XXL Nutrition

Het Battlefield topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

lol hoeveel kills waren dat wel niet :roflol:
 
Ik ga voor de gein die gasten binnenkort even irriteren met m'n jet haha.

edit: zie dat ze uit de US komen dus dat gaat hem niet worden met pings.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga voor de gein die gasten binnenkort even irriteren met m'n jet haha.

edit: zie dat ze uit de US komen dus dat gaat hem niet worden met pings.

Nee inderdaad vind dat zelf wel erg jammer want die amricanen spelen doorgaans wel leuker.
 
Ik wil voor de echte Battlefield ervaring van die console af en hem op m'n Asus spelen, canyourunit geeft aan dat ik hem kan spelen , maar bij recommendend mis ik toch net die perfecte videokaart, heb een NVidiaGT55M, toch wel halen? Zal hem dan wel niet op high ofzo kunnen spelen..
CPU
Recommended: QUAD-CORE
You Have: Intel(R) Core(TM) i7-2630QM CPU @ 2.00GHz
PASS

RAM
Recommended: 4 GB
You Have: 6.1 GB
PASS

OS
Recommended: Windows 7 64-Bit
You Have: Microsoft Windows 7 Home Premium Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit
PASS
Click here for the latest Windows drivers.

Video Card
Recommended: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GeForce GTX 560 or ATI Radeon HD 6950)
You Have: GeForce GT 555M
Upgrade Suggested: Unfortunately, your Video Card does not meet this requirement. Click here to see some recommendations.
Click here for the latest Video drivers.
Features: Recommended attributes of your Video Card
Required You Have
Pixel Shader version 5.0 5.0
Vertex Shader version 5.0 5.0
Dedicated Video RAM 1 GB 2.1 GB

Sound Card
Recommended: Yes
You Have: Realtek High Definition Audio
PASS
Click here for the latest Sound Card drivers.

Free Disk Space
Recommended: 20 GB
You Have: 44.0 GB
PASS


---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 16:36 ----------

karma voor de mensen met nuttig advies :P
 
Ff mijn nick updaten a.u.b:
MC H3adsh0t - JOC-DaBoss - Ja (PC)
Heb een nieuw account :p
 
Zie dat met mijn videokaart het ook gewoon speelbaar is dus ik haal hem denk ik binnenkort voor PC.

http://www.youtube.com/watch?v=7naDVu1zXjY

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 19:53 ----------

Iemand nog aanraders qua webshop/prijs? Of wachten op premium edition/closequarters
 
Ik ga voor de gein die gasten binnenkort even irriteren met m'n jet haha.

edit: zie dat ze uit de US komen dus dat gaat hem niet worden met pings.

Heb je daar veel problemen mee? Ik speel op ps3 echt vaak met amerikanen samen. 1 van mijn platoons is namelijk Amerikaans.
 
Heb je daar veel problemen mee? Ik speel op ps3 echt vaak met amerikanen samen. 1 van mijn platoons is namelijk Amerikaans.

Ja heb dan veel last, veel vertraging. Probeerde onlangs een server met die MongoFPS erin maar had een ping van 100+, veels te hoog.
 
MongolFPS :)
Ik zou ook wel eens willen spelen met die pubstar mannen, maarja dat gaat hem niet worden :p Is dat PTFO tornooi al bezig?
Als het goed is komt maandag BF3 Premium uit en voor ps3 wss in combinatie met CQ DLC.
 
Ja PTFO is al bezig,

---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 17:38 ----------

Tenminste alle BF gasten die ik volg op youtube, en dat zijn er heel wat, hebben allemaal wel wat rounds gepost al
 
Heb dat ding nog nooit gebruikt, als ik hem al he? Was toch zodat je continue gelocked kan worden ofzo?
 
Nee ding was gewoon super overpowered als je heavybarrel op je main gun had + underslung rail, kon over belachelijke afstanden mensen neermaaien met bosjes tegelijk op metro, eventjes leuk maar niet echt goed voor het spel.
 
Zie dat met mijn videokaart het ook gewoon speelbaar is dus ik haal hem denk ik binnenkort voor PC.

http://www.youtube.com/watch?v=7naDVu1zXjY

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 19:53 ----------

Iemand nog aanraders qua webshop/prijs? Of wachten op premium edition/closequarters

Ik heb mijn key van gamekey.nl. Altijd perfect gewerkt, alleen ik heb de Russische versie dus moet ik als er een patch is geweest de Engelse files downloaden, maar dat is zo gebeurt.
 
Heb dat ding nog nooit gebruikt, als ik hem al he? Was toch zodat je continue gelocked kan worden ofzo?

Dart is de shotgun van de assault class, je levert er healthpacks voor in.
Heavy barrel, underrail + dart/ mass, was ongelofelijk gebuffed.
Het neemt de dmg output van je maingun over, wat niet de bedoeling is.
Je kan er mensen mee neerschieten vanop 60meter ofzo en vaak dan ook nog eens 1shot.
 
Back
Naar boven