MuscleMeat

Het Battlefield topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

BF3 heeft wel waardeloze trailers telkens. Heb geen hol aan die trailer.

Yo broo's hebben jullie ook last van tv missile's die weigeren bij direct hit heb dit nu meerder malen gehad

Jep, regelmatig.
 
BF3 neemt alweer 23,6GB in beslag, en ik heb nog maar 10GB over. Dat gaat nog lastig worden met de komende uitbreidingen :eek:
 
Komen nog maar 2 uitbreidingen nu he
Aftermath en End Game

Begin dat BF3 wel beu te worden, veel benodigde bugs worden niet eens gefixed tot vervelens toe...

Hoop wat aan MoH te gaan beleven, nog een weekje en dan is de release :)
 
Begin dat BF3 wel beu te worden, veel benodigde bugs worden niet eens gefixed tot vervelens toe...

Hoop wat aan MoH te gaan beleven, nog een weekje en dan is de release :)

En dat na level 100 al :D
 
Begin dat BF3 wel beu te worden, veel benodigde bugs worden niet eens gefixed tot vervelens toe...

Hoop wat aan MoH te gaan beleven, nog een weekje en dan is de release :)

Was vroeger een Moh fan. Medal of Honor Alied Assault en Medal of Honor Spearhead. Daarna is het aardig verkracht.
 
Was vroeger een Moh fan. Medal of Honor Alied Assault en Medal of Honor Spearhead. Daarna is het aardig verkracht.

Ben ik met je eens...heb er daarom ook niet veel meer mee gespeeld na boven genoemde.

Nu brengen ze weer een variant van BF3 graphics met een cod speelstijl en wat nieuwe dingen..ben wel benieuwd want de CoD serie heeft ook weinig vernieuwends gebracht.

Zat ook te denken aan Counterstrike voor de PS3 maar vond de trailers tegen vallen en het concept dat op de markt kwam vind ik maar mager tegenover de oude PC versie.

En dat na level 100 al :D


lvl100 is echt ruk zoals je al paar keer hebt gezien, wordt met enige regelmaat zonder reden gekickt of gebanned, krijgt veel geauwehoer over je speelstijl, wordt vaak in verliezende teams geplaatst...maar ach, mijn scores boeien me sinds level 100 ook niet meer
 
Laatst bewerkt:
Echt weinig servers tegenwoordig in battlelog, jullie ook last van?
 
Echt weinig servers tegenwoordig in battlelog, jullie ook last van?

Ligt er een beetje aan welk level maar inderdaad er zijn wel minder servers online de laatste tijd.
 
Heb geprobeerd Battlefield 1918 aan de gang te krijgen, maar het blijft crashen bij opstarten. Is trouwens een mod van bf 1942.
 
Ik ben kort na close quarters afgehaakt, armorded kill nog even komen checken, maar het boeit me echt geen sikkepit meer. Vind er niks meer aan. Erger me teveel aan van alles en nog wat. Wat een waist of money die premium.

Speel voorlopig geen shooters meer.
 
vind nog altijd de eerste maps het leuks en de expansions een bijvulling voor als ik me verveel met normaal bf3 maps.
 
Ik ben kort na close quarters afgehaakt, armorded kill nog even komen checken, maar het boeit me echt geen sikkepit meer. Vind er niks meer aan. Erger me teveel aan van alles en nog wat. Wat een waist of money die premium.

Speel voorlopig geen shooters meer.

Copy that.
 
vind nog altijd de eerste maps het leuks en de expansions een bijvulling voor als ik me verveel met normaal bf3 maps.

Ik was al een eeuwigheid col 100, vond die originele maps ook best goed.
De close quarters, metro, seine, bazar, echt zot gespeeld en dan komen ze
met een mappack close quarters uit wat echt op niets slaagt... ****ing marketing om wat COD spelers te kunnen overtuigen.
Nadien armorded kill, waar de mappen veel te groot zijn en ik me op 5minuten
al verveel.
 
Kan me voorstellen dat ze op de console te groot zijn. PC geen problemen mee.
 
hebben jullie ok last van die "teamspeak" die niet uit te zetten is?
echt mega irritant iemand die er overal constant door heen praat, en vaak ok niet te verstaan!?
 
hebben jullie ok last van die "teamspeak" die niet uit te zetten is?
echt mega irritant iemand die er overal constant door heen praat, en vaak ok niet te verstaan!?

Neem aan dat je op de console speelt ik heb er namelijk nooit last van op de pc daar gebruikt iedereen skype of steam.
En ingame teamspeak heb ik nog nooit iemand horen gebruiken op de pc.
 
spreek ook enkel over teamspeak via pc, maar via battlelog kan je wel een voicekanaal openen dacht ik
 
Back
Naar boven