Fitness Seller

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Op 16:30 zie je hoe het kan zijn als wij hun joinen in de US server qua lag.
 
Gisteren mijn eerste officiele clanwar gehad, 8vs8 conquest.
2x Seine en 2x operation firestorm, bij gelijkspel nog een extra potje TDM.
Maar het werd 3-0, dus dat was niet nodig. Laatste potje firestorm was zelfs 75% 7vs8, iemand van ons verloor zijn internet connectie en kreeg het niet meer op tijd gefixed. Firestorm was een nipte, maar toch gewonnen met paar tickets. Heb hun chopper neergehaald met SMAW en dat heeft ons tijd gewonnen om te kunnen winnen. Die mannen klaarde er telkens in om al onze tanks meteen doen op te blazen.

Op naar de volgende ronde :)
 
Mooi filmpje die van 'One'.

Dat filmpje van teamwerk is ****ing epic. Hoe vet is dat als je in zo'n team zit :D

Lockout position now!
 
Mooi filmpje die van 'One'.

Dat filmpje van teamwerk is ****ing epic. Hoe vet is dat als je in zo'n team zit :D

Lockout position now!

Speel je altijd alleen met randoms dan?
Mooie winst maar toch niets speciaals, wel iets opgestoken uit het eerste stukje op Noshar canals, ik wist die jumpcombo om op de Mcom te komen nog niet :)

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 20:58 ----------

Premium komt die morgen nu uit? De patch voor onder andere dart en suppresion alvast wel morgen.
 
Increased the range on the AA guns so they can reach vehicles hovering at the maximum height in select maps.

Wut? Alsof ze niet al genoeg bereik hadden.
 
Inderdaad, met de chopper moet ik nu ook al vaak below radar vliegen en cover zoeken, want die doen aardig dmg. Hebben al een dikke buff gehad in vorige patch. Ga wel blij zijn aangaande de buff voor ECM, zou beter gaan werken.
 
Ik mis de oude AA guns uit Bad company 1 en 2 op bepaalde posities. Speelde veel leuker dan wat nu het geval is. Net als die Stingers en andere lock-on wapens.. bitch please. dartgun ftw :) Mis ook de epic chopper battles (zonder lock-on crap)
 
Speel je altijd alleen met randoms dan?
Mooie winst maar toch niets speciaals, wel iets opgestoken uit het eerste stukje op Noshar canals, ik wist die jumpcombo om op de Mcom te komen nog niet :)

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 20:58 ----------

Premium komt die morgen nu uit? De patch voor onder andere dart en suppresion alvast wel morgen.

Nee ook met maten.. alhoewel er veel al overgestapt zijn naar cod (fags).
Maar nooit echt teamwork via spreken etc. meer gewoon samen spelen.
 
Dat lijkt mij ook wel leuk, kan het ook wel een beetje maar ik speel tot nu toe alleen terwijl ik het hele squad-based samenwerken juist vet vind aan bf.
 
ja precies.. dat is het gave :o
 
Had vanmiddag nog een stukje jet gameplay opgenomen en op youtube gezet, om 1 of andere reden ****ed youtube de kwaliteit. En op youtube in 720p kijken anders zie je helemaal geen reet :/

http://youtu.be/8SFRHWL5nf8?hd=1

 
net de update op ps3 geinstalleerd, kan geen enkele server vinden :(
nog iemand met dit probleem?

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 12:44 ----------

 
Laatst bewerkt:
Nog geen update op de pc in ieder geval.
 
net de update op ps3 geinstalleerd, kan geen enkele server vinden :(
nog iemand met dit probleem?

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 12:44 ----------


Is volgens mij maintenance nog steeds. Staat rechts bovenin op het menu.
 
Back
Naar boven