XXL Nutrition

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Sow armored kill word echt zwaar chill gasten.
 
Set amongst the shattered districts, streets and surrounding villages of a post-earthquake Tehran, Battlefield 3™: Aftermath depicts a continuing struggle for supremacy and survival amongst the devastation.
With operational capacity severely compromised the opposing forces must adapt and engage in vertical and horizontal urban combat amongst the dust and rubble with cracks and fissures in the terrain providing unexpected cover and paths to objectives. Additional support comes in the form of heavily modified troop transports and civilian vehicles specially adapted to deliver deadly force to the enemy.

aftermath-feature-xlg.jpg



En 2 screenshots van Armored Kill die ik nog niet had gezien

ak-screen-02-lg.jpg


ak-screen-01-lg.jpg
 
Mijn trainingsmaat had een filmpje gezien van Lvlcap en Lutin, waar ze speculeren over die nieuwe game mode. Zij dachten om nog meer cod volk te lokken dat ze search & destroy gaan invoeren.

Daar zou ik eigenlijk nog niet zo ontevreden mee zijn, was het enige wat ik destijds leuk vond in cod.
 
Rush is 1 plek voor de bom te planten, lukt dat dan nog een keer.
Iedereen kan de bom planten.
S&D: 1bom en 2 locaties om te planten.

Principe is een klein beetje anders, maar het lijkt inderdaad wel wat op squadrush. Een gametype wat ik wel graag speel, maar weinig tot geen maten die het leuk vinden.
Ik heb al 3weken geen BF3 meer gespeeld, ik keer wss terug iets voor de nieuwe DLC.
 
Hey bro,s hebben jullie ook op elke server verschrikkelijk veel last van lag?
Schijnt door punkbusther te komen maar belangrijker hoe kom je er van af?
 
Hey bro,s hebben jullie ook op elke server verschrikkelijk veel last van lag?
Schijnt door punkbusther te komen maar belangrijker hoe kom je er van af?

Op de console lijkt de lag ook steeds erger te worden ondanks het gebrek aan pb software ???
 
Iemand een linkje met de nieuwste patch updates?
 
Ik speel BF3 op PS.
Als het iemand intereseert, men naam is vermeir88
Voeg me gerust toe.
 
Hey bro,s hebben jullie ook op elke server verschrikkelijk veel last van lag?
Schijnt door punkbusther te komen maar belangrijker hoe kom je er van af?

Heb net even een potje gespeeld, lag was weer niet normaal nee.
 
ook net gespeeld maar geen lag, net zoals mijn homies
 
Lukt hem alleen omdat andere team geen (goede) piloten hebben. :P
 
Lukt hem alleen omdat andere team geen (goede) piloten hebben. :P

Nope , omdat zijn team de beslissende basis op wake island heeft. En dan nog is hij een beest vs andere jet pilots.(bekijk z'n video's maar) Oh en het is duidelijk wat je bedoelde met je post.
 
Oh sturdywings. die is inderdaad wel goed ja.

Wat bedoel je met dat het duidelijk is wat ik bedoelde met mijn post ?
 
Back
Naar boven