Fitness Seller

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

je krijgt altijd je punten tenzij er een globale servercrash is
 
Jets beginnen al aardig te lukken.
Enkel die tunganska is BS... Die mg is te overpowerd naar men mening als je dan nog die zoom optics erop hebt staan moet je zelfs geen moeite meer doen om op te stijgen.
 
Jets beginnen al aardig te lukken.
Enkel die tunganska is BS... Die mg is te overpowerd naar men mening als je dan nog die zoom optics erop hebt staan moet je zelfs geen moeite meer doen om op te stijgen.

Die Russische anti-air tank is echt super slecht in vergelijking met de AA van US. Maar als er een goede speler in 1 van die dingen zit dan kan hij inderdaad wel controle houden op vliegtuigen over meer dan de helft van de map.
 
Pantrofl is ****ing sick.. Zonder te lullen een van de beste speler die ik al heb gezien in bf3.
Als ik hem niet zou kennen schijt ik hem uit voor hacker srs
 
Welke uitbreiding word het meest gespeeld? Close quarters ziet er wel goed uit, maar ik vind jet gameplay ook wel de shit.. Weet niet wat ik moet kiezen :(

Edit: als ik die battlefield 3 premuim koop moet ik dan weer van rank '0' beginnen? staat voor 29.99euro momenteel terwijl deprijs per expansion 14.99 is.
Best wel premuim kopen dus.
 
Laatst bewerkt:
Close quarters is bullshit, ziet er grafisch echt goed uit, maar ik vond er echt niks aan.
Dat is de reden geweest dat ik gestopt was met BF3.
Uiteraard verlies je je rangs niet als je premium neemt, je krijgt de mappacks en wat extra shizzle.
Ik heb het destijds genomen, enkel en alleen omdat het goedkoper was dan de mappacks apart aan te kopen.
 
Close quarters is bullshit, ziet er grafisch echt goed uit, maar ik vond er echt niks aan.
Dat is de reden geweest dat ik gestopt was met BF3.
Uiteraard verlies je je rangs niet als je premium neemt, je krijgt de mappacks en wat extra shizzle.
Ik heb het destijds genomen, enkel en alleen omdat het goedkoper was dan de mappacks apart aan te kopen.


Heb het sinds vandaag ook (premuim), men eerste indruk is best goed.
Close quarters; Vind ik toch best goed, alleen als je met 64 speelt is het 'te' crowded - je word van alle kanten geschoten.. Beetje cod dus. Als je met 32 speelt is het al stuk plezanter.

Armored kill: Beetje te groote mappen soms, zeker als je te voet.. Heb paar keer suicide gedaan omdat het werkelijk te ver was om te stappen. Grootste bs vind ik dat er bij de meeste van die maps geen jets zijn terwijl de maps het echt wel toelaten!

Aftermath: Echt zéér goede infantry mappen bij deze dl! Weet de namen van de maps nog niet vanbuiten, maar die ene met de ruines, waar je op veel daken kunt vind ik echt de shit!

Algemeen ben ik wel tevreden over de dl's, zeker voor de prijs :/ Heb 24euro betaald voor de hele troep.

Er stond dat ik end game ook zal hebben, maar die moet nog uitkomen blijkt - hopelijk zal ik dit vlotjés kunnen binnenhalen.
 
Waarom heb ik 50 euro betaald voor premium.
 
is er nog steeds slechte anti aliasing en input lag met BF3 op de PS3? denk dat ik hem misschien van mn prijzengeld ga kopen.
 
Ik dacht dat premium veel duurder was?

Waarom heb ik 50 euro betaald voor premium.


Je hebt 2 soorten premuims;

een met de originele bf3 erin + een premuim die alle uitbreidingspakketen bevat die een stuk goedkoper is dus.

Check hier: http://store.origin.com/store/eaeme...&utm_medium=CPC&utm_term=download-bf3-premium

Die andere is net ook afgeslagen in prijs trouwens. Een ding begrijp ik wel niet, er staat 29.99 voor de versie die ik heb aangeschaft maar ik heb maar 24 fso betaald.. Miss dat visa goedkoper is dan?



Edit: Dit is wel op pc!!!
 
Ik ben afgezet.

Edit: o op pc
 
Heb het sinds vandaag ook (premuim), men eerste indruk is best goed.
Close quarters; Vind ik toch best goed, alleen als je met 64 speelt is het 'te' crowded - je word van alle kanten geschoten.. Beetje cod dus. Als je met 32 speelt is het al stuk plezanter.

Armored kill: Beetje te groote mappen soms, zeker als je te voet.. Heb paar keer suicide gedaan omdat het werkelijk te ver was om te stappen. Grootste bs vind ik dat er bij de meeste van die maps geen jets zijn terwijl de maps het echt wel toelaten!

Aftermath: Echt zéér goede infantry mappen bij deze dl! Weet de namen van de maps nog niet vanbuiten, maar die ene met de ruines, waar je op veel daken kunt vind ik echt de shit!

Algemeen ben ik wel tevreden over de dl's, zeker voor de prijs :/ Heb 24euro betaald voor de hele troep.

Er stond dat ik end game ook zal hebben, maar die moet nog uitkomen blijkt - hopelijk zal ik dit vlotjés kunnen binnenhalen.

Close quarters was zo'n afknapper bij mij, omdat ik zo naar dat mappack uitkeek.
De close quarter maps in vanilla bf3, zijn de populairst van al, ik had dat soort shizzle verwacht.

Aftermath was voor mij tot zover de enige echt goeie mappack.
(en ik ben zeker niet de enige die daar zo over denkt).

Het gevoel dat jij hebt bij Armored kill, is op console nog eens zo groot. Zonder voertuig ben je daar helemaal niets, geen actie, boring as hell.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

chopper driveby repair tool :roflol:
 
Back
Naar boven