Fitness Seller

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Neem aan dat je op de console speelt ik heb er namelijk nooit last van op de pc daar gebruikt iedereen skype of steam.
En ingame teamspeak heb ik nog nooit iemand horen gebruiken op de pc.
de ingame idd, staat precies wat je moet doen om t uit te zetten, maar t werkt gewoon niet!:s
 
Ik speel nog steeds Battlefield 1942, niet meer online want dat is opgeheven. Nou heb ik laatst gelezen over een MOD hiervan genaamd Battlefield 1918. Het schijnt dat je die ook in de singleplayer kunt spelen. Nu heb ik dit verscheidene keren niet aan de gang kunnen krijgen. Moet ik het in een bepaalde (sub)map installeren? Karma voor wie me helpt.
http://www.youtube.com/watch?v=j1zxRR3IcfU
 
Al mensen op de pc die de nieuwe mappen al kunnen spelen?
 
Wow ik heb gistere aftermath voor het eerst gespeelt en moet zeggen vind de levels echt vet relaxt echt een hele goeie dlc
 
ik vind het nogal camp mappen
 
ik vind het nogal camp mappen

Zou kunnen ja nog niet zo ervaren had helaas nog maar tijd voor 2 potjes maar wel genien dat het makkelijk kan de levels die ik heb gespeelt geven veel schuil mogelijkheden
 
Wow ik heb gistere aftermath voor het eerst gespeelt en moet zeggen vind de levels echt vet relaxt echt een hele goeie dlc

Vind ze ook wel leuk;) grappig datze er ook elke x andere speltypes bij verzinnen
 
ik vind het nogal camp mappen

Beter dan al die open zooi in bijvoorbeeld close quarters, wat ik gezien heb zien de mappen er goed uit

Of mensen campen hangt ook erg af van met welke mensen je in een match zit
 
wanneer zal er een nieuwe bf uitkomen?
 
Bèta start in herfst 2013.

---------- Post toegevoegd Fri 7 Dec 2012 om 15:42 ----------

Ik hoop persoonlijk op nog een Bad Company release maar ik betwijfel of ze die franchise wel doorzetten
 
Bèta start in herfst 2013.
al iets bekend wat voor serie? hoop dat het weer eens wo2 gaat worden van ben beetje beu van die moderne shit, helemaal dat cod bo2 . is toch om te janke dat spel haha ;P verveel me te snel met dat moderne
 
Ja WOII lijkt mij ook weer vet
5-10 jaar geleden ofzo was de markt echt volledig verzadigd met tweede wereldoorlog spellen, veel developers zijn toen overgegaan op moderne oorlogsvoering, war on terror enzo

Maar heb aan COD 1 en 2 en BF1942 ontzettend veel plezier beleefd.
 
een remake van bf 2142 lijkt me eigenlijk wel zeer geslaagt heb veel plezier aan die editie beleefd
 
Beter dan al die open zooi in bijvoorbeeld close quarters, wat ik gezien heb zien de mappen er goed uit

Of mensen campen hangt ook erg af van met welke mensen je in een match zit


elk potje epic center of die palace map zitten er sniperkes op die roltrappen en in donkere hoeken te kampen
 
Ja WOII lijkt mij ook weer vet
5-10 jaar geleden ofzo was de markt echt volledig verzadigd met tweede wereldoorlog spellen, veel developers zijn toen overgegaan op moderne oorlogsvoering, war on terror enzo

Maar heb aan COD 1 en 2 en BF1942 ontzettend veel plezier beleefd.

Vond RTCW toen ook ****ing vet, axis vs allies ofzo.
 
Had op yt (weet niet meer waar) een filmpje gezien dat er de mogelijkheid was om mappen zonder tijd in bf4 tebrengen. En dat het dan oon echt dag en nacht wordt en de seizoenen veranderen. Zou wel nice zijn
 
Had op yt (weet niet meer waar) een filmpje gezien dat er de mogelijkheid was om mappen zonder tijd in bf4 tebrengen. En dat het dan oon echt dag en nacht wordt en de seizoenen veranderen. Zou wel nice zijn

Dat is wel leuk ja, alleen als alles nog steeds kapot kan is er na een maand niks meer over van zo'n map ;p kan je beter gewoon met tijd doen en dat het steeds een ander seizoen is.
 
Back
Naar boven