MuscleMeat

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dit is die crappy spelmodus waar ik het over had:

http://www.youtube.com/watch?v=CiftBT6aJLs

Ik heb hem ook op die map gespeeld, om een wapen te unlocken :p
Je moet top 5 eindigen.

Edit: ik kijk het zelf net uit, hij is niet echt goed, sommige wapens zijn k*t met die scoops, ik heb vaak gehipfired. En zijn aimen zuigt ook wel.
 
Laatst bewerkt:
heb premium voor de xbox 360 maar als ik het goed begrijp kan ik dan pas over 2 weken die mappen spelen?
 
Volgende week, ps3 heeft het 1 week eerder dan xbox en pc.
Dat is een deal met sony, zoals xbox dat met cod heeft.
 
Dem skills. Lekker gevoel altijd als je helis of jets uit de lucht knalt.
 
Had het laastst op caspian border, echt 3× achter elkaar zo'n venom die laag vloog uit de lucht gehaald met een rpg
Heerlijk gevoel idd :D
 
L86A2, hnnngggg. Vind het tot nu toe echt een awesome gun, bezig met c4 + knife kills, dus nog niet veel geschoten, maar tot dusver beter dan alle andere support guns imo
 
That's good, that's reeaal gooood. Zal hem later vandaag eens proberen, nooit C4 gebruikt dus die assignment zal wel even lastig worden in het begin.
 
Hoe duur is dat premium op ps3 ?, en moet en wat heeft ps3 update 1.05 verandert ?
 
That's good, that's reeaal gooood. Zal hem later vandaag eens proberen, nooit C4 gebruikt dus die assignment zal wel even lastig worden in het begin.

Gewoon op firestorm wat tankjes stalken, of indroppen vanuit een jet ofzo, easy peasy. Je kan zelfs campende snipers c4'n :p
 
Ik ben ook zo nerdy geweest om premium te kopen, die guns en maps lijken me echt vet.
Zeker die JNG-90!

Ik had er weel een beetje moeite mee dat ik nu eigenlijk B2K 2x heb gekocht...
 
Ik ben ook zo nerdy geweest om premium te kopen, die guns en maps lijken me echt vet.
Zeker die JNG-90!

Ik had er weel een beetje moeite mee dat ik nu eigenlijk B2K 2x heb gekocht...

Same...

Btw, het is echt ****ing lame dat SMAW op een Venom geen 1-hit kill is, net in een kwartier 3x een chopper uit de lucht weten te maaien, 3x disable en dan springt iedereen er gewoon vrolijk uit...
 
L86A2, hnnngggg. Vind het tot nu toe echt een awesome gun, bezig met c4 + knife kills, dus nog niet veel geschoten, maar tot dusver beter dan alle andere support guns imo

Heb er heel eventjes mee gespeeld, leek best lekker te schieten (beetje als assualt), moet er nog meer mee spelen om te zien of het echt wat is maar ik speel eigenlijk zelden als support.
 
That's good, that's reeaal gooood. Zal hem later vandaag eens proberen, nooit C4 gebruikt dus die assignment zal wel even lastig worden in het begin.


Je hebt de nieuwe mappen nog niet, maar ik had die 10 (meer zelfs) C4 kills, in 1 potje Domination conquest.
Door dat die mappen vrij klein zijn en die vlaggen sneller van team wisselen, heb ik gewoon die ruimte vol C4 gehangen en enkele keren een tripple kill gehaald wanneer ze de vlag terug gingen cappen. Er zijn meer mensen die geen nade gebruiken voor het cappen dan je denkt.

Die eod bot kill, vind ik echt super k*t. Het blijkt me echt niet te lukken lol.
Telkens word ik gekilled of de persoon die ik wil killen wordt net van kant gemaakt. Naar een tank rijden is ook al k*t, ik rij telkens in die tank, met gevolg dat ik de eod bot verlies :s lol k*t assignement.
 
In principe vind ik het best als ik alleen die JNG-90 nog erbij haal. Die L86A2, AUG A3 en SCAR-L heb ik, de rest boeit me niet zo heel erg.
 
die M417 bevalt me ook goed :)
 
Zijn er al nieuwe maps uit?

Heb al echt iets van 6 of 7 weken niet meer gespeeld
 
Wat een geldwolven die lui..

Premium kost 45 euro? En je kan het zeker niet los kopen lol
 
Back
Naar boven