft is het op de pc echt een klote spel soms met alle bugs
 
bekende bug, je moet je punkbuster updaten/opnieuw installeren (google) en als dat niet werkt BF er opnieuw opzetten.

wat dat betreft is het op de pc echt een klote spel soms met alle bugs

dit is op xbox, niet op de pc..
valt nug elukkig wel weer wat mee
 
lololo schoot een jeep kapot met mines of c4 er op, reed er een tank langs dus ware ze allebei kapot muhaha
 
haha die chopper is nice
 
Die engineer :roflol:. Dat zijn ook altijd die k*thonden waar je telkens een lock van krijgt. Zitten volgens mij de hele ronde op 1 of 2 verschillende plekken en maar locken.
 
Vanaf heden ook in bezit van een rented server , voor de ps3 gamers: aankomend weekend een ranked eventje
 
geen hardcore gamers dus ...
:trollface:

wat me tot nu toe echt bevalt in bf3 is dat de potjes langer duren, vanacht 1 gehad van anderhalf uur. veel beter dan in CoD waar maximaal 10 minuten duurd

Sinds de patch kan men servers huren, die ze helemaal naar hun wensen kunnen indelen, dus dat kan indd heel lang duren.

Nee dat werkt ook, als we met 3 in een tank zitten en ik ben de gunner, dan stap ik even uit en lanceer ook een missile met de javelin.
Voor missiles, er lopen echt voldoende supports rond, moet soms wel even wat op een kerel schieten voor hij beseft dat ik een ammo box wil, maar ze droppen het wel.

Er zijn ook veel die hun flares te vroeg gebruiken, ze worden gedesignated, ik begin te locken en ze poppen al flares (nu breakt dat de lock niet meer) en hoppa, ze gaan neer :D

Oh breakt dat de lock niet meer, goed dat ik 't weet.

Laatst waren ook al me kogels op, ik schieten rennen dansen voor dat support mannetje, en gewoon geen ammo box droppen, zwaar irritant.
 
Op jets gebruik ik dat totaal niet, lijkt me wat nutteloos eigenlijk.
Daar gebruik ik flares, wat perfect werkt.
Al wil ik extinguisher wel eens een kans geven, lijkt me wel praktisch.
Kan je je dissable te niet doen :) + je gaat terug naar 37%

Zou ook nog eens wat in de jets moeten kruipen, heb al wel alles unlocked maar moet nog 10u spelen voor men medaille te halen :p
 
hoe unlock je scope's voor de classes,
gaat dit per kill per class of gewoon elke x als je lvlt iets nieuws?
want daar snap ik echt geen k*t meer van :(
 
hoe unlock je scope's voor de classes,
gaat dit per kill per class of gewoon elke x als je lvlt iets nieuws?
want daar snap ik echt geen k*t meer van :(
Gaat per wapen.

Je moet met elk wapen een bepaald aantal kills krijgen om alles ervoor te unlocken, dus ook de scopes.
 
Op jets gebruik ik dat totaal niet, lijkt me wat nutteloos eigenlijk.
Daar gebruik ik flares, wat perfect werkt.
Al wil ik extinguisher wel eens een kans geven, lijkt me wel praktisch.
Kan je je dissable te niet doen :) + je gaat terug naar 37%

Zou ook nog eens wat in de jets moeten kruipen, heb al wel alles unlocked maar moet nog 10u spelen voor men medaille te halen :p

extinguisher vind ik vrij k*t, als ze je al zover krijgen ben je alsnog bijna dood, je hoeft daarna maar een paar x door minigun geraakt te worden en je bent dood.
 
Laatst bewerkt:
extinguisher vind ik vrij k*t, als ze je al zover krijgen ben je alsnog bijna dood, je hoeft daarna maar een paar x door minigun geraakt te worden en je bent dood.

Niet iedereen finished the job, ikzelf ook niet, als ik alleen in de lucht hang vs 2 jets en ik disable de eerste, focus ik me al op de andere.
Door andere jets word ik zelden of nooit gelocked en als dat dan het geval is kan ik dat wel makkelijk breken. De locks komen meestal van een heli en daar kan je snel out of range van geraken, dus waarom zou ik dan perce flares nodig hebben :D Kan die chopper toch missiles afvuren en ze slagen in, ben ik gered door mijn extinguisher ;)

Dat is de reden waarom ik deze overweeg om te gaan gebruiken.
 
Back
Naar boven