AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik gebruik nog steeds het meest rpg eigenlijk, stinger/igla het minst van allemaal.

Ik erger me dood de laatste tijd aan die dart noobs en ****ing admins. Elk avond dat ik wat potjes speel word ik wel gekicked, gebanned, of killed by admin en teamswitch op het einde en verlies ik dat potje :rolleyes:
 
Nice, kan er echt geen genoeg van krijgen van die beelden :D

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 06:36 ----------

dat met die soflam is zo krom :roflol:
 
Die klote soflam is ook amper kapot te krijgen, als ze daar bij dice nou eens updates uitbrengen zodra er iets is gefixed.

Dit zie je nu dus idd goed in die laatste video. :mad:

Leuke videos, dat wel ;)
 
Net de QBZ-95B geunlocked. Ben er nog niet helemaal weg van, zoek nog steeds een wapen als engineer die goed van ver EN dichtbij is, ff die G36C uitgeprobeerd, ging nog wel redelijk, iemand betere suggesties?
 
M4a1 met underbarrel en scoop naar keuze (voor mij kobra sight).
Ik gebruik niets anders meer op engineer :p
 
Net de QBZ-95B geunlocked. Ben er nog niet helemaal weg van, zoek nog steeds een wapen als engineer die goed van ver EN dichtbij is, ff die G36C uitgeprobeerd, ging nog wel redelijk, iemand betere suggesties?

Bestaat niet echt voor engineer bra
Vind zelf de m4a1 nog het beste, maar na de patch is de scar h ook vetjes
Kijk anders even deze:

http://www.youtube.com/watch?v=CH_X50auPRw
 
Net de QBZ-95B geunlocked. Ben er nog niet helemaal weg van, zoek nog steeds een wapen als engineer die goed van ver EN dichtbij is, ff die G36C uitgeprobeerd, ging nog wel redelijk, iemand betere suggesties?

Hier kwam vandaag net uit :)
QBZ revieuw

http://www.youtube.com/watch?v=MOQlmH3i6do&feature=g-all-u

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 17:45 ----------


Een paar weken terug kwam ik op kharg ook zo iemand tegen in mijn team lol
 
Droog filmpje.

Enige glitch die ik tot nu toe heb gehad is dat ik niet liep maar over de grond schoof of zweefde nadat ik uit de chopper was gesprongen. Was voor andere ook zichtbaar.
 
Back
Naar boven