AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

nog mensen die op de PC spelen? speel vaker maar alleen vind ik geen flikker aan, heb maatje nodig. niet voor teamspeak ofzo maar om gewoon in zelfde squad zitten. voeg me toe als je wilt

iKidmonster is de naam ;)
 
[Link niet meer beschikbaar]

vanaf 01.44.00 krijg je BF4 te zien
 
[Link niet meer beschikbaar]

vanaf 01.44.00 krijg je BF4 te zien

Staan los op yt en bf4 heeft haar eigen topic, maar damn nice hoe het er nu uitziet
 
Net wat zitten opzoeken over BF4 & het PS4 gebeuren.
Mijn grootste reden om BF4 op PC te spelen is rooms tot 64 players.
Nu lees ik op de website van BF4 dit:
Only in Battlefield can you experience an unmatched level of all-out war that grants you the freedom to play to your strengths and your own patch to victory with up to 64 players online.
Wat denken jullie? Is dit gewoon copy/paste werk of zou je op PS4 ook met 64 spelers kunnen gamen?

Bron
 
Ps4 was toch ook voorzien om met 64spelers in een map te zitten.
De versie op Ps3 zal wel beperkt zijn vermoed ik, wat moet dat grafisch ook een verschil zijn.
 
PS4 word hoogstwaarschijnlijk gewoon 64 spelers idd.

Commander mode is terug, **** yeah. Ziet er goed uit :D
 
muahaha gisteren 2000e knife kill gehaald, traditie getrouw spaar ik die op voor 1 van mijn buddies zijn dog tags afhandig te maken wat nu ook gebeurd is :p
 
net bf3 aangeschaft, damn wat een verschil met cod... Moet toch ffe wennen. Op cod zat ik easy boven de 1 kd en nu is het toch maar even gewoon komen...
 
Bf3 is in het begin ook wel moeilijk als je cod gewend bent maar na een tijdje gaat het beter en kom je erachter hoeveel vetter het wel niet is.
 
Back
Naar boven