XXL Nutrition

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Die 2x xp was wel vet ja, enkel zondag avond wat gespeeld van colonel 81 naar 85 op een enkele uren tijd :p

Dat metro filmpje horror style is wel vet gemaakt :D

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 18:56 ----------

Lekker intens :)

yup :)
eigenlijk mijn favo speelmodus, maar ik heb maar weinig vrienden die graag squad rush spelen en met randoms is dat eerder k*t.

Ik ben wel verbaast dat Nick Buyun in de finale zat, heb het tornooi totaal niet gevolgd. Ken die youtuber eerder als een lol maker als goeie speler. (niet dat hij erg slecht is natuurlijk).
 
Laatst bewerkt:
Dit was een toernooi onder wat bekende pubstars/youtube commentators die dan samen met fans (2) 4vs4 squad rush speelden in een toernooi.

Volgens mij wordt er wel professioneel gespeeld door rivalxfactor en die lui, zag laatst nog een filmpje, ook squad rush allemaal m16's allemaal pro's :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jun 2012 om 21:27 ----------

Ik ben wel verbaast dat Nick Buyun in de finale zat, heb het tornooi totaal niet gevolgd. Ken die youtuber eerder als een lol maker als goeie speler. (niet dat hij erg slecht is natuurlijk).

Haha ja die gast is echt hilarisch, kijk wel eens livestreams, alleen maar random shit :roflol: maar kan ook wel redelijk spelen, ligt ook vaak aan je squad hoe ver je komt. Vind het zelf ook een leuke game mode maar echt alleen als je een paar maten hebt en goed communiceert
 
gvd wat houde die de recoil in bedwang zeg. dat ka nik niet
 
waarom denk je dat ik niet zoon hoog lvl heb ;P

Je speelt op console? dan nog kan je het wel leren.

Ga naar een unranked server, zoek een muur en schiet je wapen er eens op leeg.
En dan kijk je hoe het wapen reageert en trek je je muis of console dinges omlaag zodat de kogels zoveel mogelijk in een lijn gaan.
 
Je speelt op console? dan nog kan je het wel leren.

Ga naar een unranked server, zoek een muur en schiet je wapen er eens op leeg.
En dan kijk je hoe het wapen reageert en trek je je muis of console dinges omlaag zodat de kogels zoveel mogelijk in een lijn gaan.

+1
en leer wat in burst schieten.
 
En check de recoil values/plots op sympthic.com
 
Close Quarters = win. belachelijk snel hoe je lvld en wapens unlocked.
 
Ik vind het echt k*t mappen, ze zien er enkel leuk uit.
Grotendeels van mijn vriendenlijst vind het ook maar k*t, zie amper iemand op die mappen spelen.
 
ik vind die nieuwe mappen wel tof man, je moet alleen niet met 64man gaan spelen op 1 zo'n map...

Vind alleen dat ze te weinig nieuwe mappen hebben uitgebracht bij die DLC
 
Viel me net op dat je nu in de battlereport individuele users kan reporten.
 
Wie hier heeft zijn stats al laten resetten dan?

Best interessant natuurlijk.. Alles voor die stats je weet
 
Ik niet in ieder geval, weet ook niet precies wat je allemaal reset. Niet je rank toch?

Alleen score/min, W/L Ratio, Accuracy, K/D Ratio dacht ik.

Oh nvm:

With Premium comes the unique chance to reset your Score/Minute, Kills/Deaths, and Wins/Losses stats if you want a fresh start with your multiplayer soldier.

Al is dit nog niet super duidelijk.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven