Fitness Seller

Het Battlefield topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Mijne heren,

Ik heb heden Battlefield 3 op mijn computer geïnstalleerd maar hij wil maar niet starten. Er gebeurd gewoon niks. Op internet heb ik al naar van alles gezocht maar ik kom er nog steeds niet uit.

Kan iemand mij helpen?
 
Mijne heren,

Ik heb heden Battlefield 3 op mijn computer geïnstalleerd maar hij wil maar niet starten. Er gebeurd gewoon niks. Op internet heb ik al naar van alles gezocht maar ik kom er nog steeds niet uit.

Kan iemand mij helpen?

Heb je beetje een fatsoenlijke computer?
 
Ja, mijn computer is goed.

Ik heb vanavond de klantenservice gebeld en ik ben goed geholpen. Ik heb zo'n 45 min. aan de lijn gehangen met die man. Bleek uiteindelijk een conflict te zijn met firefox. Op google chrome doet hij het goed. Ben allang blij dat het aan de gang is, het is niet leuk om een nieuw spel te kopen en er daarna achter te komen dat er weer iets mis is en er niet gespeeld kan worden. Er wordt steeds meer gebruik gemaakt van Steam of Origin enzo, en ik heb niet het idee dat het er beter op word. Had met Napoleon total war ook al problemen om het aan de gang te krijgen.
 
Na x aantal maanden nog eens poging gewaagd om bf3 te spelen.
Na de update van 2 gig te downloaden, verwachtte ik wel dat er een grotere kans bestond maar helaas..
Als ik in origin doe om bf3 te starten gebeurt er gewoon niets, cirkeltje draait wel rond maar gebeurt dus niet..
Toen maar eens besloten om de help desk te bellen. Zegt ie 'voor nederlands druk 2' Druk ik 2, begin het menu in het frans af te spelen..
 
http://www.youtube.com/watch?v=a6zOJdA5Z68&feature=g-all-c

Diene kerel is wel vrij goed moet ik zeggen.
TV missile op console is echt k*t trouwens, om het degelijk te kunnen gebruiken, moet ik mijn gevoeligheid veel hoger zetten, maar ik speel al de rest niet op die mannier.

Ik heb weer een break genomen in bf, ben terug wat GRFS aan het spelen.
 
Jaja mensen, I has returned, er is een hoop veranderd geloof ik? Oa ook nieuwe expansions enzo...
 
heb dan toch ook maar die premium shit gekocht, al men makkers zijn nu die close quarters shit aan het spelen en anders loop ik maar forever alone rond die paar keer dat ik het nog eens speel.. beetje rommelig wel en die donya map vind ik enorm zuigen..
 
Bij mij speelt bijna niemand die mappen :p
We hebben allemaal premium, maar die close quarter maps zuigen.
Is gewoon wat mindless run and gunnen. Doet me echt aan cod denken.
 
Ik doe ook weing met Close Quarters. Speel gewoon de ouwe mappen en B2K. Gebruik wel veel de M417. Heerlijk wapen :)
 
Regelmatig metro gespeeld de laatste tijd, kom daar nog best vaak cheaters tegen :( en merk met dat vele spelen op metro dan ook goed hoe ****ed up het hit register is, of hoe je dat ook noemt. Ben je al achter een muur of ga je snel liggen, ga je alsnog dood :mad:. Zo'n vertraging zit daar in.
 
Bruut :D

En nu eindelijk jets zichtbij op de radar van je eigen team zo te zien.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven