AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Speel bijna altijd jets. ;p

Echt super makkelijk als je het onder controle hebt.

Snelheid tijdens bochten altijd rond de 310-315 houden, dan maak je de scherpste bochten en tsja.. aimen enzo moet je zelf beetje uitzoeken.
 
Veel leuker man, de squad blijft tenminste ook bij elkaar, en niet iedereen loopt zichzelf constant te healen, nu heb je vaak gewoon instant kills, gister een hele squad gewhiped zo 4 tegen 1. Het is ook veel realistischer.

Ik wilde zojuist spelen maar er waren geen hardcore servers met mensen erin momenteel, wtf, het is dus niet echt in trek, pussies.

Probleem is dat vaak spelers in je team zitten die je alleen maar zitten te TK'en, vaak dmv C4.
 
Hardcore, klinkt goed! Was ook bij CoD het enige dat ik speelde.
 
Ik vind hc niet zo geweldig als sommige hier over doen. Geen voorstander van.
In BC2 was ik dit wel.

In het aller begin had ik ook echt veel last met jets.
Om wat leuks te ontlocken, heb ik met de F35's flags zitten cappen.
Dat tikt in het begin echt mooi aan en zo heb je wat zaken om in te stellen.
Er is altijd wel ergens een flag waar op die moment even geen volk is.
 
En dan cap je door er boven te vliegen?
 
Probleem is dat vaak spelers in je team zitten die je alleen maar zitten te TK'en, vaak dmv C4.

tk limit en dan auto kick aanzetten op je server. op pc toch weet niet hoe dit zit bij de consoles
 
Je bedoelt jijzelf haalt het niet? :D

180000 punten door in jets te vliegen, dream on.

---------- Post added 7 January 2013 at 23:40 ----------

Probleem is dat vaak spelers in je team zitten die je alleen maar zitten te TK'en, vaak dmv C4.

Viel wel mee gister, en dan nog is het realistischer vind ik. Ligt eraan op welke map ook, gister was het op een infantery only map, en we waren allemaal assault, dus we konden elkaar gewoon weer reviven.

Was een nieuwe map ook, ben de normal mode op de standaard maps ondertussen wel een beetje zat.
 
180000 punten door in jets te vliegen, dream on.

---------- Post added 7 January 2013 at 23:40 ----------



Viel wel mee gister, en dan nog is het realistischer vind ik. Ligt eraan op welke map ook, gister was het op een infantery only map, en we waren allemaal assault, dus we konden elkaar gewoon weer reviven.

Was een nieuwe map ook, ben de normal mode op de standaard maps ondertussen wel een beetje zat.

http://i46.tinypic.com/30ttq10.jpg

;)
 
Zo nu heat seekers en radar enzo unlocked voor de jet, scheelt wel een hoop.
 
Zo nu heat seekers en radar enzo unlocked voor de jet, scheelt wel een hoop.

Dan moet het niet moeilijk meer zijn, enige wat je nodig hebt imo, heb het vaak met rocket pods geprobeerd, en zo scoor je wel vaker punten maar tanks zijn elke keer net niet kapot zodanig dat je een kill krijgt. Is nu misschien anders omdat ze sterker zijn dan voorheen.
 
True, is veel makkelijker nu ik heat seakers heb!
 
Waar speel je trouwens op? PS3?
 
Is dat uberhaupt wel makkelijk richten met een controller? Als ik zo'n spelletje speel doe ik dat altijd met toetsenbord en muis.
 
Nieuwe assignments voor premium , veel te makkelijk te behalen weeral
 
Tijd niet gespeeld, onlangs even COD: MW3 geleend van een maat.
Toch maar weer gaan spelen straks :D
 
Back
Naar boven